En ze zijn stom......allemaal.quote:
Ik vind het waardig. Je niet verlagen tot een bepaald niveau. Ik denk opzeker dat ze daar met een dubbel gevoel staan hoor! Maar ik denk ook dat ze zich na dit beter voelen dan als ze zo iemand laten verrotten. Wat Zwabber zegt eigenlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vraag me het gewoon af, lijkt me verdomd moeilijk iemand te helpen die je dood wilt hebben en brandende kruizen voor je huis zet.
Maar wel heel knap en professioneel.
maar ik heb altijd gestemd wat de meeste fokkers wildequote:
quote:
lol viel mee kon een download them all doen, per topic, controleer jij of iedereen er in staat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij bent lekker bezig geweestvet cool
Geen valse schaamte, ik vertrouw op jou!quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ik heb altijd gestemd wat de meeste fokkers wilde
en ik schep al heel lang niet meer op over mijn punten
Stomquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
maar ik heb altijd gestemd wat de meeste fokkers wilde
en ik schep al heel lang niet meer op over mijn punten
Ja...ik ga er van uit dat het wel weer normaal wordt, mja.....quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
258331 Punten.
Jij was ook altijd elite toch ?
ja daaag dat is wel heel veel werk, maar de meeste zien zichzelf al en melden het dus dat regelt zich vanzelf, nerdjequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol viel mee kon een download them all doen, per topic, controleer jij of iedereen er in staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |