Laat Rellende_Rotscholier het maar niet lezen dat je zo over Colombiaantjes praat!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Die Duarte gaat het nooit halen, kan er niks van.
Die post moet je in een bepaald licht zien, maar daar mag ik het niet meer over hebben in dit topic.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laat Rellende_Rotscholier het maar niet lezen dat je zo over Colombiaantjes praat!
Het is dat je mobiel niet kan rapporteren, anders was Mani aan de beurt!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Laat Rellende_Rotscholier het maar niet lezen dat je zo over Colombiaantjes praat!
Best een ideale bergpuntendag op zich, met 1e en 2e categorie voor de slotklimquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat al die subtoppers nu in de aanval gaan.
Ja, denk niet dat veel favorieten zin hebben hun ploeg op te offeren voor de kans op een etappezege.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Mykonos het volgende:
Pff, sterke kopgroep. Hebben ze kans om het te halen vandaa?
Dat zal liggen aan Europcar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Mykonos het volgende:
Ligt zoals altijd weer aan de favorieten en of die zin hebben om te jagen. Met het oog op de komende 2 dagen zou ik zeggen dat deze groep wel kans heeft. Bovendien zitten er genoeg uitstekende renners inquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:37 schreef Mykonos het volgende:
Ter oriëntatie: De top van San Pellegrino ligt op 116,5km van de streep.quote:
Ja, hij is niet bijzonder lang, niet bijzonder stijl, nergens boven de 10 graden, geen extreme last van wind of zon. Prima bergje! Terwijl ik op de Ventoux echt meerder keren gestorven ben.quote:Heb je de alpe dan eens beklommen? Het kan best zwaar zijn, hangt er van af hoe je hard je er op fietst en de temperatuur. Ik fietste hem toen met 30 graden, loodzwaar.
Mwah, bij mij ging juist de Ventoux beter, al kan dat ook een momentopname zijn geweest. Het eerste stuk van Alpe d'Huez vond ik in elk geval killing, terwijl je op de Ventoux eerst lekker in je ritme kunt komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:41 schreef uithangbord het volgende:
[..]
Ja, hij is niet bijzonder lang, niet bijzonder stijl, nergens boven de 10 graden, geen extreme last van wind of zon. Prima bergje! Terwijl ik op de Ventoux echt meerder keren gestorven ben.
Je moet ook niet proberen zo het eerste stuk van de Alpe op te rijden! Je dacht natuurlijk, goed voorbeeld doet goed volgen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, bij mij ging juist de Ventoux beter, al kan dat ook een momentopname zijn geweest. Het eerste stuk van Alpe d'Huez vond ik in elk geval killing, terwijl je op de Ventoux eerst lekker in je ritme kunt komen.
Vind de Alpe d'Huez relatief makkelijk te doen. Eerste rechte stuk na de rotonde bij Bourg-d'Oisons lastig, maar daarna erg regelmatig. Heb op dezelfde dag ook de col d'Ornon gereden en die vond ik eigenlijk best lastig. Zou wel wat gevoelsmatig zijn omdat je bij de Alphe d'Huez precies weet hoever je nog moet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Mwah, bij mij ging juist de Ventoux beter, al kan dat ook een momentopname zijn geweest. Het eerste stuk van Alpe d'Huez vond ik in elk geval killing, terwijl je op de Ventoux eerst lekker in je ritme kunt komen.
Haha ja, dat zal het zijn geweestquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Je moet ook niet proberen zo het eerste stuk van de Alpe op te rijden! Je dacht natuurlijk, goed voorbeeld doet goed volgen...
een 1 of andere Anna zit me daar te stalken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://funkeysports.com/watch/beinsports-13-live-stream.php
Die bochten zijn op zich wel fijn inderdaad. Kun je mooi aftellen. Al was dat stuk tussen bocht 7 en 6 (denk ik) echt eindeloosquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:50 schreef Principia het volgende:
[..]
Vind de Alpe d'Huez relatief makkelijk te doen. Eerste rechte stuk na de rotonde bij Bourg-d'Oisons lastig, maar daarna erg regelmatig. Heb op dezelfde dag ook de col d'Ornon gereden en die vond ik eigenlijk best lastig. Zou wel wat gevoelsmatig zijn omdat je bij de Alphe d'Huez precies weet hoever je nog moet.
Ik geniet nu al. Oh jammer reclame.quote:
Heb je mijn correspondentie met Simon Geschke gezien? Daar ben jij zeker wel heel jaloers op, met je Blaudzun.quote:
Zonder Kenny is daar niks meer aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Maargoed, nu eerst de Ronde v België.
Dat Kenny meer leuk worden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder Kenny is daar niks meer aan.
Eens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twitteren met mannen met baarden is wel geil ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je mijn correspondentie met Simon Geschke gezien? Daar ben jij zeker wel heel jaloers op, met je Blaudzun.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat Nintendo een team gaat sponsoren. Dan is de ploegleider een Nintendo DS. HAHA.
lolquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat Nintendo een team gaat sponsoren. Dan is de ploegleider een Nintendo DS. HAHA.
Insert cokelach.gif.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef marcodej het volgende:
Jammer ditquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij kan mij niet meer boos krijgen. Want dat zou betekenen dat ik je serieus zou nemen!
Er is altijd nog: DE RONDE VAN BELGIËquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:12 schreef Hallojo het volgende:
Wel irritant, dat wielrennen tussen de reclame door op Eurosport
Had ik wel door, ik ben namelijk behoorlijk intelligent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer dit![]()
Ik poogde slechts die user uit de eerste delen uit deze reeks te imiteren
Mensen zeiden allemaal akelige dingen tegen Hummeltje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keizergodquote:
Voor mij genoeg reden om die koers te boycotten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mensen zeiden allemaal akelige dingen tegen Hummeltje.
Pellizotti voor de ritzege, favorietengroep bij elkaar.quote:
In de finale is dat niet meer. Daarom krijg je er in het begin van de uitzending een paar extra.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:12 schreef Hallojo het volgende:
Wel irritant, dat wielrennen tussen de reclame door op Eurosport
Jij als voorzitter van de Kenny van Hummel fanclub mag dat niet over je kant laten gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mensen zeiden allemaal akelige dingen tegen Hummeltje.
Oke dank jequote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pellizotti voor de ritzege, favorietengroep bij elkaar.
Bedankt voor de #briefingquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pellizotti voor de ritzege, favorietengroep bij elkaar.
Hummeltje is vies dik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij als voorzitter van de Kenny van Hummel fanclub mag dat niet over je kant laten gaan.
Waar Duarte eergisteren nog in een busje op 40 minuten binnenkwam, gaat hij vandaag ongeloofwaardig hard demarreren en de etappewinst pakken.quote:
Okquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar Duarte eergisteren nog in een busje op 40 minuten binnenkwam, gaat hij vandaag ongeloofwaardig hard demarreren en de etappewinst pakken.
Die tegenstander kan ie hebben zo te zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Gees geniet in Sierra Nevada.
"Dankjewel. Dankjewel... DANKJEWEL!"quote:
Klaar om te pieken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De Gees geniet in Sierra Nevada.
Nee, jij dankjewel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
"Dankjewel. Dankjewel... DANKJEWEL!"
[ [url=
http://static2.volkskrant(...)77427.jpg]afbeelding[/url] ]
Nou met een potje worstelen moet ik dat nog zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die tegenstander kan ie hebben zo te zien.
Gesink is meer van de judo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nou met een potje worstelen moet ik dat nog zien.
Was hij maar van de judo, had mij minder gebroken bij valpartijen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gesink is meer van de judo.
Kopgroep zien ze niet meer terug.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:20 schreef Pedroso het volgende:
Voorsprong loopt hard op nu, hopelijk maken de favorieten er nog wel werk van.
Bedankt Mansjester.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:21 schreef Mansjester het volgende:
Hummeltje en Haase moeten samen een tv-programma kijken. Kan best leuke beelden opleveren denk ik
Okquote:
Ondertussen kijk ik ook een mooi gesprek van Andries.quote:
"Kelderman is een echte wielrenner."quote:
En ik heb tijdens het kijken naar de Giro 2 tosti's gegeten. Ondertussen eet ik nu een grapefruit, terwijl ik naar de Giro kijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ondertussen kijk ik ook een mooi gesprek van Andries.
Hier chinees van gisteren. Niks mis mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En ik heb tijdens het kijken naar de Giro 2 tosti's gegeten. Ondertussen eet ik nu een grapefruit, terwijl ik naar de Giro kijk
In het gelijknamige programma 'Andries'?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ondertussen kijk ik ook een mooi gesprek van Andries.
In een wijnkelder opgenomen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In het gelijknamige programma 'Andries'?
Met je hoofd tegen een stoeprand gekomen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het duurde even voordat ik door had dat ik naar de ronde van België keek.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je hoofd tegen een stoeprand gekomen?
Of je met je hoofd tegen een stoeprand bent gekomen.quote:
Spreek eens voor jezelf ellendig kind.quote:
Lekker de Ronde van België kijken met al die wereldtoppers.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:35 schreef bartjeboy het volgende:
Wie zich stoort aan Boogert kijkt toch lekker naar de Belg. Beste commentaar!
Eigen kinderen eerst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:37 schreef Falco het volgende:
Vreemde progammakeuze bij de Belg, maar soit.
Ben benieuwd of ze het eerste stuk vlak met een andere fiets rijden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De zwaarste klimtijdrit sinds tijden.
Ik denk dat dat stukje te kort is om de verloren tijd van een fietswissel goed te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het eerste stuk vlak met een andere fiets rijden.
Denk dat een aantal man gaat wisselen van fiets na 10km.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze het eerste stuk vlak met een andere fiets rijden.
Met 10/10 = zonder haperen Engels praten met een onvervalst Australisch accent?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:40 schreef Falco het volgende:
Kelderman scoort een 7/10 op de Weening-Engels-schaal
Weening-Engels voor 2007 of daaromtrentquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met 10/10 = zonder haperen Engels praten met een onvervalst Australisch accent?
Tot 16:10 is het niet anders.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:47 schreef Cavaliers het volgende:
Verplicht moeten kijken op Eurosport, wat een gruwel.
Dan begint ongeveer de slotklim...lijkt me wel dat ze dan gelijk live gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En de vraag is of Sporza live is dan
Er wordt steeds geregistreerd wanneer de eerste motor op een bepaald punt is en hoelang daarna de volgende motor dan passeert.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me trouwens sowieso af hoe ze dat tijdsverschil bepalen. Met GPS kun je de afstand meten, maar dat kun je niet zo 1-2-3 naar een tijd vertalen.
Dat zou betrouwbaar moeten zijn, maar dan is het tijdsverschil nooit "realtime". Zeker als het verschil groot is, heb je een groot na-ijleffect.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:52 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Er wordt steeds geregistreerd wanneer de eerste motor op een bepaald punt is en hoelang daarna de volgende motor dan passeert.
Kloptquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou betrouwbaar moeten zijn, maar dan is het tijdsverschil nooit "realtime". Zeker als het verschil groot is, heb je een groot na-ijleffect.
Nog irritanter dan die andere 700 reclameblokken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verrassingsreclame op Eurosport.
Daarom heb ik vooralsnog een contract bij Eurosport geweigerd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:56 schreef Cavaliers het volgende:
Berkhout zat nog lekker midden in een anekdote, knippen ze hem eruit!
Iedereen weet dat je daar alleen een contract krijgt als je met José Been in bed duikt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom heb ik vooralsnog een contract bij Eurosport geweigerd.
Bobbie Traksel heeft hem daar ook geparkeerd?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je daar alleen een contract krijgt als je met José Been in bed duikt.
Dit. En in de finale heb je meestal geen onderbrekingen meer als het echt spannend wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door de reclames ja, maar het commentaar is zeker niet minder.
Ik vind de stemmen daar gewoon nooit prettig, maar dat geldt eigenlijk voor elke sport. Maar goed, ze zenden natuurlijk wel heel veel uit dus wat dat betreft: Eurosportquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tijdens de OS zijn ze wel baas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind de stemmen daar gewoon nooit prettig, maar dat geldt eigenlijk voor elke sport. Maar goed, ze zenden natuurlijk wel heel veel uit dus wat dat betreft: Eurosport
Je hebt ook geen goede akoestiek in dat bezemhok.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind de stemmen daar gewoon nooit prettig, maar dat geldt eigenlijk voor elke sport. Maar goed, ze zenden natuurlijk wel heel veel uit dus wat dat betreft: Eurosport
Het commentaar vind ik ook vreselijk. Ik ga nu een uitspraak doen, waar ik mij ontzettend onpopulair mee ga maken: als ik luister naar Boogerd, verlang ik naar Danny Nelissen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
TR gemaakt. Tot over een maand.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het commentaar vind ik ook vreselijk. Ik ga nu een uitspraak doen, waar ik mij ontzettend onpopulair mee ga maken: als ik luister naar Boogerd, verlang ik naar Danny Nelissen.
José heeft in een professionele geluidsstudio nog geen akoestiek.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt ook geen goede akoestiek in dat bezemhok.
Dudequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het commentaar vind ik ook vreselijk. Ik ga nu een uitspraak doen, waar ik mij ontzettend onpopulair mee ga maken: als ik luister naar Boogerd, verlang ik naar Danny Nelissen.
Ik ben het met je eens. Dannyquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nelissen is een held ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik sta aan je kant.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is wel degelijk realtime, simpel gezegd worden de tijdsverschillen tussen de groepen (feitelijk de motoren met de GPS) berekend aan de hand van de afstand tussen de motoren en de snelheid van de motoren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zou betrouwbaar moeten zijn, maar dan is het tijdsverschil nooit "realtime". Zeker als het verschil groot is, heb je een groot na-ijleffect.
Je was al onpopulairquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
waar ik mij ontzettend onpopulair mee ga maken
Onpopulair klinkt zo on-Nederlands.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je was al onpopulair
/ Stinhomodus
Met hoogteverschillen komt dat de betrouwbaarheid van het systeem niet ten goede.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wel degelijk realtime, simpel gezegd worden de tijdsverschillen tussen de groepen (feitelijk de motoren met de GPS) berekend aan de hand van de afstand tussen de motoren en de snelheid van de motoren.
Loopt ook niet helemaal soepel vaak. Zo zat Quintana gisteren op een steil stuk en de achtervolgers op het vlakke, waardoor het verschil (in beeld) met ongeveer 9 seconden per 10 seconden terugliep.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is wel degelijk realtime, simpel gezegd worden de tijdsverschillen tussen de groepen (feitelijk de motoren met de GPS) berekend aan de hand van de afstand tussen de motoren en de snelheid van de motoren.
Dit zie ik niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nelissen is een held ja.![]()
Zou zo graag nog 's Jean en Danny samen willen horen.
De Neel en de Mart, gegarandeerde topshow. Ik drink niet, ik zuip!quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nelissen is een held ja.![]()
Zou zo graag nog 's Jean en Danny samen willen horen.
Dat zou idd wel enigszins macaber zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zie ik niet meer gebeuren.
Ik vond de in memoriam video van de Mart over de Neel echt heel mooi.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De Neel en de Mart, gegarandeerde topshow. Ik drink niet, ik zuip!
Toen in de Vuelta, toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond de in memoriam video van de Mart over de Neel echt heel mooi.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Nelissen was echt cult. Daar kon ik mij zo aan ergeren, dat het leuk werd. Ik herinner mij nog, een jaar of drie geleden, ronde van Turkije, met jawel, Danny Nelissen. Massasprintje, hectisch zoals altijd. Zo hectisch, dat Nelissen's stem omsloeg. Nou, toen kon je me echt opvegen. Ik kwam niet meer bij.
Ja, die.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen in de Vuelta, toch?
Mooi stukje inderdaad!
25% morgen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:08 schreef Marcoss het volgende:
Bouhanni eraf, die zal vandaag nog wel overleven, maar morgen kan voor hem een enorm probleem worden qua tijdslimiet.
Hij kan niet tippen aan de grappen van Traksel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Hij zat ook altijd volle bak te lachen om van die ontzettend matige grapjes van zichzelf![]()
http://nos.nl/artikel/253800-au-tour-de-jean-tourjourneel.htmlquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
Eens in de zoveel tijd, lees ik dit legendarische interview: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-niet-ik-zuip.dhtml
RIP De Neel
Hebben wel een andere rol natuurlijk, Nelissen was de hoofdcommentator, Boogerd heeft veel meer de rol als analist. Nelissen had vaak vriend Blijlevens naast zich als analist..quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond Danny Nelissen ook beter dan DeBoog. Al was Boogerd bij de NOS wel leuk
Ik denk dat de winnaar morgen 1.10 rijdt...dan hebben ze dus een tijdslimiet van 21 minuten...dat zou op zich moeten lukken.quote:
Hij kan niet praten met zijn teamgenoten, hij is niet op zijn gemak.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is er met die gozer aan de hand? Waar is de Johnny van Vuelta 2009?
invoering bloedpaspoortquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:11 schreef Cavaliers het volgende:
Wat is er met die gozer aan de hand? Waar is de Johnny van Vuelta 2009?
Dat had die vantevoren moeten bedenken, of Italiaans lerenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kan niet praten met zijn teamgenoten, hij is niet op zijn gemak.
Dan zou je José ook leuk moeten vinden. Haar stem slaat elke wedstrijd om.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Nelissen was echt cult. Daar kon ik mij zo aan ergeren, dat het leuk werd. Ik herinner mij nog, een jaar of drie geleden, ronde van Turkije, met jawel, Danny Nelissen. Massasprintje, hectisch zoals altijd. Zo hectisch, dat Nelissen's stem omsloeg. Nou, toen kon je me echt opvegen. Ik kwam niet meer bij.
Vorig jaar was het 30% in de klimtijdrit, vandaag is ook 30%. Vorig jaar waren Belkov en Belletti buiten tijd.quote:
Nee, José is gewoon kut.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dan zou je José ook leuke moeten vinden. Haar stem slaat elke wedstrijd om.
integrerenquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:13 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat had die vantevoren moeten bedenken, of Italiaans leren
Dat zou een enorme verbetering zijn tov die gozer die het nu doet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien mag hij wel de samenvattingen inspreken.
jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
In plaats van Herbert, Maarten, Joris of Mart?
Jorisquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zijn alledrie compleet inwisselbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Jean over de Elfstedentocht blijft legendarisch.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/video/182090-smeets-jean-stond-voor-zijn-vak.html
Herbert heeft op zich geen vervelende stem...niks mis met het gekeuvel/gekibbel van D&D op een miezerige dinsdagmiddag.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook de beste keus ja, daarna Herbert.
Zelfs met liters berenburg in het vooruitzicht was hij niet te paaien, nou dan moet dat wel echt een waardeloos evenement zijn, die Elfstedentocht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jean over de Elfstedentocht blijft legendarisch.
Daar is alles mis mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert heeft op zich geen vervelende stem...niks mis het gekeuvel/gekibbel van D&D op miezerige dinsdagmiddag.
quote:
Mwa, vind Maarten en Mart beter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Herbert heeft op zich geen vervelende stem...niks mis het gekeuvel/gekibbel van D&D op miezerige dinsdagmiddag.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nog niet helemaal terug. Het is wel saai hier.quote:
Bij B-koersen vind ik haar prima, maar ze moet wel uit de bezemkast blijven bij de grote koersen.quote:
We gaan mee in het niveau van de koers.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal terug. Het is wel saai hier.
Refo kerk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja het mag alleen over de koers gaan hé, dan is het al snel saaiquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als we het over poultjes gaan hebben gaan de oudgedienden klagen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja het mag alleen over de koers gaan hé, dan is het al snel saai
Einstein heeft de plank ook wel eens misgeslagen. Kortom kan iedereen wel eens overkomen, zelfs Jean.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs met liters berenburg in het vooruitzicht was hij niet te paaien, nou dan moet dat wel echt een waardeloos evenement zijn, die Elfstedentocht.
Dat is meestal gewoon een motor die aan het gassen is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Loopt ook niet helemaal soepel vaak. Zo zat Quintana gisteren op een steil stuk en de achtervolgers op het vlakke, waardoor het verschil (in beeld) met ongeveer 9 seconden per 10 seconden terugliep.
Nog nooit gezien volgens mij, maar vooral die laatste seconden zijn wel eens een totaal andere kant van Smeets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Smeets is een meester in het uit het hoofd presenteren. Gewoon voor een camera gaan staan en dan zijn gevoelens onder woorden brengen in correct taalgebruik. Knap dat je dat kunt. Dit is televisiemaken, dit is meer dan het aflezen van een autocuequote:Op donderdag 29 mei 2014 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog nooit gezien volgens mij, maar vooral die laatste seconden zijn wel eens een totaal andere kant van Smeets.
De nieuwe generatie NOS presentatoren hebben jammer genoeg 0,0 charisma.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Smeets is een meester in het uit het hoofd presenteren. Gewoon voor een camera gaan staan en dan zijn gevoelens onder woorden brengen in correct taalgebruik. Knap dat je dat kunt. Dit is televisiemaken, dit is meer dan het aflezen van een autocue
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Smeets is een meester in het uit het hoofd presenteren. Gewoon voor een camera gaan staan en dan zijn gevoelens onder woorden brengen in correct taalgebruik. Knap dat je dat kunt. Dit is televisiemaken, dit is meer dan het aflezen van een autocue
Die enge Rivkah en Toine 2.0 aka Sjoerd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De nieuwe generatie NOS presentatoren hebben jammer genoeg 0,0 charisma.
De nieuwe generatie? Dat is al jaren zo, zie Egbers en Dione.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De nieuwe generatie NOS presentatoren hebben jammer genoeg 0,0 charisma.
Tong is het hier mee oneens. Ik hoop alleen niet dat ik hem nu heb geloktquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De nieuwe generatie? Dat is al jaren zo, zie Dione.
Ik heb die kleine jap vooraan zien rijden, ik denk dat Europcar er nog een lap op gaat geven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:28 schreef wimderon het volgende:
Peloton laat toch niet helemaal begaan. Als er dadelijk nog wat ploegen vol willen vlammen tot aan de voet van de slotklim zitten ze daar op een minuutje of 3.
Ja ik bedoelde eigenlijk de generaties na Mart, blijkbaar is er bar weinig talent in dit land.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De nieuwe generatie? Dat is al jaren zo, zie Egbers en Dione.
Vanwege mijn opmerking over Dione? Ik geef toe dat ze een paar pluspunten, maar Tong moet het met me eens zijn dat ze geen goede live presentatrice is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tong is het hier mee oneens. Ik hoop alleen niet dat ik hem nu heb gelokt
Nee, ze kan eigenlijk niks. Maar ze zijn blijkbaar heel loyaal bij de NOS.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege mijn opmerking over Dione? Ik geef toe dat ze een paar pluspunten, maar Tong moet het met me eens zijn dat ze geen goede live presentatrice is.
Mart en Jack (ja ook die) zijn goed, daarna is het eigenlijk niks meer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk de generaties na Mart, blijkbaar is er bar weinig talent in dit land.
The Dutch Mountainsquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege mijn opmerking over Dione? Ik geef toe dat ze een paar pluspunten, maar Tong moet het met me eens zijn dat ze geen goede live presentatrice is.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mart en Jack (ja ook die) zijn goed, daarna is het eigenlijk niks meer.
Ze is toch dochter van een ex-Studio Sport medewerker? Ons ken ons wereldje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, ze kan eigenlijk niks. Maar ze zijn blijkbaar heel loyaal bij de NOS.
Rifvkah jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze is toch dochter van een ex-Studio Sport medewerker? Ons ken ons wereldje.
Is Joep dan de bastaardzoon van Mart? Onbegrijpelijk dat zo'n onbenul op tv isquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze is toch dochter van een ex-Studio Sport medewerker? Ons ken ons wereldje.
Stomphorst echter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Schut is trouwens ook niet slecht...doet het bij de schaatstoernooien een stuk journalistieker (en dus beter) dan Dione.
Nee, moet niks van dat programma hebben maar toch is Van Gelder nog wel een vakman. Goed het is geen Smeets maar nog steeds vele malen beter dan de hakkelaar Egbers of andere SP presentatoren.quote:
Jack is vies dik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jack is gewoon een vakman. Daar kun je toch niet om heen.
Denk niet dat hij weet hoe sherlock werkt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tong is het hier mee oneens. Ik hoop alleen niet dat ik hem nu heb gelokt
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 15:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege mijn opmerking over Dione?
Jack is vies dik ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jack is gewoon een vakman. Daar kun je toch niet om heen.
Dat "interview" met Sneijder op schoot was weerzinwekkend.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee, moet niks van dat programma hebben maar toch is Van Gelder nog wel een vakman. Goed het is geen Smeets maar nog steeds vele malen beter dan de hakkelaar Egbers of andere SP presentatoren.
Wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat "interview" met Sneijder op schoot was weerzinwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |