zal toch wel, als het een kloon is zekers welquote:
Gaat de Op ook vanzelf mee ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:58 schreef ChocoFan het volgende:
gelukkig wel en ik ben niet meer bang om een nieuwe te openen![]()
![]()
Ik zei toch dat ik hem het voordeel vd twijfel gaf!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zal toch wel, als het een kloon is zekers wel
maar dadelijk is ie gewoon nieuw en dan jagen we hem weg omdat we hem beschuldigen
oh ja dat is waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik hem het voordeel vd twijfel gaf!
hihi ja ik bladerde terug om te kijken of ie het gedaan hadquote:
Gelukkig wel. Jullie denken dat ik iemand anders ben? Hoezo?quote:
Gaat ff tukken dan schat! Ik ga een witlof met ham/kaas ovenschotel maken, laterrr!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hihi ja ik bladerde terug om te kijken of ie het gedaan had![]()
ik ben redelijk vertieft op het moment, ernstig slaap tekort geloof ik![]()
nee dat lukt nu niet vrees ik en lekker hoor. kooksequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Gaat ff tukken dan schat! Ik ga een witlof met ham/kaas ovenschotel maken, laterrr!
er schijnen mensen te zijn die een dubbele account hebben en sommige gebruiken die dan om andere te fucken in de sc of cos. dus de laatste paar weken hebben sommige last van para gevoelens en zo doende als er een nieuw iemand is dat die gelijk word verdachtquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Jullie denken dat ik iemand anders ben? Hoezo?
En wat is handiger als een topic dicht is, op de topictitel klikken of op utopia in kleine letters?
Dank voor de uitleg. Zal ik doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
er schijnen mensen te zijn die een dubbele account hebben en sommige gebruiken die dan om andere te fucken in de sc of cos. dus de laatste paar weken hebben sommige last van para gevoelens en zo doende als er een nieuw iemand is dat die gelijk word verdacht
maar verder ben je welkom hier hoor![]()
en als je gewoon nieuw bent gewoon het gezeur over klonen en dergelijke negeren
ik druk altijd op het pijltje voor de volgende sc maar als het niet snel genoeg word geopend kom je in het forum index en klik je zo weer doorquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:02 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Jullie denken dat ik iemand anders ben? Hoezo?
En wat is handiger als een topic dicht is, op de topictitel klikken of op utopia in kleine letters?
graag gedaanquote:
Heb ook half DGK gevolgd, daar werd vooral Brian para.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
vragen staat vrij
en als je wel een kloon zou zijn dan nog boeit het mij niet in ieder geval![]()
ik moet dan alleen maar teveel nadenken wie je dan zou kunnen zijn en ik heb geen zin om para te worden door zoiets. ben al para genoeg van mezelf soms
Heel dat kloon gedoe maakt mij ook niks uit mensen doen maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
vragen staat vrij
en als je wel een kloon zou zijn dan nog boeit het mij niet in ieder geval![]()
ik moet dan alleen maar teveel nadenken wie je dan zou kunnen zijn en ik heb geen zin om para te worden door zoiets. ben al para genoeg van mezelf soms
DGK wat the bombquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Heb ook half DGK gevolgd, daar werd vooral Brian para.
juist, als iemand er plezier aan heeft om een ander te fucken dan doen ze maarquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Heel dat kloon gedoe maakt mij ook niks uit mensen doen maar
wilde je net qouten dat het fijn is dat je rekening met ons hield ivm de luchtquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef ddww het volgende:
verfrissend hoor... beetje dom lullen in de ruimte hiero zonder de directe link met die utopia-lapswansen, en toch raakvlak met die randdebielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |