Ja maar dan komt ze met allemaal smoesjes en is het alsof je het niet eerder wist dat ze deze gesprekken had.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou gewoon binnenlopen halverwege zo'n gesprek en vragen wat ie toch allemaal hoorde en waar het over gaat?
Dan zeggen dat je al eerder zulke gesprekken hebt opgevangen en voordeel van de twijfel hebt gegeven maar dat je niet achterlijk bent en haar erna de bons geven. Want wat moet je verder nog met zo'n griet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:28 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja maar dan komt ze met allemaal smoesjes en is het alsof je het niet eerder wist dat ze deze gesprekken had.
Verder wat Ridocar zegt.
Ik heb hem voor je verplaatst.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:10 schreef RustCohle het volgende:
Per ongeluk in het verkeerde fora gepost. De bedoeling was om dit topic te openen in R&P.
Dat doen mannen net zo goed hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:25 schreef Ridocar het volgende:
Zorgen dat zij verantwoordelijk is. Haar zeker niet laten bagatelliseren ("Ik heb maar één keer afgesproken/gezoend/geneukt"). Vrouwen zijn in staat om alles 180 graden om te draaien.
Als een man vreemdgaat is 'ie een klootzak, als een vrouw vreemdgaat is de man een klootzak omdat hij niet de aandacht gaf die zij vroeg.
Ja, ik ben al eens belazerd...
Typische vrouwen reactie.quote:
Hoe naďef...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:21 schreef PeterGliffin het volgende:
Mijn vriendin is een jaar geleden ook vreemdgegaan, en echt helemaal all the way.
Na een tijd toch achter gekomen. Omstandigheden en situatie waren wel anders. Ze had veel verdriet en pijn blabla, toch bij elkaar gebleven, en binnenkort 4 jaar samen vieren.
Het is niet het einde van de wereld. Nu was het bij me vriendin alleen lust. En geen seconde liefde. Liefde lijkt me dan ook erger dan een pure lust moment..
Dit idee heb ik ook. Het is me nog nooit overkomen, maar dat ze vreemd gaat uit liefde lijkt me erger dan vanwege een lustmoment. Maar goed, het is me zoals ik zei nooit gebeurd dus hoe ik dan zou reageren weet ik niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:21 schreef PeterGliffin het volgende:
Mijn vriendin is een jaar geleden ook vreemdgegaan, en echt helemaal all the way.
Na een tijd toch achter gekomen. Omstandigheden en situatie waren wel anders. Ze had veel verdriet en pijn blabla, toch bij elkaar gebleven, en binnenkort 4 jaar samen vieren.
Het is niet het einde van de wereld. Nu was het bij me vriendin alleen lust. En geen seconde liefde. Liefde lijkt me dan ook erger dan een pure lust moment..
Wel zeer naief.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:40 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]. Er gebeuren wel ergere dingen in het leven.
Ja, relativeren kan het allemaal minder zwaar maken. Maar hey, 't is jouw relatie...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:40 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]. Er gebeuren wel ergere dingen in het leven.
Ik vind een telefoongesprek niet echt vreemdgaan als ik eerlijk ben. Zoenen wel, maar een beetje flirten niet. Aangenomen dat er dus echt niks gebeurd isquote:Op donderdag 29 mei 2014 09:59 schreef RustCohle het volgende:
Ter info het is zowat zeker dat er niks is gebeurd bij die afspraak. Het waren alleen 1 a twee (flirterige) gesprekken en vervolgens een ontmoeting (niks verder dan dat), wel lopen kletsen etc.
toch vind die vriend van mij het toch een harde klap, want hij is ervan overtuigd dat dat al niet hoort als je een relatie hebt met elkaar. Uberhaupt erop ingaan...
Voor mij zou het nogal zwaar wegen dat ik er zelf achter moest komenquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:21 schreef PeterGliffin het volgende:
Ofcourse, ik zeg ook niet dat het zo over was. Maar het hoeft niet altijd het einde van een relatie te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Voor mij zou het nogal zwaar wegen dat ik er zelf achter moest komen
Seks is voor mij ook niet automatisch einde relatie. Dit verborgen houden en er over liegen wel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:39 schreef PeterGliffin het volgende:
Ofcourse, ik zeg ook niet dat het zo over was. Maar het hoeft niet altijd het einde van een relatie te zijn.
Het is maar sex.. ik heb er meer moeite mee als me vriendin haar liefde verklaart aan een ander, en er elke dag stiekem een jongen smst over hoe verliefd ze zijn..
Mweh, het verborgen zie ik meer als angst voor de consequenties dan voor iets anders. Als het meerdere keren gebeurt en het blijft idd verborgen en geheim dan vind ik het anders dan dat het eenmalig is gebeurt, en dan bang zijn om het te vertellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:53 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Seks is voor mij ook niet automatisch einde relatie. Dit verborgen houden en er over liegen wel.
Correctie: ik zou er een groot probleem van maken. Nu betreft het jouw vriendin die meer jeuk krijgt van een andere gozer, mijn probleem niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:17 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]. Jullie maken er allemaal een groot probleem van.
Ik begrijp echt niet waarom dit zo een big deal is. Als ze er spijt van heeft waarom zou ik dan haar en mezelf straffen door het te beëindigen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:15 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Correctie: ik zou er een groot probleem van maken. Nu betreft het jouw vriendin die meer jeuk krijgt van een andere gozer, mijn probleem niet.
Dat is geen bullshit. Iemand die van je houdt zal proberen je geen pijn te doen en je al helemaal niet op zo'n sneaky manier verraden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:38 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom dit zo een big deal is. Als ze er spijt van heeft waarom zou ik dan haar en mezelf straffen door het te beëindigen?
Het kan toch niet teruggedraaid worden, als zij van mij houdt en ik van haar wat is dan het probleem?
En zeggen dat ze niet van je houdt omdat met een keer met een ander wat doet is bullshit.
Liefde is slecht meetbaar, dus hoe ga jij bepalen wanneer er sprake is van lust of liefde? Oh, zij heeft het gezegd... nee, dan is het goed.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:38 schreef PeterGliffin het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet waarom dit zo een big deal is. Als ze er spijt van heeft waarom zou ik dan haar en mezelf straffen door het te beëindigen?
Het kan toch niet teruggedraaid worden, als zij van mij houdt en ik van haar wat is dan het probleem?
En zeggen dat ze niet van je houdt omdat met een keer met een ander wat doet is bullshit.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:25 schreef Ridocar het volgende:
Zorgen dat zij verantwoordelijk is. Haar zeker niet laten bagatelliseren ("Ik heb maar één keer afgesproken/gezoend/geneukt"). Vrouwen zijn in staat om alles 180 graden om te draaien.
Als een man vreemdgaat is 'ie een klootzak, als een vrouw vreemdgaat is de man een klootzak omdat hij niet de aandacht gaf die zij vroeg.
Ja, ik ben al eens belazerd...
dat is te simpel gezegd. Maar zwart wit denken is natuurlijk wel zo gemakkelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:42 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dat is geen bullshit. Iemand die van je houdt zal proberen je geen pijn te doen en je al helemaal niet op zo'n sneaky manier verraden.
Aldus iemand die vreemgegaan is... eigen straatje schoonvegen is natuurlijk wel zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is te simpel gezegd. Maar zwart wit denken is natuurlijk wel zo gemakkelijk
Onzin, mijn ex ging vreemd omdat hij niet genoeg aandacht ( lees seks) kreeg, we hadden een gemiddelde van 4 á 5x in de week, en dat na 14 jaar samen zijn en twee kinderen.quote:
Dat heb ik ook inderdaad, het is verschrikkelijk om er later via via achter te komen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:53 schreef Dehelerambam het volgende:
[..]
Seks is voor mij ook niet automatisch einde relatie. Dit verborgen houden en er over liegen wel.
hoe weet jij dat nou weer?!quote:Op donderdag 29 mei 2014 15:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Aldus iemand die vreemgegaan is... eigen straatje schoonvegen is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
Echt? Persoonlijk zou ik het veel erger vinden als iemand zijn relatie met mij zou verpesten voor een geil momentje dan wanneer m'n denkbeeldige partner onze relatie zou verpesten, omdat hijg gevoelens heeft gekregen voor een ander.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:21 schreef PeterGliffin het volgende:
maar dan ga je er vanuit dat je relatie gelijk verpest is. In dit geval was dat dus niet zo.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:11 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Echt? Persoonlijk zou ik het veel erger vinden als iemand zijn relatie met mij zou verpesten voor een geil momentje dan wanneer m'n denkbeeldige partner onze relatie zou verpesten, omdat hijg gevoelens heeft gekregen voor een ander.
Misschien niet verpesten, maar wel op het spel zetten/je partner diep kwetsen. Is een vluggertje dat waard?quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar dan ga je er vanuit dat je relatie gelijk verpest is. In dit geval was dat dus niet zo.
Ik zou liefde ook erger vinden, dat is nl echt een bedreiging. Lust niet.
kennelijkquote:Op donderdag 29 mei 2014 16:14 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Misschien niet verpesten, maar wel op het spel zetten/je partner diep kwetsen. Is een vluggertje dat waard?
Dus wat is pijnlijker: als een vluggertje het waard is om jou te kwetsen/de relatie met jou te beëindigen of als liefde dat waard is.quote:
Je snapt geloof ik niet wat ik zeg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:20 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus wat is pijnlijker: als een vluggertje het waard is om jou te kwetsen/de relatie met jou te beëindigen of als liefde dat waard is.
Een vluggertje betekent toch dat hij bij een ander wat zoekt wat hij bij jou niet krijgt + hij heeft geen respect voor jou.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je snapt geloof ik niet wat ik zeg.
Een vluggertje is geen echte bedreiging voor mijn relatie, liefde is dat wel.
Dat jij dat vluggertje erger vindt, moet jij weten, ik heb het over mij. Ik hecht niet zoveel waarde aan een vluggertje, dus dat betekent dat ik het niet zie als iets dat mijn relatie beeindigt of mij zó ontzettend kwetst.
nee, dat betekent het niet automatisch. Het is allemaal iets minder zwart wit volgens mij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Een vluggertje betekent toch dat hij bij een ander wat zoekt wat hij bij jou niet krijgt + hij heeft geen respect voor jou.
Dat vind je niet erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |