Ik denk dat ik hem toen bijgesneden en vergroot heb ofzo anders weet ik niet waarom ik hem in mijn bucket heb staan. Ik moest lachen toen ik hem zag, het was een vreemd verhaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk datje die nog hebt?!
De mysterieuze man uit het cafe van Amelie Poulain
aha en gezelligquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:09 schreef isax het volgende:
[..]
broertje ophalen en dan samen naar de ouders.
hij was weekje werken in buitenland.
ik kan heel goed koken dus eigenlijk is mijn afhaal obsessie nergens goed voor
het is vaak nog goedkoper ook nog omdat je alleen bent.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
aha en gezellig
en als je tussen zoveel restaurantjes woont zou ik dat ook hebben hoor
nah nee toch kost al snel minstens 6 euro een hap buiten de deur, tenzij patat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef isax het volgende:
[..]
het is vaak nog goedkoper ook nog omdat je alleen bent.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik mod was, en dat ik alle GAM topics moest doorlezen omdat homebrew in een 'grijs gebied' viel, waardoor ik moest gaan beoordelen of de hardwarematige kant om homebrew aan de praat te krijgen niet net zo illegaal was, als het op softwarematige consolemodding aankwam
inderdaad ja en ook veel afwisseling denk ik zomaar, je kan elke dag wat anders eten en dat is ook wel leuk. want ikzelf ben niet zo goed met de buitenlandse keukensquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef isax het volgende:
[..]
het is vaak nog goedkoper ook nog omdat je alleen bent.
Ik was 5 jaar geleden met mijn dochter in Parijs omdat ze geslaagd was voor HAVO en toen wilden we naar het cafe van Amelie Poulain (je weet wel, die film). Daar hebben we toen een hapje gegeten en een paar foto's gemaakt, toen we in het hotel kwamen en de foto's gingen bekijken zagen we ineens dat mannetje, die we in het cafe helemaal niet gezien hadden toen we de foto's namenquote:
Frietquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah nee toch kost al snel minstens 6 euro een hap buiten de deur, tenzij patat.
Nee, die homebrewtopics vielen gewoonweg niet te modden, omdat je met noobs te maken krijgt die vragen waar ze de nieuwe pokemon kunnen krijgen en hoe ze hun r4kaartje (toendertijd) aan de praat konden krijgen om deze te spelen, waardoor je een soort van grijs gebied creeert en je je continue in de FB moet verantwoorden voor elke willekeurige edit daarover.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan het vanuit FOK!-persectief wel begrijpen. Geen zin in boze brieven van Nintendo.
Maar het is eigenlijk jammer, het zou gewoon legaal moeten zijn. Dat is het ook volgens mij.
fok moet gewoon topics achter gesloten deuren doen, zoals deze SCquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan het vanuit FOK!-persectief wel begrijpen. Geen zin in boze brieven van Nintendo.
Maar het is eigenlijk jammer, het zou gewoon legaal moeten zijn. Dat is het ook volgens mij.
dat is fucked up scary danquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was 5 jaar geleden met mijn dochter in Parijs omdat ze geslaagd was voor HAVO en toen wilden we naar het cafe van Amelie Poulain (je weet wel, die film). Daar hebben we toen een hapje gegeten en een paar foto's gemaakt, toen we in het hotel kwamen en de foto's gingen bekijken zagen we ineens dat mannetje, die we in het cafe helemaal niet gezien hadden toen we de foto's namen
ik vind ook dat ze veel te weinig ruzie maken daar. dat kan veel harder somsquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
pff die lotte met haar gezeik over kleding. Laat er nou maar een rel van komen, het is een beetje saai nou
Yo, ABO.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
fok moet gewoon topics achter gesloten deuren doen, zoals deze SC
volgens mij zitten we hier niet achter gesloten deuren hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
fok moet gewoon topics achter gesloten deuren doen, zoals deze SC
ik eet zelden patat maar hier is zoveel concurentie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
nah nee toch kost al snel minstens 6 euro een hap buiten de deur, tenzij patat.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor jou wel, voor isax in Amsterdam niet![]()
[ afbeelding ]
je zou er nachtmerries van krijgenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gozer in die pic is niet veel goeds van plan nee
daar kom je nooit meer vanafquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
hoe kom ik van lol af? ik gebruikte het als old school chat grapje..
Niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
tering, daar moet ik zijn dus eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
geheime forum als je 1 ster hebt, het gaat er geil aan toe daaro
10 liter bag in box witte wijn, oordoppen, M&M's en verder weet ik het ook ff niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wiet, condooms, alcohol en de andere 2 weet ik ff niet
en jij
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tering, daar moet ik zijn dus eigenlijk![]()
Tijd voor een nieuwe 80 jarige oorlogquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kaart klopt niet eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oordoppen die moet ik niet vergeten dan neequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 liter bag in box witte wijn, oordoppen, M&M's en verder weet ik het ook ff niet.
Ik ben al van lol af sinds ik geen irc/icq meer gebruikquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
eikel is het ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Hij lult. Maar het is wel een afgesloten subforum voor mensen met een FOK! abbo ja.
praat jij ook zeeuws-vlaans?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe 80 jarige oorlog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk is het om af en toe in je photobucket te kijken, er staat van mij nog heel veel oude DGK-meuk in.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem toen bijgesneden en vergroot heb ofzo anders weet ik niet waarom ik hem in mijn bucket heb staan. Ik moest lachen toen ik hem zag, het was een vreemd verhaal.
gelijk gedaanquote:
Gelukkig waren we al weg toen we hem ontdektenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gozer in die pic is niet veel goeds van plan nee
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind ook dat ze veel te weinig ruzie maken daar. dat kan veel harder soms
maar ja is utopia he
waar ben je geboren en getogen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee gewoon abn maar kan wel plat praten
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben verslaafd aan mijn oordoppenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oordoppen die moet ik niet vergeten dan nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |