Hoe weet jij dat?quote:
Ik vind het niet erg om toe te geven dat dat één van de redenen zijn. Het geeft mij een goed gevoel om zulke reacties te lezen, niet dat ik heel onzeker ben ofzo maar stel dat ik een rotdag hebt gehad, dan heb je altijd de users nog die je dag op kunnen fleuren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je mist mijn punt.
Denk dat Fluro niet op zoek is naar oh wat ben je mooi maar gewoon naar aandacht en zoals ze zelf zegt mensen weten dan met wie ze te maken hebben.
Lekker de hele dag reaguren zeker.quote:
Zoveel mensen op FOK! die foto's plaatsen of hebben geplaatst, dus zo afwijkend is het niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deel het, mijn zuster.
Ik begrijp niet.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:54 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
jij gebruikt geenstijljargon, niet ik
Zo nu en dan worden er artikelen van gepost hier en vroeger kwam ik er af en toe. Helaas is het iedere keer weer een teleurstelling.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan over oordelen?
Dan sloeg het dus nergens op wat je zeiquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo nu en dan worden er artikelen van gepost hier en vroeger kwam ik er af en toe. Helaas is het iedere keer weer een teleurstelling.
Wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dan sloeg het dus nergens op wat je zei
Waarom sloeg dat nergens op?quote:
Oké man.quote:
Nope, is er iets interessants op?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
Kijkt iemand Knevel en van den Brink?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
Kijkt iemand Knevel en van den Brink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |