Opgedoken in de COS, uw materiaal schijnt gretig aftrek te vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe komt u daar aan? deze heb ik ooit eens gemaakt
It wasnt mequote:Op donderdag 29 mei 2014 03:11 schreef Punkman het volgende:
Zit weer 1 Isa te bashen op de COS, ik ga er heen, hou me tegen jonguh.
Hou je vooral niet inquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik hou me heel de tijd goed in vind je dat juist niet goed dan
Piratenpartijquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
hoe komt u daar aan? deze heb ik ooit eens gemaakt
Liesje ik heb het verklootquote:
Het voornaamste strijdpunt van de sociaalliberale Piratenpartij: 'Gratis internet, voor iedereen.'quote:
Dat kost al geen drol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het voornaamste strijdpunt van de sociaalliberale Piratenpartij: 'Gratis internet, voor iedereen.'
Nope.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:17 schreef isax het volgende:
[..]
Liesje ik heb het verkloot
Wil jij een leuke bedenken en deze teddy vervangen?
Het ging helemaal verkeerd
ik heb ook respect, mijn familie heeft veel geluk gehad.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:12 schreef ChocoFan het volgende:
en ik heb serieus diep respect voor mensen die de oorlog hebben mee gemaakt
ben zelf in zo'n familie opgegroeid
rotterdam kom ik vandaanquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik heb ook respect, mijn familie heeft veel geluk gehad.
mijn opa was zich vergeten te scheren en ging terug naar huis, en in die tijd was het bombardement op nijmegen. heel veel geluk, niet voor zijn collega's
Waar haal jij je lol uit op festivals?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen u en ik houd van festivals.
ik kom uit arnhem oorspronkelijk, maar vanaf mijn 5e al in friesland. Ik ben meer een fries.quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
rotterdam kom ik vandaan
en wat een mazzel zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |