name those sitesquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken twee topsites die hebben altijd alles hd en snel
Neuh, dit abo was al 2 jarig. En deze doet het ook nog prima hoor, was alleen benieuwd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
nee dat is echt niks toch, echt klein schermpie ook.. Kun je niet je abo verlengen en dan een 1 jarig contract met een goedkopere telefoon waar je 50 euro bijlegt?
Het is een telefoon met een slechtere camera, lager resolutie scherm en een tragere processor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja daarom vroeg ik het dus ook. Maar misschien heeft dit wel android 4,2 ofzo en kan ik dat roamier doen.
http://www.ah.nl/bonus?no(...)8,58700000036175245,{ah%20bonus%20aanbiedingen}
Hier ergens onderaan.
Ok, duidelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is een telefoon met een slechtere camera, lager resolutie scherm en een tragere processor.
iphone 1? Je kunt ook 2ehands wel wat beters krijgen voor die 50 euroquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, dit abo was al 2 jarig. En deze doet het ook nog prima hoor, was alleen benieuwd.
Okquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee. Zonder linkjes misschien.
Nee geen iphone. Ik weet het merk niet eens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
iphone 1? Je kunt ook 2ehands wel wat beters krijgen voor die 50 euro
oh dacht een oude van zwabber toch? Merk staat er meestal wel opquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee geen iphone. Ik weet het merk niet eens.
Ik vind zo'n beetje alle kaartspel RPG's te random, bij D&D heb ik tenminste nog een beetje het gevoel dat mn karakter in staat is om te overleven door de stats en een goede roll, bij magic hangt echt alles af van de kaart die je trekt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh god dat lijkt me ook echt niet leuk, we waren een hele losse groep. Dat was lachen, we kwamen nergens maar het was wel schitterend.
Oude van Zwab, maar geen iphone. Even gekeken, HTC.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
oh dacht een oude van zwabber toch? Merk staat er meestal wel op
laatste ken ik ook en gebruik ik voor filmsquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
In volgorde van de beste Icefilms,Tubeplus,Movietk
Welkom op fok, hier een uittreksel uit de algemense voorwaarden.quote:
Overigens is dat op de meeste online communities zo, scheelt een hoop gedoe.quote:h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten, software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
i. Het plaatsen van linkjes naar illegale inhoud is reden voor directe uitsluiting van FOK!.
en zolang alles goed draait bij mij en ik alles kan vinden wat ik wil zien, zoek ik ook niet verder. zo ben ik dan weer welquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
laatste ken ik ook en gebruik ik voor films
Yes, een HTC Desire.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oude van Zwab, maar geen iphone. Even gekeken, HTC.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welkom op fok, hier een uittreksel uit de algemense voorwaarden.
[..]
Overigens is dat op de meeste online communities zo, scheelt een hoop gedoe.
kloptquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
ovguide is ook handig die kent alle streamsites
Ook al is je account 3 maanden ouder dan het mijnequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
ja zo ver lees ik niet hoor
en dank je wel dat ik nog verwelkomd word![]()
ga je ff slapen, eer ik in slaap val is het 2 uur verder dus dat heeft bij mij geen nut, powernapsquote:
ja goed hequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook al is je accoutn 3 maanden ouder dan het mijne
staat in mijn lijstje nuquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Icefilms heeft altijd alles als eers HD
ohja die ken ik nog wel van vroegertquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
ovguide is ook handig die kent alle streamsites
Hihi, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
Oh Deis, ik zat gister in mijn photobucket en kwam iets tegen, moment!
ooh best prima toch, als ie het nog doet.. die van mij kon niet meer bellen lol.. maar die gebruik is dus als e-reader.. allleen mijn batterij ontploft steeds...quote:
Ik hef dus ook geen kist in te pakken?quote:
wiet, condooms, alcohol en de andere 2 weet ik ff nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hef dus ook geen kist in te pakken?
Welke 5 dingen zou jij mee nemen in je kist?
Wat leuk datje die nog hebt?!quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!!! Nee natuurlijk is dat niet Deis.
Ik kan me nog een tijd herinneren dat ik mod was, en dat ik alle GAM topics moest doorlezen omdat homebrew in een 'grijs gebied' viel, waardoor ik moest gaan beoordelen of de hardwarematige kant om homebrew aan de praat te krijgen niet net zo illegaal was, als het op softwarematige consolemodding aankwamquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Welkom op fok, hier een uittreksel uit de algemense voorwaarden.
[..]
Overigens is dat op de meeste online communities zo, scheelt een hoop gedoe.
Die man heeft snode plannen het straalt ervanafquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk datje die nog hebt?!
De mysterieuze man uit het cafe van Amelie Poulain
broertje ophalen en dan samen naar de ouders.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
toch wel, niets afhalen
en waarom moest je nou naar schiphol
of heb ik het antwoord gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |