Red mij!!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:36 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Val best mee hoor, alleen meneer rolstoel is wel uit de rails gelopen..
[ afbeelding ]

De NS zou de NS niet zijn als ook dit niet geheel soepeltjes verloopt...quote:

Altijd dat verdomde Saharazand weerquote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef ToT het volgende:
Grasveldje begint er wat droogjes uit te zien. Her en der nog een paar sprietjes.
[ afbeelding ]

Hij lijkt juist gras te planten; achter de maaier zie je tenminste nog wat!quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:00 schreef 44rdbei het volgende:
Grasmaaier is zijn doel voorbij gestreefd.

Kon je geen ander zand gebruiken?quote:Op woensdag 4 juni 2014 19:56 schreef ToT het volgende:
Grasveldje begint er wat droogjes uit te zien. Her en der nog een paar sprietjes.
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:55 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Kon je geen ander zand gebruiken?
[ afbeelding ]

Ik heb er nog wel zin in hoorquote:Op woensdag 4 juni 2014 21:00 schreef Gloorbek het volgende:
De resolutie word er niet beter op, als er nog zin is kunnen we opnieuw beginnen..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit iets? ze hebben ze al genoeg spul om door het zand heen te crossenWant de zand regen was niet plaatselijk
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)

quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:09 schreef DieselTank het volgende:
Dat was vlugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit iets? ze hebben ze al genoeg spul om door het zand heen te crossenWant de zand regen was niet plaatselijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day
Rage, rage against the dying of the light

Top!quote:

Oh dit had ik niet gelezen.. zullen we het toch proberen?quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:13 schreef DieselTank het volgende:
Een treinrails en het is volOf de achtbanen moeten uit de bomen komen??
Misschien even wat stoeltjes erin en we kunnen beginnen?

Henk en Ingrid zijn er klaar voor!quote:Op woensdag 4 juni 2014 21:16 schreef Gloorbek het volgende:
[..]
Oh dit had ik niet gelezen.. zullen we het toch proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |