Niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
hoe kom ik van lol af? ik gebruikte het als old school chat grapje..
tering, daar moet ik zijn dus eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
geheime forum als je 1 ster hebt, het gaat er geil aan toe daaro
quote:
en van die ook jaquote:
alles boven de 30 snapt het wel denk ikquote:
10 liter bag in box witte wijn, oordoppen, M&M's en verder weet ik het ook ff niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wiet, condooms, alcohol en de andere 2 weet ik ff niet
en jij
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
tering, daar moet ik zijn dus eigenlijk![]()
Tijd voor een nieuwe 80 jarige oorlogquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
voor jou wel, voor isax in Amsterdam niet![]()
[ afbeelding ]
kaart klopt niet eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of je kijkt even in mijn foboquote:
oordoppen die moet ik niet vergeten dan neequote:Op woensdag 28 mei 2014 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
10 liter bag in box witte wijn, oordoppen, M&M's en verder weet ik het ook ff niet.
Ik ben al van lol af sinds ik geen irc/icq meer gebruikquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:16 schreef Joezi het volgende:
hoe kom ik van lol af? ik gebruikte het als old school chat grapje..
eikel is het ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]Hij lult. Maar het is wel een afgesloten subforum voor mensen met een FOK! abbo ja.
praat jij ook zeeuws-vlaans?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe 80 jarige oorlog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk is het om af en toe in je photobucket te kijken, er staat van mij nog heel veel oude DGK-meuk in.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem toen bijgesneden en vergroot heb ofzo anders weet ik niet waarom ik hem in mijn bucket heb staan. Ik moest lachen toen ik hem zag, het was een vreemd verhaal.
oh wat niet dan?quote:
Nee gewoon abn maar kan wel plat pratenquote:
gelijk gedaanquote:
Gelukkig waren we al weg toen we hem ontdektenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die gozer in die pic is niet veel goeds van plan nee
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik vind ook dat ze veel te weinig ruzie maken daar. dat kan veel harder soms
maar ja is utopia he
Die is engquote:
waar ben je geboren en getogen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee gewoon abn maar kan wel plat praten
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben verslaafd aan mijn oordoppenquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oordoppen die moet ik niet vergeten dan nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop