Die plug? Ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
ehhh is dat wel weer normaal dichtgegroeid
die tijd kan ik ook nog jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was zijn eerste patiënt
Zoooo cute
Was nog in de tijd dat mama's niet mee mochten als je onder narcose ging
Dit beeld roept toch vraagtekens op bij mij.quote:
Bij mij was het probleem dat mama wel mee mocht bij het onder narcose gaan, maar dat er beloofd was, dat ze er ook zou zijn als ik wakker zou worden en dat was niet het geval. Daar was ik als klein ventje op z'n zachtst gezegd helemaal niet blij mee.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:23 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was zijn eerste patiënt
Zoooo cute
Was nog in de tijd dat mama's niet mee mochten als je onder narcose ging
is wel echt leuk dus niet vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet Ted nog zien. Maar druk druk druk.
Ligt eraan. Of je een Stark of een Lannister bent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dit beeld roept toch vraagtekens op bij mij.
Als zulke jou zo behandelen, zou je dan nog die gene proberen te helpen.
Ik was even een peukje gaan roken geloof ik.
Tuurlijk, dat is het wreedste wat je zo iemand aan kan doen,vooral als je z'n leven redt, of hij ziet in dat hij fout zit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Liefde is het grootste wapen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten dokters wel helpen. In oorlogstijd worden vijandelijke gewonden ook geholpen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Boks.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat is het wreedste wat je zo iemand aan kan doen,vooral als je z'n leven redt, of hij ziet in dat hij fout zit.
win/win
Ik sta geregistreerd als extra zorg denk ik hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
die tijd kan ik ook nog ja![]()
gelukkig mocht ik er bij mijn zoon wel bij zijn, maar was wel doodeng dat ie ineens zo slap als een vaatdoek werd en ze pakten hem gelijk uit mijn handen, ik naar de kamer ernaast en nog geen 10 minuten later had ik hem weer in mijn armen
zijn amandelen waren geknipt. geen buisjes gelukkig
Geen idee...233773quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef Punkman het volgende:
HiDiHo hoeveel punten heb jij nu, zouden we deze maand weer elite zijn ?
ik was het de laatste keer voor het eerst niet bij de elitequote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef Punkman het volgende:
HiDiHo hoeveel punten heb jij nu, zouden we deze maand weer elite zijn ?
Vraag me het gewoon af, lijkt me verdomd moeilijk iemand te helpen die je dood wilt hebben en brandende kruizen voor je huis zet.quote:
ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:28 schreef Majoraan het volgende:
Ik vind dat de Elite ook 3 stemmen mag geven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |