SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8 euro voor PS3 dus.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef WezepAFCA het volgende:
http://fifa-coins.net/
Dat was dus de site. Ik was eerst ook sceptisch maar dacht probeer het eens met 100k. Binnen een aantal seconden was mijn speler gekocht.
Nee maar dat PS weer duurder isquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Tja, ik heb XBOX dus niet naar gekeken, sorry.
Alle Xboxer's zijn van die kleine roodharige Engelsen zonder geld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:
rot op met die kut sitequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef WezepAFCA het volgende:
Heerlijke site, na die 100k nog mijn gewenste 500k gekocht, binnen 10 seconden binnen. 25 euro betaald. Eindelijk verstandig want ik wou eerst fifa points gaan kopen maar dan krijg ik waarschijnlijk 50k totaal uit de packs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
rot op met die kut siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
rot op met die kut sitejij verkoopt 500k voor 25 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:18 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]lol neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had niet van die site moeten weten
Die fout maakte ik vandaag toevallig continuquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:17 schreef Zhano het volgende:
Speler wisselen op dezelfde controlleractie als de bal in een richting aannemenWie dat bedacht heet moeten ze ook stenigen
Ik dus net ook terwijl ik anders wss weg was naar de 1-1quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die fout maakte ik vandaag toevallig continu
SIF Sneijderquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Als mijn TOTS Wook is verkocht maar eens een nieuw team maken. Iemand nog aanbevelingen qua spelers/teams? Liefst goud (IF of TOTS mag dus ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |