vakantie ben ik ook bijna nooit geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Je moet eens mee naar Thailand, ik ga daar nog altijd heeeelemaal uit mn dakkie!
Doe dat, vinden we gezellie!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef ddww het volgende:
brave slow-chatters... ik ga er van tussen...
maar wel geinig hier... beetje oldskool-chatkamer-idee zo, kom nog wel een keertje terug
mazzels!!!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef ddww het volgende:
maar wel geinig hier... beetje oldskool-chatkamer-idee zo, kom nog wel een keertje terug
mazzels!!!
Waarom niet? Daar leef ik voor!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
vakantie ben ik ook bijna nooit geweest
altijd werken
Wat voor nut heeft dat? Tenzij je het heerlijk vind om te werken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb de laaste jaren ook alleen maar gewerkt
doei doeiquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:54 schreef ddww het volgende:
mazzels!!!
Ja anders zou ik het niet kunnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft dat? Tenzij je het heerlijk vind om te werken?
mijn exman nam nooit vrij, eigen bedrijf blah blahquote:
ja is wel handig als je je werk leuk vindquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja anders zou ik het niet kunnen
Ga met Miek mee naar Thailandquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
mijn exman nam nooit vrij, eigen bedrijf blah blah
misschien ga ik ooit nog op vakantie
maar wat je niet kent mis je ook niet
Dan is het toch goed, als je het maar naar je zin hebt, ik ken mensen, mijn broer bijvoorbeeld die is op zn 17e bij de Unilever gaan werken, heeft ie zn hele loopbaan gedaan, istie de laatste 20 jaar iedere dag met de dood in zn schoenen naar zn werk gegaan, ik snap dat niet, maar ook weer wel, koophuis, 3 kindjes dus ja, vind maar weer zo'n baan met dat salaris, toch vind ik het doodzonde van je leven, hij is nu aan het inhalen!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja anders zou ik het niet kunnen
Dat zou ik niet kunnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan is het toch goed, als je het maar naar je zin hebt, ik ken mensen, mijn broer bijvoorbeeld die is op zn 17e bij de Unilever gaan werken, heeft ie zn hele loopbaan gedaan, istie de laatste 20 jaar iedere dag met de dood in zn schoenen naar zn werk gegaan, ik snap dat niet, maar ook weer wel, koophuis, 3 kindjes dus ja, vind maar weer zo'n baan met dat salaris, toch vind ik het doodzonde van je leven, hij is nu aan het inhalen!
Heb ik Nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar het was bij hem verantwoordelijkheidsgevoel voor z'n gezin, ook mooi toch!
als je er woont kom ik zeker misschien wel. wie weet wat er over 5 jaar in mijn leven aan de hand isquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze is van harte welkom en anders over 5 jaar want dan gaan we er wonen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |