Je bent echt goed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was niet echt simpel.. de 1e keer in de 1e ronde met mijn Moreno-team met alle moeite van 9 man (!) gewonnenPepe scoorde een hattrick uit corners. Daarna een 4-2 overwinning tegen iemand met Ibarbo en ik had veel minder schoten. De 2 wedstrijden daarna waren wel simpel. De 2e keer had ik meer moeite. In de 1e ronde moest ik weer tegen Ibarbo, toen 3-2 gewonnen na verlenging. De 2e ronde was makkelijk, de halve finale met moeite 2-0 gewonnen (geniale stift van Draxler van 35 meter omdat zijn keeper te ver uit kwam) en in de finale kwam ik dus terug van een 0-2 achterstand en ik won 4-2.
Daarna nog even 2 single matches gewonnen.. 10 overwinningen op een rij
Waar niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helaas is het voorvocht op de PS3 wel goed vertegenwoordigd in de cup
Vilhena en Janmaat IF daar dan gewoon?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het niet over mijn hart om dit te maken.
Haha die twee zijn zelf het voorste van het voorste.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Xbox, als je Tim en DS2 mag geloven...
Dagje vertraging ofzo ouwe reus. Dat overleef je wel toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
nu ben je dus echt blij gemaakt met een dode mus
Maak er maar een week van denk ik, in het weekend werken ze nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dagje vertraging ofzo ouwe reus. Dat overleef je wel toch?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
Lekker voor jequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
Als het net zo lang duurt als het fixen van de web app mag je blij zijn als je het voor FIFA 15 nog hebt..quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef esox83 het volgende:
Gaan geruchten dat het pas met de start van het WK uitkomt, nog langer wachten dus
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
De beloftes van EA
We'll fix the Disconnection glitch - Nope
We'll fix the Market - Nope
We'll deal with ABduls and Coin sellers - Nope
We'll release a new game mode on the 29th - Nope
We'll Take your money - Yup!!!
Extra klote als dat een deel van je dagelijks leven isquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
De beloftes van EA
Geen Arabieren meer?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
De beloftes van EA
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo makkelijk een cup gewonnen. Tegenstanders waren zo slecht dat ik er 100% zeker nog niet 1 op de 100 wedstrijden van zou verliezen..echt bizar. Zal ook wel mazzel zijn geweest, maar toch. DS2 won hem ook 2x simpel.
Maar even proberen dan. Als ik tegen een cheeser komt eis ik een schadevergoedingquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn Bundesligateam met Choupo.. paar keer tegen Ibarbo gespeeld en tegen standaard BPL teams. Geen mensen die sshhhh deden.
Mijn tegenstanders probeerden niet eens een kick-off glitch. Godverdomme steeds voor niks opgelet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Maar even proberen dan. Als ik tegen een cheeser komt eis ik een schadevergoeding
Mijne wel en tegengoalquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn tegenstanders probeerden niet eens een kick-off glitch. Godverdomme steeds voor niks opgelet.
kolere wat ben jij een domme mongoolquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Nee maar wel WatsjDogs, je weet wel die 1 op 1 kopie van GTA V alleen met een andere verhaallijn
Verrassendquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:29 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Echt EA krijg toch de dikke tering man
Geen fox sports go hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Wel geile goaltjes van Promessi hoor![]()
http://foxsports.nl/video(...)and-jong-oranje.html
Zulke mooie goals maakte hij dit seizoen voor Twente niet eens
En Ziyechgod![]()
![]()
quote:
Tot de blaren erop staan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel wat ik nu ga doen![]()
![]()
en dat heeft niks met fifa te maken
Fappen op Ibra?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel wat ik nu ga doen![]()
![]()
en dat heeft niks met fifa te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |