Dit vraagt om een Derek gifje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:03 schreef GekkePoes het volgende:
ff koffie pakken, zit ik hier in het verkeerde topic
poging?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:06 schreef isax het volgende:
[..]
bij mijn laatste poging tot verzuipen
had ik het zo koud daarna
is ie niet hetzelfde?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Zal ik mijn nieuwe modem gaan gebruiken of lekker die tweedehands er aan laten hangen?
tja sneller zal het er niet door gaan denk ik, maar is wel beter als je weer problemen krijgt, ze weten nu dat je een nieuwe hebtquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb de doos nog niet open gehad maar hij lijkt me kleiner en een ander model.
ohja vertelde je, zwempak mee? Het water is goed te doen volgens Boonquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:10 schreef Miek37 het volgende:
[quote][ afbeelding ] [b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2111226/1/25#140
Het Hemels Gewelf, Kijkduin.
Ik zwem altijd naakt!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
ohja vertelde je, zwempak mee? Het water is goed te doen volgens Boon
Hmm, naja dan hang ik hem er zo wel aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
tja sneller zal het er niet door gaan denk ik, maar is wel beter als je weer problemen krijgt, ze weten nu dat je een nieuwe hebt
De OP vind ik dan weer wel tof gedaan... Wilde ik toch even gezegd hebben...quote:
Eens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
De OP vind ik dan weer wel tof gedaan... Wilde ik toch even gezegd hebben...
Beter dan de poging van pavementquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
Liesje kan meewandelen! 14:00 Laan van Meerdervoort, ter hoogte van Muurbloemstraat.quote:
Ik zou toch ook gewoon ff de nieuwe er aan hangen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
tja sneller zal het er niet door gaan denk ik, maar is wel beter als je weer problemen krijgt, ze weten nu dat je een nieuwe hebt
zullen we binnenkort een keer samen gaan zwemmen?quote:
Wow, inderdaad!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
zullen we binnenkort een keer samen gaan zwemmen?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:17 schreef Inodder het volgende:
Ik ben douchen en vanmiddag BBQen met de gang!
hopelijk word het dan goed weer.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:17 schreef Inodder het volgende:
Ik ben douchen en vanmiddag BBQen met de gang!
Muurbloemweg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Liesje kan meewandelen! 14:00 Laan van Meerdervoort, ter hoogte van Muurbloemstraat.We zijn met 14 man, iedereen is welkom!
Wandelen naar het Hemels Gewelf, fotos maken, ow ik zit in Leiden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Muurbloemweg.
Maar het klinkt me iets te sportief, wat gaan jullie precies doen?
Puinduin.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:23 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wandelen naar het Hemels Gewelf, fotos maken, ow ik zit in Leiden.
oh hier ook zie ik! Kwam er laatst pas achter dat de binnenstad elke zondag ook open is, ipv van 1 keer in de maandquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:46 schreef liesje1979 het volgende:
In een durp ja. Hier is er 1 365 dagen open. Op loopafstand.
wanneer komt er eens een nieuwe?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik ga lekker niks doen, mssn een beetje Civ V spelen oid.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik heb de nieuwe modem aan. En al gedouched. Wat een actief mens ben ik toch.
mmm heb je je lekker ingezeept owjaaa, met dat sop over je lichaam mmmquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik heb de nieuwe modem aan. En al gedouched. Wat een actief mens ben ik toch.
Choco, is it you?quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmm heb je je lekker ingezeept owjaaa, met dat sop over je lichaam mmm
quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:47 schreef Joezi het volgende:
[..]
mmm heb je je lekker ingezeept owjaaa, met dat sop over je lichaam mmm
oh god,,. wie valt er nou weer binnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:49 schreef utopie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
wowwww hoop dat mn computer dat gaat trekkenquote:
Ik speel tropico 2quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
wowwww hoop dat mn computer dat gaat trekken
Ik moest lachen om de fan die er The Final Countdown overheen had gezet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
eind dit jaar komt er toch een sci-fi based Civ?
zijn de appies open?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:21 schreef isax het volgende:
Is deze nog niet vol geknald?
Chille op mijn mobiel bij de Appie
ik zit die van hierboven nog te kijken. zit pas op de 4 minutenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zit die van hierboven nog te kijken. zit pas op de 4 minuten
Grolchsquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:37 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nou nou, ons een beetje lekker maken tsssquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:37 schreef Inodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
en deze ff als reactie op die andere ninja's
gewoon een hele film ervan
![]()
was wel vet grappig dit vroeger
Is een serie over de invasie van europa vanaf D- dayquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ken de meeste acteurs![]()
maar de film niet![]()
is het een aanrader of niet
is ie een beetje goed of niet zoquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is een serie over de invasie van europa vanaf D- day
Saving private ryan kan je het mee vergelijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
is ie een beetje goed of niet zo
zag wel ross uit friends, dat is weer raar om hem in een serieuse serie te zien
maar ook brody uit Homelanden een Whalberg geloof ik
dus is het wat of niet, waar kan ik het mee vergelijken
dan wacht ik nog wel ff met kijken zijn nu meer spannende series anywayquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Saving private ryan kan je het mee vergelijken
quote:
en zo leuk dat de meeste dingen nu cool worden verfilmdquote:
Ben ik niet echt eens met je, het script was zo dun, dat de hedendaagse verfilmingen nergens op slaan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en zo leuk dat de meeste dingen nu cool worden verfilmd![]()
![]()
ik heb de meeste wel gezien volgens mij
slaat nergens op maar zijn gewoon lekker films om weg te kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben ik niet echt eens met je, het script was zo dun, dat de hjedendaagse verfilmingen nergens op slaan.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die pijlen zijn cool![]()
en zag ik nu tom cruise![]()
toch maar kijken dan geloof ik
kun je beter jaren 80 films kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
slaat nergens op maar zijn gewoon lekker films om weg te kijken
lekker actie enz. verhaal boeit mij dan niet zo
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kun je beter jaren 80 films kijken.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]neeeeee, dat weiger ik
edit en ik heb vroeger ook heel veel films gezien
ook erg mooi om te zienquote:
Technologie heeft er geen ruk mee te maken, een film als seven samurai laat je al zien dat je met camerawerk alleen genoeg kunt doen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook erg mooi om te zien
mijn ogen worden graag verwend met goede actie scene's, heb inmiddels al zoveel gezien dat ik een beetje verwend ben inmiddels
lang leve technologie![]()
WTF, rare man, zeker iets artistiekerigs ofzo. ik ben echt meer van de blockbustersquote:
ja ja, ik kijk alleen veel films ik verdiep me er verder niet inquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Technologie heeft er geen ruk mee te maken, een film als seven samurai laat je al zien dat je met camerawerk alleen genoeg kunt doen.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF, rare man, zeker iets artistiekerigs ofzo. ik ben echt meer van de blockbusters
en als ik een verhaal wil zien kies ik een drama film
ik zeg doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
De Utopia loods binnenvallen ninja style![]()
was niet gemeen bedoeld hoorquote:
voor mij pas een uurtje of 11 in de ochtendquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef Punkman het volgende:
Goeeeeeeede middag postcode kanjers.
Oh, avond al...
Zo'n gevoel heb ik ook, en mij kater is het er mee eens..quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
voor mij pas een uurtje of 11 in de ochtend![]()
en ik bedoelde het ook niet verdrietig, maar als je van drama met verhaal houd, is dit de japanese godfather.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
was niet gemeen bedoeld hoor![]()
smaken verschillen gelukkig
Wat heb ik gewonnen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:40 schreef Punkman het volgende:
Goeeeeeeede middag postcode kanjers.
Oh, avond al...
ja is wel heel erg drama, zo erg hoeft het nu niet voor mijquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en ik bedoelde het ook niet verdrietig, maar als je van drama houd, is dit de japanese godfather.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja is wel heel erg drama, zo erg hoeft het nu niet voor mij
ontwijk het liever even. genoeg aan mijn eigen drama
daarom zie ik nu liever van die domme actiefilms. hoef je niet zo bij na te denken
die had ik alquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
1 jaar gratis op en neer met de roltrappen bij de V&D
Gewoon weg drinken, komt alles goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
![]()
die ken ik nog wel van vroeger ja
wel heel ernstig hoor![]()
![]()
![]()
en succes met je kater
quote:
dat zegt men wel vakerquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gewoon weg drinken, komt alles goed.![]()
Wat een kutprijs ik ga alleen naar de Bijenkorfquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
1 jaar gratis op en neer met de roltrappen bij de V&D
en dan heb je nog niet eens de intro van de film gehoordquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
nee daar is het te oud voor, ik kan niet verder kijken dan een minuut zonder lach stuip
![]()
![]()
Hebben ze daar roltrappen ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef isax het volgende:
[..]
Wat een kutprijs ik ga alleen naar de Bijenkorf
inderdaad danquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach ja, we hebben vakantie nu, moet kunnen.
De Klootzakquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is bepaald geen Isa-Swing.. Nog niet bij benadering.
[ afbeelding ]
mietjequote:Op donderdag 29 mei 2014 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Het is bepaald geen Isa-Swing.. Nog niet bij benadering.
[ afbeelding ]
Gooi er dan een milioentje tegen aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
tja, dan heb je niks aan die prijs...
Hebbert, ik heb ooit eens een brief gehad, gefeliciteerd, u heeft een MaDiWoDo gewonnen.quote:
tsss, heb je in ieder geval meer gewonnen dan ik. twee keer 5 euro in 18 jaar tijdquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hebbert, ik heb ooit eens een brief gehad, gefeliciteerd, u heeft een MaDiWoDo gewonnen.
Ik bellen wat dat was, bleek het een bioscoop kaartje te zijn die je op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag mocht gebruiken.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:59 schreef Miek37 het volgende:
Zit ik in de trein Liesje hier te beantwoorden vanmiddag, moest er bij station Den Haag NOI uit, hoor ik omroepen "Station Leiden"![]()
![]()
![]()
Tis Liesje d'r schuld!
Haha, ja, de trein om een halte terug te reizen stond klaar dus ik was nog gewoon op tijd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
maar je hebt het wel gered met je foto uitje?
nicequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Haha, ja, de trein om een halte terug te reizen stond klaar dus ik was nog gewoon op tijd.Was heerlijk, lekker in de duinen gewandeld en toen zitten zupen bij een leuke uitspanning!
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
nice![]()
en nu weer lekker thuis en een beetje fokken hiero
geen idee, ben nog niet zolang wakker en kijk allemaal andere dingetjes door de herenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:04 schreef Miek37 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ister nog iets gebeurd in die takkeloods of is het de moeite niet waard om allemaal terug te lezen?
Oke, ik lees eerst wel ff de streamverslagen of er een relletje tussen staat!quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
geen idee, ben nog niet zolang wakker en kijk allemaal andere dingetjes door de heren![]()
als je gaat lezen, laat het mij ff weten of ik het ook moet doen
goed planquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:06 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Oke, ik lees eerst wel ff de streamverslagen of er een relletje tussen staat!
irish musicquote:
Nah, niks bijzonders, alleen dat prinsesje haar zin weer heeft gekregen :quote:
1 euro heej!quote:12:30
De kralenvrouw is op bezoek voor Charlotte. Charlotte zegt dat ze voor ¤130 mag inkopen bij haar. Ze heeft ook rokjes, bh’s en ondergoed meegenomen, ¤1 vraagt ze per item.
Ik heb 6 maanden ofzo aan de ierse westkust gezetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
irish music![]()
en is dit je favo film
en nu ik de trailer heb gezien en mijn TWD lekkertje erin zit![]()
toch maar een keer kijken
omg, tering, kutwijf lottequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:10 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nah, niks bijzonders, alleen dat prinsesje haar zin weer heeft gekregen :
[..]
1 euro heej!
zijn ook eigenlijk de enige landjes waar ik echt heen zou willen, ierland, schotland, engelandquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb 6 maanden ofzo aan de ierse westkust gezeten![]()
Schotland heb ik the west highland route gelopenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zijn ook eigenlijk de enige landjes waar ik echt heen zou willen, ierland, schotland, engeland
en ja ook amerika![]()
en engeland ben ik inmiddels een paar keer heel kort geweest maar vond ik geweldig
mooi manquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Schotland heb ik the west highland route gelopen
Dat was mijn eerste backpack route mijn backpack woog bijna 40 kiloquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik was het wel van plan ja![]()
paar jaartjes nog
tering dat is wel weer veelquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste backpack route mijn backpack woog bijna 40 kilo![]()
![]()
das niet handig dan neequote:
goed he ouder wordenquote:
Die ken ik allemaalquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
das niet handig dan nee
[..]
goed he ouder worden![]()
althans zo ervaar ik het, een mens heeft helemaal niet zoveel nodig![]()
vind je vast ook die survivol programma's op discovery e.d. leuk
Lol!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:59 schreef Miek37 het volgende:
Zit ik in de trein Liesje hier te beantwoorden vanmiddag, moest er bij station Den Haag NOI uit, hoor ik omroepen "Station Leiden"![]()
![]()
![]()
Tis Liesje d'r schuld!
dat is echt leuk om te kijken ookquote:
Ik was bijna dood op kretaquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is echt leuk om te kijken ook![]()
niet dat ik waarschijnlijk ooit in zo'n situatie zal komen dat ik moet survivalen, maar toch altijd handig om te weten![]()
en grappig om te zien
gelukkig dat je er nog bent danquote:
Een mens kan heel veel heb ik geleerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gelukkig dat je er nog bent dan
en heb je toen dus ook moeten survivalen of ben je juist daardoor die dingen gaan kijken en leren?
klopt helemaalquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een mens kan heel veel heb ik geleerd
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:36 schreef Miek37 het volgende:
Choco, deze moet je echt even kijken, een compilatie van Lot gemaakt door Rene van Laaren :
Je bent wel dik maar gezellig ben je niet!![]()
dat magquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ikke wel een beetje, maar ben er trots op![]()
![]()
\quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
absoluut![]()
![]()
zit nu alleen ff een film te kijken, dus wat later op de dag graag
Ik word zo ziek van dat ene zinnetje:quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:53 schreef Miek37 het volgende:
OMG!
http://utopiainwoners.wordpress.com/
die had ik al gezien jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:53 schreef Miek37 het volgende:
OMG!
http://utopiainwoners.wordpress.com/
Ze gaat gewoon lopen bedelen! How low can you go!quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik word zo ziek van dat ene zinnetje:
"Mijn kist zat gevuld met eten voor de groep."
kloptquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Och, die kan je hier ook iedere dag zien.![]()
quote:
Okay, we stoppen er nu mee dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en nou weer genoeg gejuicht anders krijgen we op ons klote en dat wil ik niet
dus weer rustig nu met![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Okay, we stoppen er nu mee dan.
Is ook wel weer leuk geweest.jij ook foeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en ik klikte weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
bewijs dat ik wel eens afleiding heb hier tijdens haxen of het typen of draaien
De aansteker voor de "toeters"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
inderdaadquote:
Ach, moet ook wat inzitten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ze zijn nu 3 maanden dus alles is leuk voor ze![]()
springen heel de tijd op mijn bureau en pikken dan van alles
ook tijdens haxen![]()
maar ze zijn ook lief hoor
absoluutquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, moet ook wat inzitten.
Beetje kattenkwaad (lol, in dit geval letterlijk) is ook wel weer leuk.
de droom van iedere manquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Schijnt dat hij zichzelf kan pijpen.
Zijn ook beelden van volgens de geleerden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
de droom van iedere man![]()
![]()
en zou best kunnen
die film moet ik ook nog kijkenquote:
dat hoef ik dan weer niet te zienquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn ook beelden van volgens de geleerden.![]()
Ja, hij was goed he, in die natuurfilms.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat hoef ik dan weer niet te zien![]()
maar ik heb hem wel aan het werk gezien ja![]()
geloof het wel jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, hij was goed he, in die natuurfilms.![]()
yep... Zojuist thuis... Zometeen op stap naar de hoevequote:
Gezelligquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:31 schreef Inodder het volgende:
[..]
yep... Zojuist thuis... Zometeen op stap naar de hoeve
Mag ik ook komenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:33 schreef Inodder het volgende:
http://www.sint-isidorushoeve.nl/zomerfeesten/wordpress/
er achter uiteraardquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wie ben jij of sta je alleen achter je phone
Oh, daar is niks aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:33 schreef Inodder het volgende:
http://www.sint-isidorushoeve.nl/zomerfeesten/wordpress/
Ik doe wel meequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, daar is niks aan.
Je kan beter hier blijven en straks met ons heksbal spelen.
![]()
idd strak blauwe hemel en zelfs gewoon een zonnetje hierquote:
vertel even wanneer ze weer druk zijn... We moeten nog een keer een rematch houden...quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
inderdaad![]()
ze zijn nu 3 maanden dus alles is leuk voor ze![]()
springen heel de tijd op mijn bureau en pikken dan van alles
ook tijdens haxen![]()
maar ze zijn ook lief hoor
ben er weerquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Top, weet niet hoe laat we gaan beginnen, Choco moest eerst nog 10 films zien geloof ik
je bent niet de enige die dat wiltquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
vertel even wanneer ze weer druk zijn... We moeten nog een keer een rematch houden...
Behalve als je een lachbui hebt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je bent niet de enige die dat wilt![]()
![]()
![]()
![]()
zelfs met afleiding lukt het me soms nog![]()
![]()
![]()
Ik ga goed spelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
en gizmo moet ook meedoen vanavond want dat was helemaal briljant
door 2 chickies ingemaakt worden![]()
Zijn daar beelden van trouwens, jij met die lachbui ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
klopt, toen bakte ik er niets meer van![]()
gehaktbal bedoel je?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, daar is niks aan.
Je kan beter hier blijven en straks met ons heksbal spelen.
![]()
gelukkig niet neequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van trouwens, jij met die lachbui ?
Ik ben al onderwegquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pik mij ook op dan Boon![]()
of mag ikke niet
helaas ik moet af en toe ook IRL sociaal doenquote:
beelddenkers hequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jammer, had ik wel willen zien, alhoewel ik er gisteren al wel een beeld bij had.![]()
tssss mietje met je social lifequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
helaas ik moet af en toe ook IRL sociaal doen![]()
![]()
Zaterdag ben ik weer even van jullie
Ik zag al voor me iemand lachen, en dan nog harder lachen als ze de bal voorbij loopt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
beelddenkers he, is juist leuk
![]()
daarom ook lachstuip![]()
die wil ik ook wel zienquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn daar beelden van trouwens, jij met die lachbui ?
ik zag jullie naast elkaar druk spellend met haxbal, was echt vet komischquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zag al voor me iemand lachen, en dan nog harder lachen als ze de bal voorbij loopt.![]()
hoe meer (vrouwen) zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
pik mij ook op dan Boon![]()
of mag ikke niet
Ja, de beschrijving van jou klopte wel aardig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik zag jullie naast elkaar druk spellend met haxbal, was echt vet komisch
vooral toen ik er redelijk dichtbij zat![]()
Owja das waarquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Choco met straks heksballen, en jij ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |