Nee ik gun hem veeeeel beterquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:31 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik weet er wel 1, begint met een "P" ..
voldemort woont boven mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom net online, en dit klinkt vast logischer met context. Wut.
ik weet het niet hoor. was wel een aparte kreet tussendoor hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom net online, en dit klinkt vast logischer met context. Wut.
Ik 10 jaar jonger, maar ik ben ook geen grote stapper meer! Ik praat dan ook over een aantal jaar terug haha! Maar ik heb geen moeite met vreemde mensen in het algemeen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik denk ook dat jij jonger bent dan ik
ik ben al 39 en nooit echt uit geweest dus ik heb er echt de ballen verstand van
ik heb isax toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk dat ie het prima zelf kan hoor
help eerst jezelf maar eens![]()
Ik ging 4 dagen in de week uit vroegerquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik 10 jaar jonger, maar ik ben ook geen grote stapper meer! Ik praat dan ook over een aantal jaar terug haha! Maar ik heb geen moeite met vreemde mensen in het algemeen.
Volgens een gebruiker hier overigens heel stoer van mezelf.
Nou! Joehoe.
Welkom in de SC, leuk dat je eindelijk eens durft te postenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Ik 10 jaar jonger, maar ik ben ook geen grote stapper meer! Ik praat dan ook over een aantal jaar terug haha! Maar ik heb geen moeite met vreemde mensen in het algemeen.
Nou! Joehoe.
Lekker in een park,bos strand wandelen blijft dan overquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet, ik vind heel veel leuk maar ga bijna nooit uit want dat kost ook geld natuurlijk
ik hou wel van films en tv series![]()
en voetbal en dat soort shit vind ik ook wel geinig
En de resterende dagen bijkomen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ging 4 dagen in de week uit vroeger
als je jonger bent is het wel makelijker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:33 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Nou! Joehoe.
Dat doe ik tegenwoordigquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lekker in een park,bos strand wandelen blijft dan over
Ik was er al een tijdje, zo'n stap zet je ook niet zomaar. Iets anoniem op een forum zetten! Brr.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welkom in de SC, leuk dat je eindelijk eens durft te posten
jip alleen in je uppie is dat toch ook weer raar. in mijn ogen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lekker in een park,bos strand wandelen blijft dan over
kloptquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
We bouwen het rustig op zoals het hoort, meer vlinders elke dag
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef isax het volgende:
[..]
klopt
ondertussen heeft heel de sc een foto van mij gezien en jij niet![]()
Eat that Joezert!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef isax het volgende:
[..]
klopt
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:39 schreef isax het volgende:
[..]
klopt
Mooi tochquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik vind het geweldig, je komt dan alleen niet veel mensen tegen.
ja maar jij hebt een hond, dan ga je toch makelijker lijkt mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
juist beter toch, ik baal er altijd van dat je in Nederland overal en altijd weer dat mensensoort tegenkomtquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Miek37 het volgende:
Wat hebben we het weer gezellig mensen!![]()
[ afbeelding ]
Meestal blijf je zitten met een hoop bamihapjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Miek37 het volgende:
Wat hebben we het weer gezellig mensen!![]()
[ afbeelding ]
Waar ik loop niet zoveel hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
juist beter toch, ik baal er altijd van dat je in Nederland overal en altijd weer dat mensensoort tegenkomt
eerder de nasischijfjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Meestal blijf je zitten met een hoop bamihapjes.
Ja, die geven we aan de hond!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:42 schreef Ovidi het volgende:
[..]
Meestal blijf je zitten met een hoop bamihapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |