Ik wil jou weleens.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mn huisgenoten weg en hebik niemand wakker geschreeuwd
Dit. Ik geloof niet in mooie meisjes op FOK!.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Door al die fakers ben ik wat sceptisch geworden.
Vrouwen bestaan niet op fok, toch.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Ik geloof niet in mooie meisjes op FOK!.
Soon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:07 schreef Fascination het volgende:
Door al die fakers ben ik wat sceptisch geworden.
[..]
Ik wil jou weleens.
Beetje vroeg hoor, het is dan wel "af " maar kan nog niet overleven buiten mijn buik.quote:
Zit wat in, ik kom net mijn bed uit rollen dus ben nog niet in de 'wakker stand' geloof ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht meegelezen. Het is een troll en het is fok
Beter om het nog te laten zittendanquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Beetje vroeg hoor, het is dan wel "af " maar kan nog niet overleven buiten mijn buik.
Ik heb net de pot tot het deksel vol gekakt; maar goed, ik ben dan ook beangstigend lelijk.quote:
Vrouwen poepen sowieso nietquote:
I OBJECT!quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb net de pot tot het deksel vol gekakt; maar goed, ik ben dan ook beangstigend lelijk.
Er zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb net de pot tot het deksel vol gekakt; maar goed, ik ben dan ook beangstigend lelijk.
Ik zou wel willen, ik zit vol agressiequote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef Toto69 het volgende:
Over uit bed rollen gesproken, wil iemand mij uit bed trappen
Al klaar?quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vrouwen poepen sowieso niet
Hun anusje ruikt naar pizza en roosjes
Lissabon is te ver weg voor mijquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neehoor, juist niet. Je moet het niet te lang doorbakken. Het mag best nog een beetje rood van binnen zijn.
Sporten deed ze toch al veel? Mja, maakt mij ook verder niet uit, maar herkende haar niet echt in die foto.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aj is Veel afgevallen en daarnaast Veel gaan sporten. Daardoor is waarschijnlijk haar koppie smaller geworden.
Wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef yats het volgende:
Eh, ik heb net iets heel doms gedaan geloof ik...
Ga je gangquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, ik zit vol agressie
Luilakquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lissabon is te ver weg voor mij
[..]
OKé.
[..]
Sporten deed ze toch al veel? Mja, maakt mij ook verder niet uit, maar herkende haar niet echt in die foto.
Wat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
OH, haar foto's zijn weggehaald uit het transformatie-topic. Zal het dan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |