Jeetje.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:36 schreef Myraela het volgende:
Vanavond 4 gangen dinertje voor z'n tweetjes maken.
Volgens mij is ze dit helemaal niet, of ze heeft een volledige gezichtsreconstructie ondergaan.quote:
Wutquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dit helemaal niet, of ze heeft een volledige gezichtsreconstructie ondergaan.
Ja, 4 gangen ijs.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje.
Daarvoor dat ijs gehaald?
Hoe maak jij die eend klaar?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, 4 gangen ijs.
Nee, ijs was gewoon een leuke aanbieding.Maar gisteren eend meegenomen, dus als we dan toch fancy doen, dan doen we het meteen goed.
Ze was toch 16 en niet zo aziatisch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij is ze dit helemaal niet, of ze heeft een volledige gezichtsreconstructie ondergaan.
Volgens mij ook een heel andere huidskleur.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze was toch 16 en niet zo aziatisch?
Peper en zout erop, droog in de pan op het vet. Dat uit laten bakken, de andere kant heel kort bakken. Rode wijs saus erbij.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe maak jij die eend klaar?
Heb 2 keer eend gegeten, maar vond het helemaal niet lekker eigenlijk.
Ik zie niks bijzonders. Wat is er zo schokkend?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef yats het volgende:
Wtf did i just read here? Volgens mij ben ik gisternacht net op tijd vertrokken...
Zie het ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders. Wat is er zo schokkend?
Ze is 18 toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze was toch 16 en niet zo aziatisch?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Peper en zout erop, droog in de pan op het vet. Dat uit laten bakken, de andere kant heel kort bakken. Rode wijs saus erbij.Bart en ik waren het er gisteren over eens dat eend nog lekkerder is dan biefstuk.
sowieso Van iets wat Op fok staat schrikkenquote:
Even oude foto's opgezocht. Kan toch wel kloppen, al zijn de oudste foto's weg. Ik had gewoon een heel ander beeld bij der.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ook een heel andere huidskleur.
Lees even vanaf tot het begin van de topic terug. Zitten wat aparte posts tussen van geennaam1.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zie niks bijzonders. Wat is er zo schokkend?
Ik schrok van dit berichtquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef zeefje het volgende:
[..]
sowieso Van iets wat Op fok staat schrikken
Aj is Veel afgevallen en daarnaast Veel gaan sporten. Daardoor is waarschijnlijk haar koppie smaller geworden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is 18 toch?
En vrij Aziatisch als ik het me goed herinner.
Maar ik dacht dat ze wat gespierder was, en haar hoofd iets anders. Dikkere wenkbrauwen, iets ronde gezicht. Maarja, is ook al weer een jaar geleden ofzo dat ik een foto van haar zag.
[..]
Is het dan niet heel droog?
Neehoor, juist niet. Je moet het niet te lang doorbakken. Het mag best nog een beetje rood van binnen zijn.quote:
Hmm, op die foto's wel, ja. Kan me herinneren dat ze zo'n jongetjeshoofd had en dat zarGon daarom eens haar hoofd op een jongenslichaam had geplakt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even oude foto's opgezocht. Kan toch wel kloppen, al zijn de oudste foto's weg. Ik had gewoon een heel ander beeld bij der.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb de hele nacht meegelezen. Het is een troll en het is fokquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef yats het volgende:
[..]
Lees even vanaf tot het begin van de topic terug. Zitten wat aparte posts tussen van geennaam1.
waarom zou iemand meelezen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht meegelezen. Het is een troll en het is fok
Kan me deze foto's ook niet herinneren. Alleen de eerste toen ze echt nog 15 was en in veel te strakke jurkjes en hoge hakken naar school ging. Maar die zijn dus weg.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, op die foto's wel, ja. Kan me herinneren dat ze zo'n jongetjeshoofd had en dat zarGon daarom eens haar hoofd op een jongenslichaam had geplakt.
In het transformatie topic staan recente foto'squote:Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan me deze foto's ook niet herinneren. Alleen de eerste toen ze echt nog 15 was en in veel te strakke jurkjes en hoge hakken naar school ging. Maar die zijn dus weg.
Ik wil ook wel eens iets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |