Ik kan er prima mee omgaan anders.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:54 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat vind ik zoooo kut.. Een flim/filmpje kijken en actief iets anders doen op de andere kant van het beeldscherm of 2de beeldscherm
Macho macho men! Macho men! I want to beeee, a macho men!quote:
Valt wel mee denk ik. Maar ik had het meer over mij medestudenten.quote:
Ja, Delft is het echt het toppunt van onderontwikkeling. Swaziland is er niks bij, zelfs Urk is verder ontwikkeld.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ken ook niemand die dat doet. Ik woon dan ook in een ontwikkelde omgeving.
Leuk daarzoquote:
Yo jij was toch een van de enige hier met een degelijk sociaal leven op het forum?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leuk daarzoIk was daar vorige week vrijdag nog. Chill in het zonnetje gezeten.
Actie, thrilles en sci-fi voornamelijk.quote:
Weet je waar het pas chill is om in de zon te zitten in Delft? Op het dak van de UB.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Leuk daarzoIk was daar vorige week vrijdag nog. Chill in het zonnetje gezeten.
Kan goed kloppen ja. Why?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:58 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Yo jij was toch een van de enige hier met een degelijk sociaal leven op het forum?
Shawshank redemptionquote:
K weet van heel veel mensen hier niet wat voor mensen het zijn maar van jou wel een beetje iig. Jij was ook een flinke vrouwenliefhebber/versierder toch?quote:
Waarom al die soldatenfilms?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Shawshank redemption
The Raid
The hurt locker
We where soldiers
Transformers![]()
Behind enemy lines
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:00 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
K weet van heel veel mensen hier niet wat voor mensen het zijn maar van jou wel een beetje iig. Jij was ook een flinke vrouwenliefhebber/versierder toch?
Soldatenfilms zijn meh imo. Rest van de films zijn wel goed, maar die heb ik al gezien.quote:
Sorry. Zal voortaan beter in mijn glazen bol kijken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Soldatenfilms zijn meh imo. Rest van de films zijn wel goed, maar die heb ik al gezien.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Sorry. Zal voortaan beter in mijn glazen bol kijken.
Jouw geloof ik wel op een of ander manier. Soort van soortgenoot iig. Ik vraag me gewoon altijd af wat voor mensen andere users zijn hèquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]! Het blijft het internet he maar ik heb wel een aardig sociaal leventje ja
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Jouw geloof ik wel op een of ander manier. Soort van soortgenoot iig. Ik vraag me gewoon altijd af wat voor mensen andere users zijn hè
Ja misschien wel. Maar hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Dat moet je niet altijd willen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |