SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP-gif:
![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://twitter.com/GVarretti/status/471967660956483584/photo/1twitter:NepentheZ twitterde op donderdag 29-05-2014 om 13:18:53“@GVarretti: This morning at 7am EA ITA announced 2 100k packs! 99% out at 7pm! http://t.co/bqh938jOJu” AHHH YEAH! reageer retweet
100K packs met rare players.quote:
Oowwww betekent het datquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
100K packs met rare players.
dus nog goedkopere TOTSen
Bohhh toure discardquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
100K packs met rare players.
dus nog goedkopere TOTSen
dat laatste is eigen inbreng hoorquote:
Ook Ronaldo en Messi. Alles tegen discardprijzen op te halen vanavondquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat laatste is eigen inbreng hoordat stond er niet.
al hadden ze dat wel er bij kunnen zetten
morgen maar eens even Candreva Pogba chiellini halen dan![]()
hier de originele tweettwitter:EA_FIFA_Italia twitterde op donderdag 29-05-2014 om 07:00:11Offerta 24H #FUT! – Pacchetti Jumbo giocatori rari (100K crediti/2000 FP, limite di 2). reageer retweet
Ja, 3 minuten van te voren een tweet dat het nog een paar dagen gaat duren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Misschien komen ze wel niet.
Je weet het nooit met EA
Die TOTS is toch inmiddels uit packs? Dan gaat het nu weer zakken ja. Zeker met al die 100k packs.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef Dylan98 het volgende:
Is het qua coins verstandig om een bbva team te maken of kan ik beter nog paar dagen wachten?
Vanavond komen er 100K packs. Zou zeker dat nog even afwachten. Althans, ligt er ook aan welke spelers je er in wilt hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef Dylan98 het volgende:
Is het qua coins verstandig om een bbva team te maken of kan ik beter nog paar dagen wachten?
Gewoon de normale spelers zoals nif sergio ramos en benzema verder geen tots.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vanavond komen er 100K packs. Zou zeker dat nog even afwachten. Althans, ligt er ook aan welke spelers je er in wilt hebben natuurlijk.
Elke dag 10% van wat je moet doen afmaken. Dan leef je heel chill na 10 juni toe. En het is al over 12 dagen. Niet onderschatten!quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:22 schreef DuTank het volgende:
Ik ben bezig aan mijn bachelorthese, het is het herschrijven van de eerste versie, maar ik heb nog totaal geen enkele druk. Het hoeft namelijk pas 10 juni ingeleverd te worden. Maar nu ben ik niet zo heel erg productief
Vanavond gaan er dus veel packs opengetrokken worden door de community. Daardoor komen er meer Ramossen en Benzema's op de markt. De prijs zal daardoor dalen waarschijnlijk vanavond. Zo zit het marktmechanisme van FUT een beetje in elkaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:24 schreef Dylan98 het volgende:
[..]
Gewoon de normale spelers zoals nif sergio ramos en benzema verder geen tots.
Op zich schiet het wel op. Ik hoop vandaag de eerste paragraaf af te hebben (heb de inleiding al verbeterd), dus als ik op m'n gemakje zo elke dag een paragraaf doe, dan doe ik er nog 2-3 dagen* over.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke dag 10% van wat je moet doen afmaken. Dan leef je heel chill na 10 juni toe. En het is al over 12 dagen. Niet onderschatten!
Dan kan je dus ook 9 dagen niks doen en dan 2-3 dagen een beetjequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zich schiet het wel op. Ik hoop vandaag de eerste paragraaf af te hebben (heb de inleiding al verbeterd), dus als ik op m'n gemakje zo elke dag een paragraaf doe, dan doe ik er nog 2-3 dagen* over.
*Met dagen bedoel ik dan een paar uur naar m'n schermpje staren en af en toe wat typen.
chill toch, tempo vasthouden dan. beter dan op het eind lopen kuttenquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op zich schiet het wel op. Ik hoop vandaag de eerste paragraaf af te hebben (heb de inleiding al verbeterd), dus als ik op m'n gemakje zo elke dag een paragraaf doe, dan doe ik er nog 2-3 dagen* over.
*Met dagen bedoel ik dan een paar uur naar m'n schermpje staren en af en toe wat typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |