Getankt eergisteren?quote:
Zat ver naar achteren iddquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef Pedroso het volgende:
Majka lijkt ook niet goed, daar valt ook nog wel wat te halen voor Kelderman.
jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij soms ook een Colombiaan?
Echt?quote:
Omdat we hier geen alto's hebben maar heuvels.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geen wielrenner?
Ik ben wel een beetje fan geworden. Hij koerst wel echt leuk en aanvallendquote:
En een lul.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje fan geworden. Hij koerst wel echt leuk en aanvallend![]()
Al blijft het een Fransman
En de komende jaren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
De tank is nog lang niet leeg bij Keldergod. Dat belooft voor morgen
Hij is ijzersterkquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:57 schreef Van_Poppel het volgende:
De tank is nog lang niet leeg bij Keldergod. Dat belooft voor morgen
Beetje té.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje fan geworden. Hij koerst wel echt leuk en aanvallend![]()
Jep, maar liever een keer proberen dan altijd maar in de groep blijven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman haakt af, toch wat te overmoedig geweest.
Dat weten wij toch ook wel johquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:01 schreef Pedroso het volgende:
Niks mis met Poels, doet gewoon zijn werk.
Okequote:
Eensquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:02 schreef Ericr het volgende:
Goede poging, beter dan laf blijven zitten.
*meehooptquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:02 schreef F_JD het volgende:
Hopen dat Kelderman Majka nog kan gaan bijhalen.
Hopelijk niet meer, leek er helemaal doorheen te zitten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kelderman gaat een half minuutje verliezen
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:02 schreef Ericr het volgende:
Goede poging, beter dan laf blijven zitten.
Hij leek beter te zijn dan dit ja, had gewoon niet te gretig moeten zijn.quote:
Ja dat is zo, maar t dak van de top 10 komt wel langzaam in zicht voor Keldermanquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach top 10 is prima voor Kelderman.
Aan als hij niet aangevallen had liep iedereen weer te zeiken dat hij geen risico neemtquote:
Juist wel, als je niets waagt stijg je ook niet. Schade valt gewoon mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij leek beter te zijn dan dit ja, had gewoon niet te gretig moeten zijn.
Juist goed beetje je grens te weten. Leert hij alleen maar van.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh. Die top 10 plaats komt niet meer in gevaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar t dak van de top 10 komt wel langzaam in zicht voor Kelderman
Nee dat geloof ik niet, maar het is wel gewoon mooi om te zien hoe hij er in vliegt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Aan als hij niet aangevallen had liep iedereen weer te zeiken dat hij geen risico neemt
Hij kan niet echt meer uit de top 10 vallen tenzij die iets tegenkomt en minuten verliestquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar t dak van de top 10 komt wel langzaam in zicht voor Kelderman
Hoe bedoel je dat? Volgens mij staat Kelderman 15 minuten ofzo voor op nummer 11.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Juist wel, als je niets waagt stijg je ook niet. Schade valt gewoon mee.
Lekker aanvallen joh. Leer en groei je van. Heeft nog tijd zat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Juist wel, als je niets waagt stijg je ook niet. Schade valt gewoon mee.
Ja maar hij was te gretig. Overigens liever dat dan 3 weken lang laf koersen, ik hou er wel vn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Juist goed beetje je grens te weten. Leert hij alleen maar van.
Bij Sky zou hij de beste zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:08 schreef Syntix het volgende:
Evans, zou je niet eens stoppen met wielrennen jongen
10 minuten inderdaadquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Volgens mij staat Kelderman 15 minuten ofzo voor op nummer 11.
De klassementsman van de Belgenquote:
Top 10 rijden op je 38ste, dat doen er niet veel hem na.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:08 schreef Syntix het volgende:
Evans, zou je niet eens stoppen met wielrennen jongen
Hornerquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Top 10 rijden op je 38ste, dat doen er niet veel hem na.
Top 10 moet nog maar blijken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Top 10 rijden op je 38ste, dat doen er niet veel hem na.
Er zijn altijd uitzonderingen hé.quote:
Waarschijnlijk wel als ik men niet vergis.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen hé.
Gaat Kelderman dit jaar ook de Vuelta rijden overigens?
Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:15 schreef BlaZ het volgende:
Morgen moet hij het alleen doen, dan hoeft hij er niemand af te rijdenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:11 schreef Pedroso het volgende:
7e plek hoogst haalbare nog denk ik voor Kelderman, de klimmers die nu 1 t/m 6 staan gaat ie er niet meer afrijden
Ook Evans gaat echt niet meer buiten de Top 10 komen tenzij hij er eens helemaal doorheen zaktquote:
Proudtwitter:RichardPlugge twitterde op donderdag 29-05-2014 om 17:11:56If you do not try, you won't win. @W1lcokelderman bravely tried to gain some seconds. Proud of @TeamBelkin @giroditalia reageer retweet
Zoncolan is ieder voor zich op eigen tempo, daar ga je niet aanvallen als je op je max zitquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef knep het volgende:
Kelderman moet oppassen zaterdag. Bij een vergelijkbare actie op de Zoncolan kan ie zomaar parkeren.
Volgens mij voor Belkin zijn er dan Gesink, Hivert, Kelderman en Kruiswijk iig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn altijd uitzonderingen hé.
Gesink en Kelderman kopman lijkt me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij voor Belkin zijn er dan Gesink, Hivert, Kelderman en Kruiswijk iig.
Prima dat hij het geprobeerd heeft, maar komende dagen maar niet meer doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met Bauke als knecht?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink en Kelderman kopman lijkt me.
http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjUyNDI=quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink en Kelderman kopman lijkt me.
Oei, zie dat Monfort ook weer meedoet. De 20e plek is al vergeven dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.cyclingfever.c(...)&editie_idd=MjUyNDI=
voorlopige deelnemerslijst van Vuelta.
Weer niet of Molkema dit jaar Vuelta gaat rijden...of hij moet z'n poten in de Kasseienrit gaan breken.quote:
De Tour dit jaarquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer niet of Molkema dit jaar Vuelta gaat rijden...of hij moet z'n poten in de Kasseienrit gaan breken.
dan heb jij het rondeboek nog niet gezien...quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker bergetappes met aankomst in de afdaling, ge-not.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat levert de halve tijd meer actie op dan bij aankomsten bergop.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excuus.quote:
Ik word schijtziek van die overkill aan sprintetappes die vaak gewoon dodelijk saai zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dan heb jij het rondeboek nog niet gezien...
o.a een LBL in Engeland en mini PRB in de eerste week
Met Wiggins en Porte als knechten lijkt dat er wel weer op. Al zijn Contador en Valverde sterker dan ooit. Hopelijk kan Nibali zijn Giro-vorm van vorig jaar benaderen; dan wordt het een Top-Tour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, ik heb het nog even doorgekeken en ik overdrijf inderdaad.
Alleen wordt het vast weer een dominante sky-tour waar Froome met gemak op alles reageert.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef wimderon het volgende:
Uit de lichting van Kelderman staan er drie voor hem in het klassement, maar op Quintana na kan hij die in de toekomst wel hebben, zeker als er nog een vlakke tijdrit in zou zitten. Voor de rest heb je Kwiatkowski, Betancur, Pinot en Horner als ronderenners van de toekomst, daar kan hij ook wel mee wedijveren denk ik.
Horner gaat nog door tot zijn 70equote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef wimderon het volgende:
Uit de lichting van Kelderman staan er drie voor hem in het klassement, maar op Quintana na kan hij die in de toekomst wel hebben, zeker als er nog een vlakke tijdrit in zou zitten. Voor de rest heb je Kwiatkowski, Betancur, Pinot en Horner als ronderenners van de toekomst, daar kan hij ook wel mee wedijveren denk ik.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef wimderon het volgende:
Horner is al 42 he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:42 schreef wimderon het volgende:
prima toch, is het duel daarachter wel gewoon openquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, ik heb het nog even doorgekeken en ik overdrijf inderdaad.
Alleen wordt het vast weer een dominante sky-tour waar Froome met gemak op alles reageert.
xdquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft wel vorig jaar nog de witte trui gewonnen.
[ afbeelding ]
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 29-05-2014 om 17:26:38#Giro - @KeizerMartijn ends up 37th after a long day in the front. Great job, buddy! reageer retweet
Vraag me echt af wie achter dit account zitquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 29-05-2014 om 17:26:38#Giro - @KeizerMartijn ends up 37th after a long day in the front. Great job, buddy! reageer retweet
Ik zie zon kinderjuf voor me, dat wanneer een kind een of andere lelijke kleurplaat heeft gemaakt zegt Oh, wat mooi zeg ! Jij kan echt goed tekenen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me echt af wie achter dit account zit
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me echt af wie achter dit account zit
Morgen in de tijdrit?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef wimderon het volgende:
Hoogerland vandaag laatste, die gaat morgen vast demarreren.
Gewoon bijna 3 weken zand in de ogen van de concurrentie strooien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef wimderon het volgende:
Hoogerland vandaag laatste, die gaat morgen vast demarreren.
Johnny heeft het niet deze Giro.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 29-05-2014 om 17:54:39Hoe graag ik ook zou willen, ik kan gewoon niet harder. Heel de Giro m'n hartslag nog niet boven 160 gekregen. Hoop dat het snel zondag is.. reageer retweet
Als hij zich niet lekker voelt bij de ploeg, had hij beter naar Giant of voor mijn part naar cycling team de Rijke.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:54 schreef Chiappucci het volgende:
Johnny heeft het niet deze Giro.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op donderdag 29-05-2014 om 17:54:39Hoe graag ik ook zou willen, ik kan gewoon niet harder. Heel de Giro m'n hartslag nog niet boven 160 gekregen. Hoop dat het snel zondag is.. reageer retweet
twitter:W1lcokelderman twitterde op donderdag 29-05-2014 om 18:52:53Soms win je wat tijd en soms verlies je wat tijd. Jammer genoeg kwam @WoutPoels net iets te hard voorbij. #giro #attack @TeamBelkin reageer retweet
Dat zijn belangrijke zaken, logisch dat hij hiervoor afgestapt is in de Giro.twitter:DekkerThomas twitterde op donderdag 29-05-2014 om 18:58:42Vanavond gast bij knevel en van den brink. Mocht je zin en tijd hebben. 23 uur Ned 1. #giro reageer retweet
Het is altijd jammer als je een kans op het podium mist, maar gelukkig leert hij hier ook weer van en kan hij volgend jaar als knecht/mede kopman van Mollema mee naar de tour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Echt zonde van Kelderman, anders had hij nog een kansje op het podium gemaakt.
Hoop eigenlijk dat hij "gewoon" nog een keer de Giro doet, maar hij zal wel naar de Tour gaan ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Het is altijd jammer als je een kans op het podium mist, maar gelukkig leert hij hier ook weer van en kan hij volgend jaar als knecht/mede kopman van Mollema mee naar de tour.
Heb je het nu over Kelderman? Belkin start daar naar alle waarschijnlijkheid ook met Gesink en Kruijswijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
In de Vuelta zijn er zeker kansen...als alle toppers in de Tour heel blijven (en dus van de Vuelta afblijven), behoort een podiumplaats tot de mogelijkheden. Wel jammer dat hij daar een matige ploeg heeft.
Topdeelnemersveld dit jaar in de Vuelta met Quintana, Rodriguez, Valverde, Pozzovivo, Evans en Martin en mogelijk ook nog Contador..quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:13 schreef Van_Poppel het volgende:
In de Vuelta zijn er zeker kansen...als alle toppers in de Tour heel blijven (en dus van de Vuelta afblijven), behoort een podiumplaats tot de mogelijkheden. Wel jammer dat hij daar een matige ploeg heeft.
Yep...Gesink is medekopman. Kruijswijk heeft 3 jaar niks laten zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb je het nu over Kelderman? Belkin start daar naar alle waarschijnlijkheid ook met Gesink en Kruijswijk.
Kruijswijk leek na zijn operatie van afgelopen winter wel op de weg terug. Begon de Giro ook goed in de eerste bergetappe zat hij in de eerste groep.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...Gesink is medekopman. Kruijswijk heeft 3 jaar niks laten zien.
Rijden Rodriguez, Valverde, Martin en Contador geen Tour? Als je daar tot het einde meedoet, betaal je in de laatste week van de Vuelta normaal gesproken de tol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Topdeelnemersveld dit jaar in de Vuelta met Quintana, Rodriguez, Valverde, Pozzovivo, Evans en Martin en mogelijk ook nog Contador..
(En denk dat Gesink als kopman naar de Vuelta gaat, mits helemaal hersteld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk een iets te sterk veld voor Kelderman.
Rodriguez rijdt de Tour voor een ritzege, Martin is afwachten na zijn valpartij en Valverde reed vorig jaar ook al een fantastische Vuelta na een loodzware Tour. Enige vraagteken zal Contador zijn, die kondigt elk jaar aan dat hij de Vuelta gaat rijden, maar hij heeft het nog nooit gedaan (behalve in de jaren dat hij geen Tour reed)quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rijden Rodriguez, Valverde, Martin en Contador geen Tour? Als je daar tot het einde meedoet, betaal je in de laatste week van de Vuelta normaal gesproken de tol.
volgens mij niet ...maar die zullen zo wel verschijnen op biciciclismoquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn de starttijden voor morgen al bekend?
[ afbeelding ]
Dat kleine beetje regen kan cruciaal zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook niet heel boeiend of Quintana om 16h00 of 16h15 start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |