geen gifjesrellen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit een rel meegemaakt op een festival;
waarmee stuurt ie? luchtdruk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:35 schreef Recce het volgende:
Die pufjes die je vanuit de ruimtescheepje ziet komen zijn stuurbewegingen.
Ik dacht dat ze aan het roken warenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:35 schreef Recce het volgende:
echt bizar dat je het gewoon kan volgenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:35 schreef Recce het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarschijnlijk wel, keuzes makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik twijfel. straks spelen we een half uurtje en dan is iedereen opeens weg.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:38 schreef Ovidi het volgende:
[..]
jij ook manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.join(t) the club
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem weleens gezien. Je kan hier op internet kijken op welk tijdstip hij voorbijvliegt. Je ziet wel niet veel; een klein stipje dat langzaam voorbij schiet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
echt bizar dat je het gewoon kan volgen
lang leve technologie, vet cool man
een stipje vind ik dan weer niet zo boeiendquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem weleens gezien. Je kan hier op internet kijken op welk tijdstip hij voorbijvliegt. Je ziet wel niet veel; een klein stipje dat langzaam voorbij schiet.
neequote:Op donderdag 29 mei 2014 03:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet jij niet met je vrouwtje knuffelen en napraten over de SC?
Ga maar vast liggen, dan zal ik je eens wat sterretjes laten zien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
een stipje vind ik dan weer niet zo boeiend
maar ik heb wel weer liggen kijken of er vallende steren te zien waren onlangs
maar helaas
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:42 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen, dan zal ik je eens wat sterretjes laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |