quote:
Tegen wie spelen ze?quote:
Zonder Zlatan geloof ik, jammerquote:Op zondag 1 juni 2014 09:12 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Tegen wie spelen ze?
België vanavond tegen Zweden om 20u30
Nee, ik hoor net dat hij ten minste 60 minuten gaat meespelen.quote:
Gisteren gespeeld, 1-0 gewonnen, ik heb het niet gezienquote:Op zondag 1 juni 2014 09:17 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, ik hoor net dat hij ten minste 60 minuten gaat meespelen.
Tegen wie moet Nederland?
Tegen wie?quote:Op zondag 1 juni 2014 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren gespeeld, 1-0 gewonnen, ik heb het niet gezien
Okéquote:
Het was weer niet best....quote:Op zondag 1 juni 2014 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gisteren gespeeld, 1-0 gewonnen, ik heb het niet gezien
Ik had ook niet anders verwacht, vriendschappelijk voetbal is sowieso al moeilijk om naar te kijkenquote:
quote:
neequote:Op zondag 1 juni 2014 17:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
Heb je gewonnen met de voetbal gisteren?
Aaawquote:
Maar wel een persoonlijke overwinning om het record van vorig jaar te verbeterenquote:
ditquote:Op maandag 2 juni 2014 09:06 schreef Monopoly het volgende:
België was goed tegen Zweden. Als die jongens de druk op het WK aankunnen gaan ze ver komen.
Ja ik ook, wat een teleurstellingquote:
Maar wel lol gehad gok ik zoquote:
Het is van bavaria, had je beter verwacht dan ?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, wat een teleurstellingFlutding hoor. Misschien voor naar het strand of zo maar niet om mee over straat te lopen.
[..]
Maar wel lol gehad gok ik zo
Nee niet die, al is die ook niks, maar die was gratis bij bier dus dan maakt het niks uitquote:Op maandag 2 juni 2014 10:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is van bavaria, had je beter verwacht dan ?
Slobberwijn uit pak?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen in de kroeg, thuis drink ik wijn.
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet die, al is die ook niks, maar die was gratis bij bier dus dan maakt het niks uit
Deze:
[ afbeelding ]
ohh dat dingquote:Op maandag 2 juni 2014 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet die, al is die ook niks, maar die was gratis bij bier dus dan maakt het niks uit
Deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Direct uit de fles!quote:
Niks mis met dun, kunnen we nog een beetje tepel-lezenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel te dun en als je het aanhebt ziet het er ECHT niet uit zoals op de foto
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh dat dingWehehe je kijkt Carlo en IreneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ohh dat dingIk ook toevalligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je goeie bh's voorquote:Op maandag 2 juni 2014 10:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Niks mis met dun, kunnen we nog een beetje tepel-lezen
Mja, jij als mede werkeloze weet het wel.. er is NIETS op TV overdagquote:
high five !quote:
Bh's zijn overratedquote:
Ik had af en toe NPO best op met Onderweg naar Morgen en meer van dat soort oude shitquote:Op maandag 2 juni 2014 10:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja, jij als mede werkeloze weet het wel.. er is NIETS op TV overdag
om te jankenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had af en toe NPO best op met Onderweg naar Morgen en meer van dat soort oude shitBest leuk.
Ik heb nog nooit naar 24kitchen gekeken. Die oude series zijn gewoon leuk en eigenlijk veel beter dan de series van nu. Wat wel opvalt is dat sommige acteurs in bijna al die series speeldenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
om te janken![]()
Ik kijk gewoon 24kitchen, mag ik voor de 100ste keer kijken hoe jamie het doet op een festival en hoe rudolph zn tachtigste chocolade taart maakt, of een 500jaar oude appeltaart
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar 24kitchen gekeken. Die oude series zijn gewoon leuk en eigenlijk veel beter dan de series van nu. Wat wel opvalt is dat sommige acteurs in bijna al die series speelden
Mij benieuwen wat de nieuwe zender van de maand is, ik hoop op SyFyquote:Op maandag 2 juni 2014 10:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]In nederland heb je dan ook maar 40-45 man die acteert op tv
een feest der herkenning altijd ja
Ik heb nu gewoon de radio aan, ben een beetje baantjes aan het zoekenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:20 schreef JanCees het volgende:
Gewoon Seinfeld kijken in de ochtend op CC
seinfeld laat me me terminaal voelenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:20 schreef JanCees het volgende:
Gewoon Seinfeld kijken in de ochtend op CC
sportzender voor t wkquote:Op maandag 2 juni 2014 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij benieuwen wat de nieuwe zender van de maand is, ik hoop op SyFy
Extreme Sports Channelquote:Op maandag 2 juni 2014 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ook wel een goeie, maar welke dan?
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:38 schreef Monopoly het volgende:
Wij hebben in het rangeerhok (een klein huisje midden op het rangeerterrein in Groningen) satelliet TV. Als ik nachtdienst heb zet ik altijd Tiroler muziek op. Een zender die 24/7 Tiroler hits uitzend met van die gekke Duitsers in pakjes op een berg. Fantastisch vind ik dat
en vergeet de schijt nietquote:Op maandag 2 juni 2014 10:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haaruitval en overmatig braken in combinatie met het snel kwijtraken van kilo's?
sport 1 ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ook wel een goeie, maar welke dan?
Xsportsquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:38 schreef Monopoly het volgende:
Wij hebben in het rangeerhok (een klein huisje midden op het rangeerterrein in Groningen) satelliet TV. Als ik nachtdienst heb zet ik altijd Tiroler muziek op. Een zender die 24/7 Tiroler hits uitzend met van die gekke Duitsers in pakjes op een berg. Fantastisch vind ik dat
Oh ik heb geen idee, ik gok ook maar watquote:Op maandag 2 juni 2014 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben die ook WK beelden dan? Volgens de site alleen kwalificatiewedstrijden.
Ik moest het ook opzoeken hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 10:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee, ik gok ook maar wat
Mss een speciaal eurosport kanaal anders ofzo
T is wel heel jammer dat alles savonds uitgezonden word. Wk is zo chill omdat er dan ALTIJD wat op TV is .... Ik blij, eindelijk wat te doen...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest het ook opzoeken hoorNu is er nog steeds NPO Best zag ik. Kan niet vinden wat de nieuwe zender van de maand wordt.
Daar baal ik ook vanquote:Op maandag 2 juni 2014 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
T is wel heel jammer dat alles savonds uitgezonden word. Wk is zo chill omdat er dan ALTIJD wat op TV is .... Ik blij, eindelijk wat te doen...
MAAR NEEE, is het godverdomme allemaal in mn extra vrije tijd
Ah lekker, heb je goed gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar baal ik ook vanAlles is 's avonds.
Ik heb mijn quota sollicitaties al gehaald weer voor deze maand. Er is echt niet veel momenteel, maar het wordt mooi weer dus zo erg is het ook weer niet
Dat vind ik ook altijd zo sneu, van heel veel krijg ik niet eens een afwijzing. Al is het maar een standaardmailtje maakt ook niet uit, maar GEEN antwoord is gewoon aso.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah lekker, heb je goed gedaan.
zit hier ook alweero ver de quota , maar hoor echt van bijna niets watZo fucking irritant!
Gewoon achteraan bellen als je echt graag wiltquote:Op maandag 2 juni 2014 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo sneu, van heel veel krijg ik niet eens een afwijzing. Al is het maar een standaardmailtje maakt ook niet uit, maar GEEN antwoord is gewoon aso.
Ik krijg wel af en toe afwijzingen waarin staat dat ze meer dan 200 reacties hebben ontvangenJa dan vind ik het niet raar dat ik niet word uitgenodigd, dan moet je gewoon mazzel hebben.
Vraag me altijd af of dat nou echt werkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Gewoon achteraan bellen als je echt graag wilt
Was nu bezig met een publisher, lijkt me fucking geweldig om daar te werken. et geluk hoor ik eind van de week iets, zo niet bel ik er gewoon weer achteraan
Ja kut is dat idd. Kan zelf ook wel weer een sollicitatie gesprek hebben, begin steeds meer te denken dat niet werken bij de baan die ik aangeboden gekregen had een grote fout geweest isquote:Op maandag 2 juni 2014 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Vraag me altijd af of dat nou echt werkt.
Met die hele leuke banen is het sowieso lastig, daar kunnen ze gewoon kiezen uit ik weet niet hoeveel sollicitanten. Laatst zag ik iets leuks bij het Rijksmuseum, tja die hadden ook 200 plus reactied gehad dus.
Groep A Plaats op de FIFA ranglijstquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
De slowchat der slowchats. Hier moet je geweest zijn. Er wordt namelijk een wereldkampioenschap voetbal gehouden in het kekke Brazilië. Nederland doet ook mee, maar dat wist u waarschijnlijk al.
Helaas niet uitgenodigd nee. Zo een standaardafwijzing gekregen waarin stond dat ze heul veel aanmeldingen hadden gehad. Echt jammer, want het is ook nog eens lekker dichtbijquote:Op maandag 2 juni 2014 11:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja kut is dat idd. Kan zelf ook wel weer een sollicitatie gesprek hebben, begin steeds meer te denken dat niet werken bij de baan die ik aangeboden gekregen had een grote fout geweest is
Ben met deze wel blij dat deze vacature nu moeilijk te vinden isMeer kans voor mij, gezien ik er echt super graag heen wil
Mag jij wel nog op gesprek komen of heb je zn beetje een standaard afwijzing binnen ?
ach dan ben je iig t huis uit.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas niet uitgenodigd nee. Zo een standaardafwijzing gekregen waarin stond dat ze heul veel aanmeldingen hadden gehad. Echt jammer, want het is ook nog eens lekker dichtbij
Na de zomer ga ik me toch maar bij een uitzendbureau melden denk ik, al vind ik werken via een uitzendbureau eigenlijk maar niks.
Ja precies maar ik wil misschien nog een weekje weg of zo en als je via een uitzendbureau werkt dan kun je niet meteen zeggen, ja maar ja maar ik ga nog op vakantiequote:Op maandag 2 juni 2014 11:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach dan ben je iig t huis uit.
Van thuis zitten word je zo lam he
Mja wel herkenbaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies maar ik wil misschien nog een weekje weg of zo en als je via een uitzendbureau werkt dan kun je niet meteen zeggen, ja maar ja maar ik ga nog op vakantie![]()
Zo langzamerhand word ik er wel een beetje gaar van inderdaad, in het begin was het nog wel relaxed, vooral omdat ik zoiets had: klootzakken hebben me ontslagen dus ik ga nu lekker niksen. Maar nu is het wel leuk geweest.
Gelukkig heb ik een redelijke oprotpremie gekregen met alleen WW zou ik echt niet kunnen rondkomen. Alleen mijn huur is al de helft van wat ik aan WW krijgquote:Op maandag 2 juni 2014 11:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja wel herkenbaar.
In december hoefde ik al niks meer te doen zn beetje, dus tot eind maart doorbetaald niets gedaan.
Nu opeens van het uwv moeten leven, dan valt het opeens ook op hoeveel je in de maand uitgeeft aan leuke dingen zoals bier en eten
Dan heb je het nog breedquote:Op maandag 2 juni 2014 11:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een redelijke oprotpremie gekregen met alleen WW zou ik echt niet kunnen rondkomen. Alleen mijn huur is al de helft van wat ik aan WW krijgEn dan nog gas en licht en de rest erbij.
Kolere man.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan heb je het nog breed
mijn huur is 90% van mn ww
Ja zeker een flutdingquote:Op maandag 2 juni 2014 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ook, wat een teleurstellingFlutding hoor. Misschien voor naar het strand of zo maar niet om mee over straat te lopen.
[..]
Maar wel lol gehad gok ik zo
Nou ja je man is in ieder geval eerlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zeker een flutding
Mijn man vond die Spaanse wel sexy staan, neem je wel mee naar Tenerife he??
Maar doe er zeker een zwart jurkje onder.
En moet even goed kijken hoe je hem moet dragen, want hij valt niet zo mooi als bij die dames met maat 34
Wat kostte dat ding?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je man is in ieder geval eerlijkEn zelfs bij maat 34 zit hij niet mooi denk ik, hij zit helemaal scheef aan de onderkant, je kunt hem nog beter ombinden als rok.
Jurkje eronder dan lijkt het misschien nog wat ja. Ach het wordt met Pinksteren mooi weer, over een bikini kan het best, makkelijk aan en uit te trekken in ieder geval.
Tientje plus verzendkostenquote:
Slim van die gasten wel, maar wel eenmalig slimquote:Op maandag 2 juni 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Tientje plus verzendkostenBeetje te duur voor wat je krijgt. Het is gewoon een dunne lap stof.
Op dat plaatje doe ze hem ook onder de borsten, maar als ik dat doe dan zie rood, geel, rood, geel. Het kklopt dan niet, of mijn borsten zijn te grootquote:Op maandag 2 juni 2014 13:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja je man is in ieder geval eerlijkEn zelfs bij maat 34 zit hij niet mooi denk ik, hij zit helemaal scheef aan de onderkant, je kunt hem nog beter ombinden als rok.
Jurkje eronder dan lijkt het misschien nog wat ja. Ach het wordt met Pinksteren mooi weer, over een bikini kan het best, makkelijk aan en uit te trekken in ieder geval.
Pics van je tettenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op dat plaatje doe ze hem ook onder de borsten, maar als ik dat doe dan zie rood, geel, rood, geel. Het kklopt dan niet, of mijn borsten zijn te groot
rood geel? Heb je België gekocht?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op dat plaatje doe ze hem ook onder de borsten, maar als ik dat doe dan zie rood, geel, rood, geel. Het kklopt dan niet, of mijn borsten zijn te groot
BIj mij is het net een zoutzak als ik het aan hebquote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh, neequote:
Spanjequote:
Ik zal wel een foto makenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
BIj mij is het net een zoutzak als ik het aan hebNiks van die mooie plooitjes. Nou ja dat supertrash jurkje is wel leuk, die is geschikt om naar VI Oranje aan te doen. Waar het ook eigenlijk een beetje voor bedoeld was.
Wordt er wel weer voor schijntquote:Op maandag 2 juni 2014 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Als ik hem van het weekend aandoe maak ik ook wel een pic (misschien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |