groot gelijk heb je, als mensen het niet waarderen dan moet je het zeker niet doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
Neem geen streams meer op, heb zoveel gezeik daarover gehad, ik doe het niet meer.
Deed het normaal wel.
Windows 3.11 ?quote:
waarom gezeik erover dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
Neem geen streams meer op, heb zoveel gezeik daarover gehad, ik doe het niet meer.
Deed het normaal wel.
Nam veel op, maar kreeg veel gezeur, ja dan maar niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
groot gelijk heb je, als mensen het niet waarderen dan moet je het zeker niet doen
tssss ondankbare mensenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik schakelde wel eens, van de ene stream naar de andere, schijnt een dood zonde te zijn.
Die Rus ziet er eigenlijk nog meer als een homo uit dan Marcel in Utopia.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:51 schreef Joezi het volgende:
Een Rus , Duitser en Amerikaan... als dat maar goed gaat
zou zo een mop kennen zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:51 schreef Joezi het volgende:
Een Rus , Duitser en Amerikaan... als dat maar goed gaat
lol trek je toch niks aan van commentaar, als je het leuk vind moet je het gewoon doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:51 schreef Punkman het volgende:
Maar kwam niet van Renevalaren, vuurvlieg en vergeet er nog een paar.
dat zou doodzonde zijn. grrr ruslandquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:51 schreef Recce het volgende:
Door het gedoe in Oekraine, wil Rusland stoppen met het ruimtestation in 2020. Dat zou echt heel erg zonde zijn. Het begint nu pas echt resultaten op te leveren en om dan al in 2020 te stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |