abonnement Unibet Coolblue
pi_140543123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:01 schreef Maanvis het volgende:
daarom was titanic ook zo'n succes. en the passion of the christ.
En der Untergang.
pi_140543178
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 16:58 schreef Bosscielny het volgende:

[..]

Bedankt voor je spoilers.
Jammer joh, de laatste uitzending was dinsdagavond (US), en aangezien dit het USA topic is, zou ik niet weten waarom we hier in spoiler tags zouden moeten lullen.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:12:33 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_140543191
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jammer joh, de laatste uitzending was dinsdagavond (US), en aangezien dit het USA topic is, zou ik niet weten waarom we hier in spoiler tags zouden moeten lullen.
_O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_140543244
Hadden we het al gehad over dat Lester z'n broer framed, en Molly al snel weer op de been is?
pi_140543248
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jammer joh, de laatste uitzending was dinsdagavond (US), en aangezien dit het USA topic is, zou ik niet weten waarom we hier in spoiler tags zouden moeten lullen.
Dat mensen geen rekening kunnen houden met anderen is niks nieuws inderdaad.
pi_140543290
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:14 schreef Bosscielny het volgende:

[..]

Dat mensen geen rekening kunnen houden met anderen is niks nieuws inderdaad.
Gast, stel je aan, het is het USA topic, de uitzending was 3 dagen geleden, wat wil je nog meer? Er zijn misschien ook mensen die meerdere ep's achter lopen, als je nog even doorgaat kunnen we het hele praten over series wel verbieden.

Dag nadat de ep is uitgezonden in de US mag er gewoon over geluld worden. Ik heb 'm ook pas gisteren gekeken, dan lees ik hier gewoon ff niet totdat ik hem kijk, is dat nou echt zo moeilijk?
pi_140543326
Kan iemand spoileren of Loveless85 nou echt zo dom is?
pi_140543560
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:17 schreef VacaLoca het volgende:
Kan iemand spoileren of Loveless85 nou echt zo dom is?
Nog zo'n piepert. Flikker dan op uit het topic totdat je bij bent? Is dat echt zo moeilijk? Ik zie in andere topics over series het niet anders hoor...
pi_140543587
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:25 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nog zo'n piepert. Flikker dan op uit het topic totdat je bij bent? Is dat echt zo moeilijk? Ik zie in andere topics over series het niet anders hoor...
Ik ben bij, denk nog eens na.
pi_140543604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:26 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Ik ben bij, denk nog eens na.
Doet zeer. Maar nou ja prima, ik beleef die scene met Malvo in Fargo anders dan anderen, big deal. Ik vond het net wat over the top. Jullie niet. w/
pi_140543701
quote:
9s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Doet zeer. Maar nou ja prima, ik beleef die scene met Malvo in Fargo anders dan anderen, big deal. Ik vond het net wat over the top. Jullie niet. w/
Ik wel, maar het is maar net hoe je die scene bekijkt.
pi_140543706
Ik zal je maar helpen dan als het zo moeilijk is; men stelt de GoT spoilers niet op prijs. Nu ben ik persoonlijk bij met GoT maar er zullen ook mensen zijn die of hele serie nog willen gaan kijken of het huidige seizoen nog moeten kijken en zich in een Fargo topic veilig waanden.
pi_140543860
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:30 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zal je maar helpen dan als het zo moeilijk is; men stelt de GoT spoilers niet op prijs. Nu ben ik persoonlijk bij met GoT maar er zullen ook mensen zijn die of hele serie nog willen gaan kijken of het huidige seizoen nog moeten kijken en zich in een Fargo topic veilig waanden.
Oh, want dat moet ik ruiken uit z'n reactie ofzo, dat hij in het Fargo topic niet de Fargo spoilers bedoelt, die er ook waren als je de laatste aflevering niet had gezien.

Standpunt blijft nog steeds staan, aangezien we het dan over iets hebben uit seizoen 1 notabene, en het begin van het huidige seizoen. Dikke jammer dus, je kan altijd tegen een spoiler aanlopen ergens. Juist met een populaire serie als GoT waar men overal over lult.
pi_140543948
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh, want dat moet ik ruiken uit z'n reactie ofzo, dat hij in het Fargo topic niet de Fargo spoilers bedoelt, die er ook waren als je de laatste aflevering niet had gezien.

Standpunt blijft nog steeds staan, aangezien we het dan over iets hebben uit seizoen 1 notabene, en het begin van het huidige seizoen. Dikke jammer dus, je kan altijd tegen een spoiler aanlopen ergens. Juist met een populaire serie als GoT waar men overal over lult.
Hoe zou je het zelf vinden als ik nu een spoiler zou vertellen van iets waar je naar aan het kijken bent? Ik vind jouw gedrag hier een beetje kinderachtig, zo gek is het toch niet?
pi_140543989
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:39 schreef Bosscielny het volgende:

[..]

Hoe zou je het zelf vinden als ik nu een spoiler zou vertellen van iets waar je naar aan het kijken bent? Ik vind jouw gedrag hier een beetje kinderachtig, zo gek is het toch niet?
Niet leuk, maar goed, je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat je dan nergens meer over een serie kan lullen. Stel dat je in een SC leest en ze hebben het er daar over, ga je dan ook zo piepen? Als het nou iets was uit een aflevering die niet vannacht was uitgezonden ofzo...

Imho weet je gewoon dat dat het risico is van 'achterlopen'.
pi_140544097
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:41 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Niet leuk, maar goed, je snapt toch hopelijk zelf ook wel dat je dan nergens meer over een serie kan lullen. Stel dat je in een SC leest en ze hebben het er daar over, ga je dan ook zo piepen? Als het nou iets was uit een aflevering die niet vannacht was uitgezonden ofzo...

Imho weet je gewoon dat dat het risico is van 'achterlopen'.
Dus ik ben verplicht om elke serie zo snel mogelijk te kijken? Ik kan er toch niets aan doen dat ik niet 24 uur per dag series en films ga bekijken. Je had een kleine moeite kunnen doen om even aan te geven dat er een spoiler zou komen en het dan even te verbergen. Ik probeer spoilers juist te vermijden. Dat kan natuurlijk niet altijd en overal, dat snap ik ook wel.
pi_140544127
Maar wat mij betreft is dit een mug-olifant gevalletje. :)
pi_140544157
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:45 schreef Bosscielny het volgende:

[..]

Dus ik ben verplicht om elke serie zo snel mogelijk te kijken? Ik kan er toch niets aan doen dat ik niet 24 uur per dag series en films ga bekijken. Je had een kleine moeite kunnen doen om even aan te geven dat er een spoiler zou komen en het dan even te verbergen. Ik probeer spoilers juist te vermijden. Dat kan natuurlijk niet altijd en overal, dat snap ik ook wel.
Nee, zeer zeker niet, maar dan bestaat wel het risico dat je ergens dus iets hoort over de serie. Is in vrijwel alle gevallen geen ramp als je de serie toch niet volgt of wil volgen.

Maar je hebt een punt hoor, spoilertagje is ook zo gedaan, maar dacht er ook niet echt aan.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 17:48:08 #69
104871 remlof
Europees federalist
pi_140544174
Ach, het is gewoon een beetje gezond verstand, ik heb hier ook niet gelezen totdat ik helemaal bij was met de episodes van Fargo.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 18:31:06 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_140545151
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 17:48 schreef remlof het volgende:
Ach, het is gewoon een beetje gezond verstand, ik heb hier ook niet gelezen totdat ik helemaal bij was met de episodes van Fargo.
bij blij blij bij.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_140547453
http://www.volkskrant.nl/(...)ervrije-wereld.dhtml

"1. Voor een nieuwe aflevering van een nieuwe serie die legaal beschikbaar is: een maand. Dit zou bijvoorbeeld voor Game of Thrones gelden.*"

"3. Voor een seizoensfinale: zes maanden. Dus als iemand je nu vertelt wat er in de laatste aflevering van het eerste seizoen van Game of Thrones gebeurt, heb je helaas geen recht meer hem of haar uit te maken voor 'vieze spoileraar'. Het is nooit leuk als iemand iets verklapt wat je nog moet zien, maar we moeten ergens een grens trekken."

NB: voor 1,2 en 5 geldt dat wanneer het een sterfgeval betreft, het wel zo aardig is daar zes maanden of langer over te zwijgen - of tenminste niet letterlijk te vermelden in tweets, posts op Facebook of gesprekken in de kroeg.

Hmm...

Welja, dit is het Fargotopic, dus agh. De vrouw van Lester gaat dood, wisten jullie dat al...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_140548097
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 19:48 schreef De_Nater het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ervrije-wereld.dhtml

"1. Voor een nieuwe aflevering van een nieuwe serie die legaal beschikbaar is: een maand. Dit zou bijvoorbeeld voor Game of Thrones gelden.*"

"3. Voor een seizoensfinale: zes maanden. Dus als iemand je nu vertelt wat er in de laatste aflevering van het eerste seizoen van Game of Thrones gebeurt, heb je helaas geen recht meer hem of haar uit te maken voor 'vieze spoileraar'. Het is nooit leuk als iemand iets verklapt wat je nog moet zien, maar we moeten ergens een grens trekken."

NB: voor 1,2 en 5 geldt dat wanneer het een sterfgeval betreft, het wel zo aardig is daar zes maanden of langer over te zwijgen - of tenminste niet letterlijk te vermelden in tweets, posts op Facebook of gesprekken in de kroeg.

Hmm...

Welja, dit is het Fargotopic, dus agh. De vrouw van Lester gaat dood, wisten jullie dat al...
En anders? Gevangenisstraf? :')
Een van de slechtste artikels die ik ooit heb gezien.
pi_140548098
Loveless85 :') |:( Je bent niet de slimste blijkbaar. Kun je uiteraard ook niets aan doen. Wel aan je gedrag. Jammer weer.
pi_140563797
:')

Wat een discussie weer, iedereen weet dat je niet in een serie topic moet kijken als je niet bij bent!

De discussie gaat juist over de laatste aflevering en ja dan krijg je spoilers.
pi_140563909
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 20:06 schreef Smeich het volgende:
Loveless85 :') |:( Je bent niet de slimste blijkbaar. Kun je uiteraard ook niets aan doen. Wel aan je gedrag. Jammer weer.
Godverdomme zeg, ben je schoolmeester? Zo niet, zou ik serieus een carrièreswitch overwegen, dat belerende toontje moet je wat mee doen :Y

Overigens waren Bosscielny en ik er allang uit, dus kan het weer over Fargo gaan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')