Ze mag alles wel weer natellen voor ze dat rek weer meeneemt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:22 schreef Cir het volgende:
[..]
de kleding komt overal en nergens vandaan zegt de ene dame
wbquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef waxmask het volgende:
Buiten is het guur en koud. Bethesda bedacht dat Hemelvaart een goede dag was voor maintenance. And so here I am, looking for my old friends....
Hoe denk je hoe al onze mobieltjes en tablets en weet ik wat voor rommel gemaakt wordquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:22 schreef Cir het volgende:
[..]
de kleding komt overal en nergens vandaan zegt de ene dame
Ik niet, broertje speelt LotROquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey kerel.... Laat je wel even weten of jij of je broertje ESO spelen ja of te nee...
Ik ben aan het denken over ESOquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hey kerel.... Laat je wel even weten of jij of je broertje ESO spelen ja of te nee...
Lot organiseert deze markt alleen om haar eigen inkopen te kunnen doen. Dat gezeur eromheen heeft ze geen zin in.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:26 schreef Ransjih het volgende:
lot heeft niks bij te dragen aan het gesprek?
die indruk had ik alquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lot organiseert deze markt alleen om haar eigen inkopen te kunnen doen. Dat gezeur eromheen heeft ze geen zin in.
die gaat ruilen denkt ze,maar deze mensen hoeven geen lot armbandjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Lot organiseert deze markt alleen om haar eigen inkopen te kunnen doen. Dat gezeur eromheen heeft ze geen zin in.
Maar ze heeft het bedacht dus recht op 5% van de opbrengstquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weinig te ritselen valt met de dames.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:27 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Vervelend he? Ook al maintenance bij mijn spel.. Wat bezielt die mensen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef waxmask het volgende:
Buiten is het guur en koud. Bethesda bedacht dat Hemelvaart een goede dag was voor maintenance. And so here I am, looking for my old friends....
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hoop dat er weinig te ritselen valt met de dames.![]()
Fijne hemelvaart verder allemaal![]()
Val ons er niet mee lastigquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef Stranger het volgende:
[..]
Vervelend he? Ook al maintenance bij mijn spel.. Wat bezielt die mensen.
Als ze boe zegt tegen G dan geeft hij die pinpas zo afquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef Ransjih het volgende:
lot heeft maar 15,-
oplossing van de dames, online bestellen met pinpas
Heeft Vanas die nog niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Als ze boe zegt tegen G dan geeft hij die pinpas zo af
Ze gaan de kluis samen bewaken dus nu zal vooral de vraag zijn hoe coulant Vanes naar Lot zal zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |