Mirror mode is altijd een hel. Altijd stuur je naar rechts en ineens moet je naar linksquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Borizzz het volgende:
Goud halen op de 150 is ook een heel gedoe.
En dan komt daarna de mirrormode nog
Dat klopt. Je had minstens derde mowten worden voor een ster.quote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik had bij de Flower Cup 3x 1e en 1x 4e of 5e en kreeg geen ster
Goud gaat nog wel. De sterren, da's een ander verhaalquote:Op woensdag 4 juni 2014 20:25 schreef Borizzz het volgende:
Goud halen op de 150 is ook een heel gedoe.
En dan komt daarna de mirrormode nog
Net zo lang op de A rammen tot ie een keert connect. Na een half uurje proberen lukt het me meestal wel.quote:Op woensdag 4 juni 2014 22:07 schreef chibibo het volgende:
Online schiet niet echt op; ik krijg elke keer een foutmelding bij het zoeken naar spelers. Eén keer is het gelukt, maar toen werd ik er na de eerste race alsnog uitgeknald.
3 sterren... Ben al blij als ik straks overal goud hebquote:Op donderdag 5 juni 2014 11:30 schreef CoExist het volgende:
Pff.. Eindelijk op alle 150CC cups goud gehaald. Nog niet overal 3 sterren helaas. Kan nu in ieder geval wel met de Mirror Cup beginnen.
Ik heb in de 50CCen 100CC alles goud 3-ster. Maar de 150CC en Mirror Cup is toch ff andere koek ja. Zit soms vloekend achter mijn Wii U met mijn 33 jaar...quote:Op donderdag 5 juni 2014 17:58 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
3 sterren... Ben al blij als ik straks overal goud heb
Kut cpu die altijd in tenminste één van de vier races je van de baan schiet en dan met 5 man inhaalt
Eensgelijks.quote:Op donderdag 5 juni 2014 18:05 schreef CoExist het volgende:
[..]
Ik heb in de 50CCen 100CC alles goud 3-ster. Maar de 150CC en Mirror Cup is toch ff andere koek ja. Zit soms vloekend achter mijn Wii U met mijn 33 jaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |