zo is dat, terechte klacht!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:16 schreef the-eye het volgende:
[..]
Gewoon eerlijke, aardige gasten die de simpele dingen in het leven nog weten te waarderen
Holy freaking shi... Wow.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Prachtige serie met geweldige goedzakken. Heb er altijd met veel plezier naar gekeken. Hun film was ook erg ontroerend!
Schijnt dat de heren ondertussen veel kilo's zijn afgevallen. Peter is 67 kilo kwijt..
[ afbeelding ]
Hee! bedankt!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:39 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ze hebben nog wel een andere serie gemaakt,vanaf september 2012 op een Duitse TV zender. De serie heet SEK Ludolf - Das Schrott Einsatz Kommando. Is niet in Nederland uitgezonden maar wel te zien op youtube.
De hometrainerquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Prachtige serie met geweldige goedzakken. Heb er altijd met veel plezier naar gekeken. Hun film was ook erg ontroerend!
Schijnt dat de heren ondertussen veel kilo's zijn afgevallen. Peter is 67 kilo kwijt..
[ afbeelding ]
Heeft ze vanavond even tijd? Ik heb nog wel een paar pauperige issues waar ze me mee kan helpen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Je projecteert de gevoelens van je eigen moeder op mijn moeder af.
Werk aan je issues, pauper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |