Mooi dat je dat allemaal live kan volgen tegenwoordig. Toen die 2 karretjes op Mars gezet werde, zat ik ook live mee te kijken. Spannend is dat.quote:
Cats Rulequote:Op donderdag 29 mei 2014 03:30 schreef Parlay het volgende:
Ik ga een verdieping hoger![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik schijn amsterdams te praten, weet niet waar dat vandaan komt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat dus, ik schijn echt wel rotterdams te praten, ik merk het niet maar anderen zeggen het vaak
die blijft leukquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:30 schreef Parlay het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Cats rule! Slaap lekker.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:30 schreef Parlay het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:30 schreef Parlay het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
dat is ook knap, vast iemand in je jeugd waar je vaak mee omging of iets op tv ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik schijn amsterdams te praten, weet niet waar dat vandaan komt.
en dat voor een echte leeuwarderquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik schijn amsterdams te praten, weet niet waar dat vandaan komt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:30 schreef Parlay het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk maar van de studenten naar hier is een leipe weg (veel ongelukken) dus als hij zegt half 12 dan word ik ongerust rond 2 uur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo bezorgd zijn hoor.Broertje kan wel voor zichzelf zorgen toch?
daar ben ik ook altijd bang voor en ontwijk ik zulke dingenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
totdat de vlam in de pan schiet.. dan is het rellen!
Nee, familie die naar amsterdam is gegaan. mijn tantes waren zelfs 80.000ste inwoner van Leeuwarden, maar woonden in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat is ook knap, vast iemand in je jeugd waar je vaak mee omging of iets op tv ofzo
slaap lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga ook pitten truste alvast voor iedereen en tot morgen.
Ik heb eigenlijk nog nooit een rel meegemaakt op een festival;quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
totdat de vlam in de pan schiet.. dan is het rellen!
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ga ook pitten truste alvast voor iedereen en tot morgen.
aaaaaah gossie sryquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
Zie je het, nou word ik wakker en gaat iedereen weg.
aha, ja familie, dat is ook bij mij de invloed want ik was wel uit rotterdam maar de rest van de familie niet en die konden erg plat rotterdams praten hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, familie die naar amsterdam is gegaan. mijn tantes waren zelfs 80.000ste inwoner van Leeuwarden, maar woonden in Amsterdam.
Maar zijn beiden terug gekomen.
Jij en ik Haxball dan ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
ik blijf nog hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |