NSFWquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom worden deze dingen geimporteerd?
Ik denk dat als Billy of Ruud genomineerd worden er een grote kans is dat ze er uit vliegen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:05 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik hoop dat Marije vol op bil gaat. 3 stemmen voor de prijs van 1. Bil weer op de stoel
Zijn wegwerpdildo's voor Lot en Lau.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:04 schreef Stranger het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom worden deze dingen geimporteerd?
Ik had er last van en heb Ziggo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:06 schreef Hunter het volgende:
Beste Utopianen,
Jullie klachten over haperende livestreams, zwart beeld en problemen met inloggen nemen wij uiteraard zeer serieus. Er is geconstateerd dat het probleem voornamelijk lag aan een update bij een specifieke provider. Inmiddels is het technisch opgelost bij deze partij, maar het kan nog enkele uren duren voordat uw service weer volledig werkt en u daardoor weer volledig gebruik kunt maken van ons platform.
Groet!
Team Utopia
Ze hebben toch een hele kas vol staan met die zooi?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn wegwerpdildo's voor Lot en Lau.
Bil komt er pas achter als het te laat is. Als ruud zich laat intimideren is het echt een sukkel.quote:
bij mij ook en ik ben vrouwquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar bij Willem gaan bij jou toch ook alle alarmbellen af
Joey vindt Billy niks, Dennis en Ron ook niet. Ik hoop dat Joey Gio kan overhalen en dat Billy - met de stemmen van Marije er bij - een stem of 8 krijgt. En dat ze nu eindelijk opdondert naar Amsterdam.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:05 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ik hoop dat Marije vol op bil gaat. 3 stemmen voor de prijs van 1. Bil weer op de stoel
nergens last van en Ziggoquote:
Ik hoop dat door deze heisa iig 1 van de 3 nieuwen de dans ontspringt zodat er een vervelende oudgediende op de schopstoel komt, ik vrees minstens 2 van Dennis/Ron/Marije dr opquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:05 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Zal wel weer tegen vallen zoals altijd, we hebben altijd een hoop verwachtingen maar er komt niets van ,quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:00 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga helaas centraal missen vandaag.
Nou als je de mongolen op Facebook en gekte ziet zou ik daar niet te hard op rekenen. Hele andere stemming daar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:06 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat als Billy of Ruud genomineerd worden er een grote kans is dat ze er uit vliegen.
Hopelijk krijgen ze ook de elite-stemmen.
Tuurlijk wel, ze stemmen toch openbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:07 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Bil komt er toch nooit achter als ruud Marije geen stem geeft.
Wij irriteren ons aan Billyquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:02 schreef Urb het volgende:
Billy tegen Ruud "Als jij niet op Marije stemt dan ehh!!"![]()
Ruud "Ik ga Isa geen stem geven, e verdiend het om bij de bevalling van koe te zijn"
Billy "Ja... maar ik irriteer me doowd!"
Hoe lang is het geleden dat Billy haar wekelijkse ongesteldheid had? Ik vind haar ook een buikje krijgen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:05 schreef Mirjam152 het volgende:
Billy voelt zich niet zo lekker. Dat is ze ook niet.
[ afbeelding ]
Is het serieus zo erg daar? Kan het me oprecht niet voorstellen en dat meen ik echt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou als je de mongolen op Facebook en gekte ziet zou ik daar niet te hard op rekenen. Hele andere stemming daar.
Zou mooi zijn als ze zwanger is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:10 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Hoe lang is het geleden dat Billy haar wekelijkse ongesteldheid had? Ik vind haar ook een buikje krijgen...
Bil of ruud komt op de stoel, zeker weten. Ruud voegt geen reet meer toe, brengt geen geld binnen, niemand lacht meer om zijn grappen. Bil zeikt om geld. Bil en ruud beginnen de troep te intimideren en dat zijn ze zat. Weinig mensen praten nog met ze, let maar eens op.quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop dat door deze heisa iig 1 van de 3 nieuwen de dans ontspringt zodat er een vervelende oudgediende op de schopstoel komt, ik vrees minstens 2 van Dennis/Ron/Marije dr op
En Billy weer dat ze moet kotsen van Nico omdat perfect schoolvoorbeeld, nee jij bent een lekker voorbeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |