Laat Rellende_Rotscholier het maar niet lezen dat je zo over Colombiaantjes praat!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Die Duarte gaat het nooit halen, kan er niks van.
Die post moet je in een bepaald licht zien, maar daar mag ik het niet meer over hebben in dit topic.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laat Rellende_Rotscholier het maar niet lezen dat je zo over Colombiaantjes praat!
Het is dat je mobiel niet kan rapporteren, anders was Mani aan de beurt!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laat Rellende_Rotscholier het maar niet lezen dat je zo over Colombiaantjes praat!
Best een ideale bergpuntendag op zich, met 1e en 2e categorie voor de slotklimquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat al die subtoppers nu in de aanval gaan.
Ja, denk niet dat veel favorieten zin hebben hun ploeg op te offeren voor de kans op een etappezege.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Mykonos het volgende:
Pff, sterke kopgroep. Hebben ze kans om het te halen vandaa?
Dat zal liggen aan Europcar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Mykonos het volgende:
Ligt zoals altijd weer aan de favorieten en of die zin hebben om te jagen. Met het oog op de komende 2 dagen zou ik zeggen dat deze groep wel kans heeft. Bovendien zitten er genoeg uitstekende renners inquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Mykonos het volgende:
Ter oriėntatie: De top van San Pellegrino ligt op 116,5km van de streep.quote:
Ja, hij is niet bijzonder lang, niet bijzonder stijl, nergens boven de 10 graden, geen extreme last van wind of zon. Prima bergje! Terwijl ik op de Ventoux echt meerder keren gestorven ben.quote:Heb je de alpe dan eens beklommen? Het kan best zwaar zijn, hangt er van af hoe je hard je er op fietst en de temperatuur. Ik fietste hem toen met 30 graden, loodzwaar.
Mwah, bij mij ging juist de Ventoux beter, al kan dat ook een momentopname zijn geweest. Het eerste stuk van Alpe d'Huez vond ik in elk geval killing, terwijl je op de Ventoux eerst lekker in je ritme kunt komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Ja, hij is niet bijzonder lang, niet bijzonder stijl, nergens boven de 10 graden, geen extreme last van wind of zon. Prima bergje! Terwijl ik op de Ventoux echt meerder keren gestorven ben.
Je moet ook niet proberen zo het eerste stuk van de Alpe op te rijden! Je dacht natuurlijk, goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, bij mij ging juist de Ventoux beter, al kan dat ook een momentopname zijn geweest. Het eerste stuk van Alpe d'Huez vond ik in elk geval killing, terwijl je op de Ventoux eerst lekker in je ritme kunt komen.
Vind de Alpe d'Huez relatief makkelijk te doen. Eerste rechte stuk na de rotonde bij Bourg-d'Oisons lastig, maar daarna erg regelmatig. Heb op dezelfde dag ook de col d'Ornon gereden en die vond ik eigenlijk best lastig. Zou wel wat gevoelsmatig zijn omdat je bij de Alphe d'Huez precies weet hoever je nog moet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, bij mij ging juist de Ventoux beter, al kan dat ook een momentopname zijn geweest. Het eerste stuk van Alpe d'Huez vond ik in elk geval killing, terwijl je op de Ventoux eerst lekker in je ritme kunt komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |