De wegen van JdM zijn soms mysterieus en ondoorgrondelijk zullen we maar zeggen. Want die wist dat echt wel hoor. JdM weet alles van iedereen die aan dit programma als deelnemer meedoet. Die laat echt helemaal niets aan het toeval over. En gezien zijn werkdagen en methodes hoe hij programma's maakt kan een deelnemer nog geen scheet laten zonder dat hij ervan af weet. Wat de keuze van die zooi lamballen in de loods wel curieus maakt, gezien zijn eigen gemiddeld aantal werkuren per dag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat begreep ik net inderdaad ja. Maar op de Utopia site staat dat ze kunstenares is en ze doet het zelf ook zo voorkomen. Wat ik eruit begrijp zat ze gewoon met een uitkering in een anti-kraak loods. Verbaast me uiteraard helemaal niets hoor.
Krachttraining is snel gedaan... Cardio nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen. Zie het nut niet van zo'n oefening. Andere prioriteiten.
Privévenster openen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef GoWithIt het volgende:
De gratis stream zit er alweer op. Ach ja, dan hoef ik Ron niet meer te horen
Dan zit je waarschijnlijk met een adblocker of op een anoniem tabblad te kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:55 schreef SailingDuck het volgende:
[..]Ik zit de hele avond al gratis te kijken. Af en toe loopt hij vast f5 en weer gaan met die banaan.
Maak een topic, doe ik meequote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
Neem streams voor 2.50 per maand, het zou niet leuk zijn als je hier op de COS weg gaat. We zullen je dan heel erg missen.
hoe dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:55 schreef SailingDuck het volgende:
[..]Ik zit de hele avond al gratis te kijken. Af en toe loopt hij vast f5 en weer gaan met die banaan.
En bij mij bieden mensen bijna geld om weg te gaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
Neem streams voor 2.50 per maand, het zou niet leuk zijn als je hier op de COS weg gaat. We zullen je dan heel erg missen.
Echt?quote:
Dan zit daar de kneep. Ik ga zometeen naar bed, zoals elke avond rond deze tijdquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je kunt het eigenlijk bijna niet gemist hebben want wanneer Ron na 22:00 zn mond opentrekt kun je vanuit gaan dat dit aan bod komt. Keer op keer op keer op....
Joey staat er ook op als startend ondernemer, wat hij niet is. En Marije is lerares, wat behoorlijk overdreven is. En zwerver Rienk weet wel héél veel af van de nieuwste games en films.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:55 schreef RodeVos het volgende:
[..]
De wegen van JdM zijn soms mysterieus en ondoorgrondelijk zullen we maar zeggen. Want die wist dat echt wel hoor. JdM weet alles van iedereen die aan dit programma als deelnemer meedoet. Die laat echt helemaal niets aan het toeval over. En gezien zijn werkdagen en methodes hoe hij programma's maakt kan een deelnemer nog geen scheet laten zonder dat hij ervan af weet. Wat de keuze van die zooi lamballen in de loods wel curieus maakt, gezien zijn eigen gemiddeld aantal werkuren per dag.
Shit happensquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En bij mij bieden mensen bijna geld om weg te gaan
Doen, ik spam wel wat meuk af en toequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Echt?Ik heb er een paar gemaakt..helaas alleen die van Ruud nog opgeslagen
ff kijken hoe ik een topic moet maken
Hoezo "bijna" ....quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En bij mij bieden mensen bijna geld om weg te gaan
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken zal morgen wel zeggen dat ze al 10 kilo is afgevallen.
De bieding is geopend mensen, Jian heeft het eerst bod. We beginnen op 500 euro. wie het eerst komt, wie het eerst maalt! Voor altijd het recht om Mij als 1e weg te sturen, biedingen gaan nu beginnen, uitsluitend via de COS. PM en SC worden niet geaccepteerd, uiteindelijk winnaar krijgt mijn rekeningnummer. Game onquote:
En vervolgens 4 tompouces naar binnen schuiven . . .quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat varken zal morgen wel zeggen dat ze al 10 kilo is afgevallen.
Die had ze vast ingepikt van een ander.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:01 schreef GoWithIt het volgende:
Vanas had vroeger de hoofdrol op school.
Iemand op de achtergrond: HAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |