SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8 euro voor PS3 dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef WezepAFCA het volgende:
http://fifa-coins.net/
Dat was dus de site. Ik was eerst ook sceptisch maar dacht probeer het eens met 100k. Binnen een aantal seconden was mijn speler gekocht.
Nee maar dat PS weer duurder isquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Tja, ik heb XBOX dus niet naar gekeken, sorry.
Alle Xboxer's zijn van die kleine roodharige Engelsen zonder geld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:
rot op met die kut sitequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Heerlijke site, na die 100k nog mijn gewenste 500k gekocht, binnen 10 seconden binnen. 25 euro betaald. Eindelijk verstandig want ik wou eerst fifa points gaan kopen maar dan krijg ik waarschijnlijk 50k totaal uit de packs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
rot op met die kut siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
rot op met die kut sitejij verkoopt 500k voor 25 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]lol neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had niet van die site moeten weten
Die fout maakte ik vandaag toevallig continuquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef Zhano het volgende:
Speler wisselen op dezelfde controlleractie als de bal in een richting aannemenWie dat bedacht heet moeten ze ook stenigen
Ik dus net ook terwijl ik anders wss weg was naar de 1-1quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die fout maakte ik vandaag toevallig continu
SIF Sneijderquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Als mijn TOTS Wook is verkocht maar eens een nieuw team maken. Iemand nog aanbevelingen qua spelers/teams? Liefst goud (IF of TOTS mag dus ook)
Aanradertje ja? had pas al naar zijn stats zitten kijken maar kon geen leuk team bedenken om er om heen te bouwen. Wou een Nederlands team maken maar die verdedigersquote:
Nja het kan erger, bijvoorbeeld een autist zijn, 600 euro uitgeven aan peks, voor de lol TR's machen om anderen een ban aan te smeren, niet werken voor je doekoes.quote:
dan zal je er wel om gevraagd hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja het kan erger, bijvoorbeeld een autist zijn, 600 euro uitgeven aan peks, voor de lol TR's machen om anderen een ban aan te smeren, niet werken voor je doekoes.
Jankerd dat je bent.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dan zal je er wel om gevraagd hebben
Ik speel:quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:27 schreef WezepAFCA het volgende:
Trapz speel jij ook met IF Melo in dat team waar jij met SIF Sneijder speelt?
IF Melo? Dat lijkt mij namelijk echt een beest. Die wil ik er dan bij hebben in dat team.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik speel:
van Persie - Henandez
Amrabat Sneijder MCGeady
Melo Fer
Nounkeu - IF Bassong - David Luiz
Cech
Ik heb gewoon zijn UP gebruikt maar zijn IF lijkt mij ook wel een beest.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
IF Melo? Dat lijkt mij namelijk echt een beest. Die wil ik er dan bij hebben in dat team.
hoe belachelijk kan je je als bedrijf maken zegquote:
Heb nog nooit zo makkelijk een cup gewonnen. Tegenstanders waren zo slecht dat ik er 100% zeker nog niet 1 op de 100 wedstrijden van zou verliezen..echt bizar. Zal ook wel mazzel zijn geweest, maar toch. DS2 won hem ook 2x simpel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
Hee DS2 met welk team speelde je dat toernooi?
Kom je veel cheesers tegen?
Hmmm zijn UP scheelt ook niet zoveel met zijn IF, dus kan dan misschien beter die coins besparen ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zijn UP gebruikt maar zijn IF lijkt mij ook wel een beest.
Mijn Bundesligateam met Choupo.. paar keer tegen Ibarbo gespeeld en tegen standaard BPL teams. Geen mensen die sshhhh deden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
Hee DS2 met welk team speelde je dat toernooi?
Kom je veel cheesers tegen?
Ik weet niet, al die negers lijken zo veel op elkaar.quote:
Wat voor cup is het?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn Bundesligateam met Choupo.. paar keer tegen Ibarbo gespeeld en tegen standaard BPL teams. Geen mensen die sshhhh deden.
Het was niet echt simpel.. de 1e keer in de 1e ronde met mijn Moreno-team met alle moeite van 9 man (!) gewonnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo makkelijk een cup gewonnen. Tegenstanders waren zo slecht dat ik er 100% zeker nog niet 1 op de 100 wedstrijden van zou verliezen..echt bizar. Zal ook wel mazzel zijn geweest, maar toch. DS2 won hem ook 2x simpel.
Je bent echt goed!quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was niet echt simpel.. de 1e keer in de 1e ronde met mijn Moreno-team met alle moeite van 9 man (!) gewonnenPepe scoorde een hattrick uit corners. Daarna een 4-2 overwinning tegen iemand met Ibarbo en ik had veel minder schoten. De 2 wedstrijden daarna waren wel simpel. De 2e keer had ik meer moeite. In de 1e ronde moest ik weer tegen Ibarbo, toen 3-2 gewonnen na verlenging. De 2e ronde was makkelijk, de halve finale met moeite 2-0 gewonnen (geniale stift van Draxler van 35 meter omdat zijn keeper te ver uit kwam) en in de finale kwam ik dus terug van een 0-2 achterstand en ik won 4-2.
Daarna nog even 2 single matches gewonnen.. 10 overwinningen op een rij
Waar niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Helaas is het voorvocht op de PS3 wel goed vertegenwoordigd in de cup
Vilhena en Janmaat IF daar dan gewoon?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het niet over mijn hart om dit te maken.
Haha die twee zijn zelf het voorste van het voorste.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
Xbox, als je Tim en DS2 mag geloven...
Dagje vertraging ofzo ouwe reus. Dat overleef je wel toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
nu ben je dus echt blij gemaakt met een dode mus
Maak er maar een week van denk ik, in het weekend werken ze nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dagje vertraging ofzo ouwe reus. Dat overleef je wel toch?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
Lekker voor jequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef Maver24 het volgende:
Als het net zo lang duurt als het fixen van de web app mag je blij zijn als je het voor FIFA 15 nog hebt..quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef esox83 het volgende:
Gaan geruchten dat het pas met de start van het WK uitkomt, nog langer wachten dus
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
De beloftes van EA
We'll fix the Disconnection glitch - Nope
We'll fix the Market - Nope
We'll deal with ABduls and Coin sellers - Nope
We'll release a new game mode on the 29th - Nope
We'll Take your money - Yup!!!
Extra klote als dat een deel van je dagelijks leven isquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
De beloftes van EA
Geen Arabieren meer?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
De beloftes van EA
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo makkelijk een cup gewonnen. Tegenstanders waren zo slecht dat ik er 100% zeker nog niet 1 op de 100 wedstrijden van zou verliezen..echt bizar. Zal ook wel mazzel zijn geweest, maar toch. DS2 won hem ook 2x simpel.
Maar even proberen dan. Als ik tegen een cheeser komt eis ik een schadevergoedingquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn Bundesligateam met Choupo.. paar keer tegen Ibarbo gespeeld en tegen standaard BPL teams. Geen mensen die sshhhh deden.
Mijn tegenstanders probeerden niet eens een kick-off glitch. Godverdomme steeds voor niks opgelet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[..]
Maar even proberen dan. Als ik tegen een cheeser komt eis ik een schadevergoeding
Mijne wel en tegengoalquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn tegenstanders probeerden niet eens een kick-off glitch. Godverdomme steeds voor niks opgelet.
kolere wat ben jij een domme mongoolquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
Nee maar wel WatsjDogs, je weet wel die 1 op 1 kopie van GTA V alleen met een andere verhaallijn
Verrassendquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:29 schreef Roypsv het volgende:
[ afbeelding ]
Echt EA krijg toch de dikke tering man
Geen fox sports go hebbenquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:23 schreef Tim86 het volgende:
Wel geile goaltjes van Promessi hoor![]()
http://foxsports.nl/video(...)and-jong-oranje.html
Zulke mooie goals maakte hij dit seizoen voor Twente niet eens
En Ziyechgod![]()
![]()
quote:
Tot de blaren erop staan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel wat ik nu ga doen![]()
![]()
en dat heeft niks met fifa te maken
Fappen op Ibra?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet wel wat ik nu ga doen![]()
![]()
en dat heeft niks met fifa te maken
Klinkt echt alsof ze zelf bij de selectie zatquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
Sabia van der Vaart
10 uur ·
Zoals jullie vast kunnen begrijpen ben ik enorm teleurgesteld dat ik niet meega naar het WK. Het was heerlijk om weer bij Oranje te zijn en ik keek er naar uit om samen met het team wat moois neer te zetten in Brazilië. Ik wens het team een succesvol en prachtig WK toe.
in plaats daarvan gaan ze zo snel mogelijk WC FUT fixen zodat we packs kunnen kopen etc .kanker eaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:40 schreef Zhano het volgende:
Ik verbaas me er niet eens meer over, maar dat relisten op de console is dus nog steeds gewoon stuk. Volgens mij is dat echt een kwestie van 1 variabele veranderen. Als dat al teveel gevraagd is
Tis een grapje van mijquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt echt alsof ze zelf bij de selectie zat
Wel lekker dat het weer die tijd van de maand is dat je erop mag ouwe reus. Aan je posts te zien is het wel bijzonder in ieder geval. Geniet ervan en niet teveel maveren over de standjes. groetjesquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:39 schreef Maver24 het volgende:
oh ja, je doet het met zn 2en, slaaplekker iedereen. latersss
chips dan ben ik erin getrapt xdquote:
Toevallig Roderick?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:42 schreef Tim86 het volgende:
jongens ik zit nu in de chat het gaat allemaal goed komen. Ik regel het wel ekkes
[ afbeelding ]
welke chatquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:42 schreef Tim86 het volgende:
jongens ik zit nu in de chat het gaat allemaal goed komen. Ik regel het wel ekkes
[ afbeelding ]
EA chatquote:
mi mang Matthewquote:
Haha, ik zou toch echt niet door die verrekijker aan het koekeloeren zijn op zo'n momentquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:44 schreef Poepz0r het volgende:
Man man die Dan Bilzerian #wateenleven
[ afbeelding ]
het is je geguntquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:05 schreef Tim86 het volgende:
jeuj ik krijg 2 gold packs en een silver pack van EA. W00tw00t. Spel is half onbespeelbaar, maar die TOTS Ronaldo die ik nu ga pullen kan dat wel redelijk compenseren
De packs of het onbespeelbare spel?quote:
Waarom krijg je dat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:05 schreef Tim86 het volgende:
jeuj ik krijg 2 gold packs en een silver pack van EA. W00tw00t. Spel is half onbespeelbaar, maar die TOTS Ronaldo die ik nu ga pullen kan dat wel redelijk compenseren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan de gold cup niet meer spelen door een error. Hij saved mijn cup progress niet na een toernooiwinst ( rewards blijven dus hetzelfde terwijl ze veel hoger zijn als je hem de 2e keer wint) en ik kreeg afgelopen cup ineens geen rewards meer bij wedstrijden en niet de toernooibonus.quote:
En dat is nu gefixt? Of alleen packs als zoethoudertje?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan de gold cup niet meer spelen door een error. Hij saved mijn cup progress niet na een toernooiwinst ( rewards blijven dus hetzelfde terwijl ze veel hoger zijn als je hem de 2e keer wint) en ik kreeg afgelopen cup ineens geen rewards meer bij wedstrijden en niet de toernooibonus.
Issues genoeg dus. Het zijn wel premium gold packs..valt niet tegen.
Heb net een offline potje geprobeerd en daar kreeg ik wel coins..nu maar eens online proberen. Hopelijk was dat een one time thing. De rest is niet gefixed en dat probleem is er voor veel mensen al maanden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dat is nu gefixt? Of alleen packs als zoethoudertje?
we moeten de CEO's van ea sniperenquote:Op donderdag 29 mei 2014 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb net een offline potje geprobeerd en daar kreeg ik wel coins..nu maar eens online proberen. Hopelijk was dat een one time thing. De rest is niet gefixed en dat probleem is er voor veel mensen al maanden.
DS2 speelt al maandenlang niet met bronzes omdat hij hetzelfde heeft in de bronze cup. Zo zijn er op EA forum nog tig topics over
Kutpacks waren het ook
Reward?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:06 schreef Tim86 het volgende:
Bij de offline cups staat nu een MLS cup die over 46 dagen en 22 uur dichtgaat. Dafuq? More than a vote is de naam...
edit: je kan dus weer op een speler stemmen door te scoren: http://www.mlssoccer.com/all-star/2014/vote
Maar moet dan in die cup ofzo? Vaag.
4k geloof ikquote:
FIFA multiplayer is ook best leuk jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:39 schreef Maver24 het volgende:
Waar heeft ie last van dan?quote:Op donderdag 29 mei 2014 02:09 schreef Roypsv het volgende:
pfff TOTS Lewandowski ziekste spits die ik ooit heb gehad
Ik vind het wel hilarisch, zeker omdat ik me er ook totaal niet om verbaas.quote:Op donderdag 29 mei 2014 07:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn we er toch weer ingetrapt
EA's luchtkastelen![]()
Ben gisteravond gaan slapen met de gedachte: "nou, ik moet het morgen allemaal nog maar zien."quote:Op donderdag 29 mei 2014 07:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch, zeker omdat ik me er ook totaal niet om verbaas.
Ik heb vorig jaar helemaal niet zo vaak gezeik gehad met EA. Ja, de WebApp lag er geregeld uit, maar verder werkte alles wel gewoon prima. Dit jaar is het echt een grote puinhoop gewoon. Al die glitches, brakke servers (had ik vorig jaar niet zoveel last van), kapot zoeksysteem, falen met dit soort updates, markt uit de webapp moeten slopen, etc etc.quote:Op donderdag 29 mei 2014 07:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben gisteravond gaan slapen met de gedachte: "nou, ik moet het morgen allemaal nog maar zien."
Hoe wrang dat dat dan nog uit komt ook. EA's credibility is ver te zoeken .
Dat laatste daar kies je toch zelf voor?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:12 schreef Maver24 het volgende:
De beloftes van EA
Sommige mensen kruipen nu eenmaal graag in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat laatste daar kies je toch zelf voor?
Ik zet er 600 euro op dat dit rechtstreeks is gekopieerd en geplakt uit het EA forum, of een ander FUT gerelateerd iets.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat laatste daar kies je toch zelf voor?
Ik ga het als uitdaging aan om gratis FUT packs te krijgen, zonder er coins voor hoeven uit te geven. Verder hoef ik maar 1 keer van een Duitser te winnen en dan vind ik het wel weer best denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:53 schreef Alovenac het volgende:
UT WC gaat dat net zo'n succes worden als de normale FUT? Ik denk het niet namelijk..
Maar wel weer iets om geld binnen te laten komen voor EA.
Even voor de goede orde, ben ook pas half wakker. Die update komt toch op het WC spel en niet op FIFA14 zelf. Heb mezelf er ook nog niet te erg in verdiept.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga het als uitdaging aan om gratis FUT packs te krijgen, zonder er coins voor hoeven uit te geven. Verder hoef ik maar 1 keer van een Duitser te winnen en dan vind ik het wel weer best denk ik.
Nee op FIFA 14quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ben ook pas half wakker. Die update komt toch op het WC spel en niet op FIFA14 zelf. Heb mezelf er ook nog niet te erg in verdiept.
Het wordt een extra modus in FUT. Of in Fifa 14. Niet in de world cup editie in elk geval. Het is een update die in principe gratis is. Verder: wat de gek er voor uitgeeftquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Even voor de goede orde, ben ook pas half wakker. Die update komt toch op het WC spel en niet op FIFA14 zelf. Heb mezelf er ook nog niet te erg in verdiept.
Ik baal eigenlijk nu wel dat ik mijn spelers min of meer voor de hoofdprijs heb gekocht. Alles bij elkaar had ik denk ik 500k kunnen besparen en had ik mijn teams nog bruter kunnen maken. Zoals met een TOTS Reus, Lewandowski, Chiellini, Alaba, James (ipv TIF nu), Thiago Silva of Cech. Ik vergeet er vast nog wel een paar uit mijn teams die een TOTS hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zet er 600 euro op dat dit rechtstreeks is gekopieerd en geplakt uit het EA forum, of een ander FUT gerelateerd iets.
TOTS Reus gaat gewoon naar de 300K toe
Wat ik ervan wist was dan ook nog eens onjuist haha!quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het wordt een extra modus in FUT. Of in Fifa 14. Niet in de world cup editie in elk geval. Het is een update die in principe gratis is. Verder: wat de gek er voor uitgeeft
Op het moment dat je die kaarten kocht had je er een goed gevoel bij, en was de prijs aanvaardbaar. Het is kut dat EA zo de prijs van sommige TOTS'en kan verneuken. Of juist gunstig. Het is echt een beetje pech, of geluk hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk nu wel dat ik mijn spelers min of meer voor de hoofdprijs heb gekocht. Alles bij elkaar had ik denk ik 500k kunnen besparen en had ik mijn teams nog bruter kunnen maken. Zoals met een TOTS Reus, Lewandowski, Chiellini, Alaba, James (ipv TIF nu), Thiago Silva of Cech. Ik vergeet er vast nog wel een paar uit mijn teams die een TOTS hebben.
Tja, EA kennende zou het best kunnen dat het hele spel instortquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:05 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Wat ik ervan wist was dan ook nog eens onjuist haha!
Kan niet echt een succes worden, maar we zullen het zien..
Blauwe kaartjes *kuch*handicap*kuch*quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik baal eigenlijk nu wel dat ik mijn spelers min of meer voor de hoofdprijs heb gekocht. Alles bij elkaar had ik denk ik 500k kunnen besparen en had ik mijn teams nog bruter kunnen maken. Zoals met een TOTS Reus, Lewandowski, Chiellini, Alaba, James (ipv TIF nu), Thiago Silva of Cech. Ik vergeet er vast nog wel een paar uit mijn teams die een TOTS hebben.
Ervaar jij handicap met je blauwe team + Gouden sterren?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Blauwe kaartjes *kuch*handicap*kuch*
Met dat bbva team wel ja...niet in alle potjes trouwens.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ervaar jij handicap met je blauwe team + Gouden sterren?
Het viel me op dat ik tegen Reemi gisteren, die ook wat blauwe kaartjes had, veel meer kon dan tegen een standaard gouden team. En het spel van Reemi ligt mij totaal niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met dat bbva team wel ja...niet in alle potjes trouwens.
De vinger op de zere plek leggen blijft lastig. Ik kijk het nog even aan, maar als dit zo door gaat gooi ik de boel weer om.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het viel me op dat ik tegen Reemi gisteren, die ook wat blauwe kaartjes had, veel meer kon dan tegen een standaard gouden team. En het spel van Reemi ligt mij totaal niet.
Jooah dat is wel waar, maar als je ziet hoe weinig ik daar mee heb kunnen spelen... Ik heb Ibra gehaald na St. Patrick en heb volgens mij nog geen 50 wedstrijden met hem gespeeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op het moment dat je die kaarten kocht had je er een goed gevoel bij, en was de prijs aanvaardbaar. Het is kut dat EA zo de prijs van sommige TOTS'en kan verneuken. Of juist gunstig. Het is echt een beetje pech, of geluk hebben.
Maar er gaat toch nog een MLS allstars komen hoop ik?Heb nog wat bronzes te lozen
In dat licht is geen enkele speler heel veel coins waard natuurlijk. Maar ja, om nou elke keer met inloggen die hoeveelheid coins te zien, is ook niet een heel jaar leuk. Maar ik snap je klacht. Terechte klacht.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jooah dat is wel waar, maar als je ziet hoe weinig ik daar mee heb kunnen spelen... Ik heb Ibra gehaald na St. Patrick en heb volgens mij nog geen 50 wedstrijden met hem gespeeld.
Alexandr Kozlov? Juist ja...quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:30 schreef TBakkert het volgende:
Godverdomme, wat is TOTS Reus slecht, maar meteen weer verkocht met alleen tax-verlies gelukkig.
Deed echt niks goed en hoe hij speelde deed me een beetje denken aan de manier waarop Alexandr Kozlov in een review op Futhead wordt beschreven.
Ik heb net een review op YT gekeken waarin hij juist hoger in wordt geschat dan TOTY Riberyquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:30 schreef TBakkert het volgende:
Godverdomme, wat is TOTS Reus slecht, maar meteen weer verkocht met alleen tax-verlies gelukkig.
Deed echt niks goed en hoe hij speelde deed me een beetje denken aan de manier waarop Alexandr Kozlov in een review op Futhead wordt beschreven.
Jaa daarom. En ik had ook niet zo'n enorme drang om al mijn coins te verkopen, omdat ik er toch niet veel moeite voor heb hoeven doenquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat licht is geen enkele speler heel veel coins waard natuurlijk. Maar ja, om nou elke keer met inloggen die hoeveelheid coins te zien, is ook niet een heel jaar leuk. Maar ik snap je klacht. Terechte klacht.
Die van ITANI zeker? Daar luisterde ik ook naar. Gelukkig niet veel verlies, maar het heeft me weer een aantal potjes pure frustratie opgeleverd.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net een review op YT gekeken waarin hij juist hoger in wordt geschat dan TOTY Ribery![]()
Heb je d'r even goed vol gekacheld Maver?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:39 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je d'r even goed vol gekacheld Maver?
Nationality links weer 1,5 zou wel echt mooi zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:47 schreef Zhano het volgende:
Ik eis volgend jaar deze terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img214.imageshack.us/img214/5076/arsenalm.png (copy/paste deze link) ]
Als ze dat doen, en ze maken de nationaliteitslinkjes weer 1,5 dan kan ik rustig sterven
Luis Fabianoquote:Op donderdag 29 mei 2014 10:47 schreef Zhano het volgende:
Ik eis volgend jaar deze (formaties) terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze dat doen, en ze maken de nationaliteitslinkjes weer 1,5 dan kan ik rustig sterven
Die kerel ja. Alleen was hij ook heel enthousiast over TOTS Lewandowski, maar die vond ik zelf helemaal niks. Dus nam het al met een korreltje zout. Het is echt per persoon verschillend hoe een speler ervaren wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die van ITANI zeker? Daar luisterde ik ook naar. Gelukkig niet veel verlies, maar het heeft me weer een aantal potjes pure frustratie opgeleverd.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik probeer Neymar en Balotelli samen in een 4-1-2-1-2 team te krijgen maar het lukt niet met de chem
wou zeggen Kaka en een sterke link voor beidequote:
Jij bent echt een beest. Wil alleen een andere CDM en LB, ga zelf wel even verder experimenteren. Thnx!quote:
Balo linkerspits, Neymar rechts. Kaka ofzo erachter en Pedro/Sanchez op rechts. Verder kun je het wel afmaken denk ik.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:00 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik probeer Neymar en Balotelli samen in een 4-1-2-1-2 team te krijgen maar het lukt niet met de chem
Kan allemaal.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:05 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt een beest. Wil alleen een andere CDM en LB, ga zelf wel even verder experimenteren. Thnx!
Die review heb ik gelezen.. maar Kozlov is dan ook maar een bronze (met 4*)quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:30 schreef TBakkert het volgende:
TOTS De Rossiquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:05 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Jij bent echt een beest. Wil alleen een andere CDM en LB, ga zelf wel even verder experimenteren. Thnx!
Zal waarschijnlijk tot minstens morgenavond zakken? en misschien nog wat meer komende dagen door WC? Dan wacht ik nog even met een nieuw team bouwen..quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alle TOTSEN zijn weer zo bizar veel gezakt, niet alleen die in packs zaten
Kijk dat programma van Umberto Tan van gisteren ff terug, benieuwd wat je dan van die boekschrijfster vindtquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alle TOTSEN zijn weer zo bizar veel gezakt, niet alleen die in packs zaten
Hahaha helemaal in paniek weer die gast.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:05 schreef Maver24 het volgende:
Zeker vergeten microsoft in te lichten dat de update is uitgesteld. Nu zitten we met de gebakken peren
Ohja, ook even kijkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijk dat programma van Umberto Tan van gisteren ff terug, benieuwd wat je dan van die boekschrijfster vindt
Had het artikel 's middags voorbij zien komen op facebook en had het toen gelezen, 's avonds was ze dus ineens bij dat programma en toen geluisterd. Het is makkelijk om er een oordeel over te hebben, maar ik denk niet dat je dat eerlijk kan tot je het zelf mee maakt. Ik zeg altijd wel dat ik bij mijn vriendin blijft tot de laatste dag als zij dodelijk ziek wordt of iets, maar dat weet je dan toch niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kijk dat programma van Umberto Tan van gisteren ff terug, benieuwd wat je dan van die boekschrijfster vindt
De ouders van die jongen hadden er nog een klein beetje vrede mee als ze de totale opbrengst van dat boek aan het KwF zou doneren... zelfs daar heeft ze lak aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar de manier waarop ze met die familie omgaatquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:20 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had het artikel 's middags voorbij zien komen op facebook en had het toen gelezen, 's avonds was ze dus ineens bij dat programma en toen geluisterd. Het is makkelijk om er een oordeel over te hebben, maar ik denk niet dat je dat eerlijk kan tot je het zelf mee maakt. Ik zeg altijd wel dat ik bij mijn vriendin blijft tot de laatste dag als zij dodelijk ziek wordt of iets, maar dat weet je dan toch niet.
Gadverdammequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
De ouders van die jongen hadden er nog een klein beetje vrede mee als ze de totale opbrengst van dat boek aan het KwF zou doneren... zelfs daar heeft ze lak aan.
Oh ja, en dit:
[ afbeelding ]
Ja ik had zelf ook meteen na het lezen al een hekel aan haar hoor, maar ik bedacht me later wel dat je over zoiets te makkelijk kunt oordelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar de manier waarop ze met die familie omgaat
Laat ik het dan zo stellen: de manier waarop ze nu met die familie omgaat zegt voor mij genoeg over haar persoonlijkheid om ook negatief te oordelen over haar manier van handelen daarvoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ja ik had zelf ook meteen na het lezen al een hekel aan haar hoor, maar ik bedacht me later wel dat je over zoiets te makkelijk kunt oordelen
Ik zat me gisteren ook aardig op te vreten ja. Takkehoer. Wel raakbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb het afgezet. Ze is nog onsympathieker dan ik me had voorgesteld.
Dat moet je even aan Maver vragenquote:
Te vaak: "Sander en ik, wij waren echt.. "quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zat me gisteren ook aardig op te vreten ja. Takkehoer. Wel raakbaar.
de virtuele van EA is in ieder geval nog in de maakquote:
Zou dr echt van kunnen genieten als EA helemaal naar de klote gaatquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de virtuele van EA is in ieder geval nog in de maak![]()
ik kan er echt niet over uit dat je je bedrijf zo te grabbel durf te gooienals die gasten ooit eens concurrentie krijgen.
Dat is toch ongelooflijk? Ze hebben het 2-3 weken terug aangekondigd, je weet toch wel waar je dan staat met je kutspel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan er echt niet over uit dat je je bedrijf zo te grabbel durf te gooienals die gasten ooit eens concurrentie krijgen.
Ook pas een paar uur voor de release communiceren dat het nog een paar dagen kan durenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de gouden tijd is idd wel geweest. NFS weten ze ook keer op keer te verkloten en weinig te vernieuwen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou dr echt van kunnen genieten als EA helemaal naar de klote gaat
Bedoel eigenlijk te zeggen dat het een relatief kleine periode is tussen de aankondiging en releasequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk? Ze hebben het 2-3 weken terug aangekondigd, je weet toch wel waar je dan staat met je kutspel?
en dan te bedenken dat het een paar kitjes toevoegen is. kaartjes maken ( die ze al klaar hebben want de top 40 spelers is al gepost) en in de egine flikkeren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:45 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat is toch ongelooflijk? Ze hebben het 2-3 weken terug aangekondigd, je weet toch wel waar je dan staat met je kutspel?
Tsjah, je kunt natuurlijk altijd een keer een spel uitgeven wat niet zo goed wordt ontvangen... Maar hoe die lui met klanten omgaan en hoe echt gewoon alles kapot is/gaat is te belachelijk voor woordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de gouden tijd is idd wel geweest. NFS weten ze ook keer op keer te verkloten en weinig te vernieuwen.
Hadden ze maar een ps4 moeten kopen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:46 schreef ThadCastle het volgende:
Ze hadden die release gewoon later moeten zetten/plannen en dan als er geen problemen waren hem vroeger laten uitkomen
Wel typisch dat ze nu problemen proberen te voorkomen door hem niet te releasen maar vervolgens mensen met een xbox one niet meer fifa kunnen spelen.
Dat ook nog inderdaad jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat het een paar kitjes toevoegen is. kaartjes maken ( die ze al klaar hebben want de top 40 spelers is al gepost) en in de egine flikkeren.
hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen
Die gast wat ik in de help chat had deed vorige week alsof hij van niks wist toen er een aantal mensen gratis packs hadden gekregenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, je kunt natuurlijk altijd een keer een spel uitgeven wat niet zo goed wordt ontvangen... Maar hoe die lui met klanten omgaan en hoe echt gewoon alles kapot is/gaat is te belachelijk voor woorden
Blijft ea hequote:Op donderdag 29 mei 2014 11:51 schreef Confetti het volgende:
http://blogs.battlefield.(...)acquire-battlepacks/
Pakjes in Battlefield![]()
Lol wtfquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:51 schreef Confetti het volgende:
Zoiets zag ik ook al bij zo'n beta game op de xbox, warface ofzo. Aardig triestquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:51 schreef Confetti het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:51 schreef Confetti het volgende:
Watchdogs nu. Verder nog wat gratis PS Plus games.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat spelen jullie naast fifa nog meer trouwens? Ik heb alleen nog maar fifa 14 liggen
Sla altijd CoD een jaar over, dus dit jaar haal ik hem denk ik weer
AC heb ik nog liggen, NFS van mijn broertje, SSX voor rond wintersport en nog wat half gespeelde spellen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Wat spelen jullie naast fifa nog meer trouwens? Ik heb alleen nog maar fifa 14 liggen
en bie eej toe kee foortienquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Assasins Creed 4. Bazig spel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef The_Yakuza het volgende:
die was sowieso F2P dus dan kan je er sowieso vanuit gaan dat er microtransacties in zittenquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zoiets zag ik ook al bij zo'n beta game op de xbox, warface ofzo. Aardig triest
is da die me die pirate die hebbik ookquote:
Ja en het was waardeloos, wat een kut spel zegquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die was sowieso F2P dus dan kan je er sowieso vanuit gaan dat er microtransacties in zitten
Er komt nu een of andere futuristische aids CoDquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:59 schreef The_Yakuza het volgende:
quote:
Dat klinkt niet bestquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er komt nu een of andere futuristische aids CoD
Ik ging opzoeken wie die keeper was.. geen Ikeme en geen Enyeama. Sowieso, dafuq is dit voor opstelling:quote:
Nwofor, dat is toch die ex-spits van VVV?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging opzoeken wie die keeper was.. geen Ikeme en geen Enyeama. Sowieso, dafuq is dit voor opstelling: [ afbeelding ]
Ja, en Uchebo ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nwofor, dat is toch die ex-spits van VVV?
Nog gehuurd door Heerenveen ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:24 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Nwofor, dat is toch die ex-spits van VVV?
Bij de beloftes jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:29 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Serieus? Heeft hij uberhaupt wel minuten gemaakt dit jaar.
Het schijnt een Titanfall achtige shit te wordenquote:Op donderdag 29 mei 2014 12:19 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best
BO2 kon nog wel vond ik
Cod vrij realistisch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 12:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het schijnt een Titanfall achtige shit te worden
Ik vond Call of Duty juist vet toen het nog vrij realistisch was. Een snelle realistische shooter, in tegenstelling tot het relatief trage Battlefield.
Nu met al die wazige perks en killstreaks vind ik er geen zak meer aan. Bij BO2 haakte ik af.
Edit: een beetje Halo meets Titanfall meets CoD ofzo
Eten. inplaats van juist niks etenquote:
De Modern Warfare serie vond ik best realistisch ja. Daar bestaan alle wapens ook daadwerkelijk en had je nog niet zo extreem veel onzin qua perks. Nu heb je tientallen perks, een of andere wallhack-streak ofzo, targetfinders en weet ik veel wat voor rommel nog meer.quote:
Ik zou trouwens tegen de kater een gruwelijk ei bakken. Bacon/ham in de pan, 3 eieren er overheen flikkeren (zonder schil) en dan lekker bakken, op een gegeven moment wat geraspte kaas erover. Tussendoor even paar broodjes/boterhammen op een bord en als de kaas gesmolten is slide je dat ei met dikke swag zo uit de pan op je broodjes. Smikkelen maarquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:03 schreef el-blanchito het volgende:
Teringjantje, teambbq was dus niet zo'n goed idee.
Dat WC gebeuren is nog niet klaar dus? Wat is deze
Met wat gruwelijke mayo onder op de boterham!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zou trouwens tegen de kater een gruwelijk ei bakken. Bacon/ham in de pan, 3 eieren er overheen flikkeren (zonder schil) en dan lekker bakken, op een gegeven moment wat geraspte kaas erover. Tussendoor even paar broodjes/boterhammen op een bord en als de kaas gesmolten is slide je dat ei met dikke swag zo uit de pan op je broodjes. Smikkelen maar
Persoonlijk hoef ik daar helemaal geen saus bij. Niet eens peper en zout.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met wat gruwelijke mayo onder op de boterham!
En hoeveel werd het?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:10 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Julio Cesar alleen maar van die achterlijke dives![]()
Tegen Oduro en Martins. Oduro 3 goals, gelukkig maakte Doumbia er 4 en Tosic 1
Tosic
9-3. Martins maakte er 6quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Moreno-team begint steeds beter te spelen maar het is ook een optie om Moreno met winst te verkopen. Quintero gebruik ik nu ook in een ander team.
[..]
En hoeveel werd het?
5-3 voor mijquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn Moreno-team begint steeds beter te spelen maar het is ook een optie om Moreno met winst te verkopen. Quintero gebruik ik nu ook in een ander team.
[..]
En hoeveel werd het?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:39 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wie weet er een mooi team met Neymar van ongeveer 200k (inclusief Neymar)? Zit wat te klooien maar er komt nog niet echt iets moois uit.. Het liefst 433(3).
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:39 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wie weet er een mooi team met Neymar van ongeveer 200k (inclusief Neymar)? Zit wat te klooien maar er komt nog niet echt iets moois uit.. Het liefst 433(3).
U vraagt. wij draaien:quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:39 schreef sesamstraat4 het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
U vraagt. wij draaien:
[ afbeelding ]
Ziet er wel goed uit! Alleen modric op cdm lijkt me niet zo fijn..quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo iets? Dan hou je het wel redelijk goedkoop verder.
Neymar op CDM. Naast Ibarbo please.quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
U vraagt. wij draaien:
[ afbeelding ]
Haha wel in de spits!quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
U vraagt. wij draaien:
[ afbeelding ]
Hoef?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Neymar als spits in 433 is niet op zijn best hoor. Hoef je moet met hem op false 9 spelen.
Potverdorie, kom je nou meequote:
Owquote:
Ach...het kwam de leesbaarheid van mijn post inderdaad niet ten goede.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OwFlauw van mij. Ik plaats ook wel eens woorden tussen mn zinnen die daar eigenlijk niks te zoeken hebben
Crespo. There is no substitute.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk echt de fijnste spits op fifa 14? die ook een beetje kan scoren.. Heb nu een team met TOTS Lacazette omdat die me wel nice leek maar die valt erg tegen..
Ibra >>>> alle andere spitsen. Heb geen legends gebruikt want ps4quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wat vinden jullie nou eigenlijk echt de fijnste spits op fifa 14? die ook een beetje kan scoren.. Heb nu een team met TOTS Lacazette omdat die me wel nice leek maar die valt erg tegen..
Ibra zou ik echt graag een keer proberen ja.. Heb alleen nooit genoeg muntjes hahaquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ibra >>>> alle andere spitsen. Heb geen legends gebruikt want ps4
Of betaalbaar. Jackson70 uit 53 hier
![]()
Probeer jacksonquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:07 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
ja maar die is alleen op Xbox.. Niet dat ik hem zou kunnen betalen.
Waaaaauuwww.. Dit is het wel helemaal.. Helemaal niet aan gedacht om Pogba achter Griezmann te zetten. Thanks!quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:08 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ook nog. Serie A erachter. Pedro kan trouwens ook gewoon. Als je maar Chiellini ofzo linkt met Vidal.
oh godquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
Vanavond Pacchetti Jumbo giocatori rari (100k crediti/2000fp , limite di 2)
![]()
![]()
Het is maar dat je het weet
Qua prijs/kwaliteit kan ik Gomez van harte aanbevelenquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:05 schreef sesamstraat4 het volgende:
Dit kan ik niet ontcijferenquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:04 schreef Maver24 het volgende:
Vanavond Pacchetti Jumbo giocatori rari (100k crediti/2000fp , limite di 2)
![]()
![]()
Het is maar dat je het weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |