quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:18 schreef Recce het volgende:
Op dit moment is een Soyuz met 3 astronauten aan het arriveren bij het internationale ruimtestation. Video is hier te zien: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html#.U4aKXSgxh4c
Verraadster!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik kom uit arnhem oorspronkelijk, maar vanaf mijn 5e al in friesland. Ik ben meer een fries.
daar ben je nooit te oud voor, als je maar lol hebtquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:23 schreef ChocoFan het volgende:
ik wil ook graag naar festivals, ben ik daar dan niet te oud voor
pinkpop en die dingen, lijkt me de shit man
zit te wachten tot mijn zoon een auto heeft, ken ie mij rijden als ik durf![]()
![]()
is niks joh, allemaal mensen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:23 schreef ChocoFan het volgende:
ik wil ook graag naar festivals, ben ik daar dan niet te oud voor
pinkpop en die dingen, lijkt me de shit man
zit te wachten tot mijn zoon een auto heeft, ken ie mij rijden als ik durf![]()
![]()
dan ben je meer fries jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik kom uit arnhem oorspronkelijk, maar vanaf mijn 5e al in friesland. Ik ben meer een fries.
he, ik kan er niks aan doen dat mijn ouders emigreerden.quote:
lol bedoelde dat ze Arnhem veraden heeftquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoer is het gewoon ook he, alles verraden, als ik niet meer typ dan ben ik dood.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
daar ben je nooit te oud voor, als je maar lol hebt![]()
![]()
dat is wel weer zo jaquote:
Dit gaat niet goed!!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:18 schreef Recce het volgende:
Op dit moment is een Soyuz met 3 astronauten aan het arriveren bij het internationale ruimtestation. Video is hier te zien: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html#.U4aKXSgxh4c
haha ik snap het. de friezen zeggen je komt niet uit friesland en als ik iemand aan de lijn heb hoor ik vaak; he jij komt uit friesland aan je accent te horen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan ben je meer fries ja
ik heb ook maar tot mijn 5e in rotterdam gewoond en nu weet ik eigenlijk niet wat ik ben. een zuid hollander
nou niet zo'n lelijk woord hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hoer is het gewoon ook he, alles verraden, als ik niet meer typ dan ben ik dood.
Ja was dan wat duidelijker, nu ben ik de lul.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol bedoelde dat ze Arnhem veraden heeft
Jep en Andre Kuipersquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je die redbull-luchtballon-sprong ook live gezien? Dat was gaaf he.
dat dus, ik schijn echt wel rotterdams te praten, ik merk het niet maar anderen zeggen het vaakquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ik snap het. de friezen zeggen je komt niet uit friesland en als ik iemand aan de lijn heb hoor ik vaak; he jij komt uit friesland aan je accent te horen.
inderdaad ga je schamen in een hoekje of geef haar even heel veel kusjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja was dan wat duidelijker, nu ben ik de lul.
Waar was ie heen dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:29 schreef isax het volgende:
Komt me broer hoor
Helemaal verontwaardigd dat ik bezorgt was
Blije mensen om me heen. Dansen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:21 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Waar haal jij je lol uit op festivals?
Je moet ook niet zo bezorgd zijn hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:29 schreef isax het volgende:
Komt me broer hoor
echt he, dat ze dat dan niet snappenquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:29 schreef isax het volgende:
Komt me broer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |