net zoals ik, ik wil het nu ook inhalenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan is het toch goed, als je het maar naar je zin hebt, ik ken mensen, mijn broer bijvoorbeeld die is op zn 17e bij de Unilever gaan werken, heeft ie zn hele loopbaan gedaan, istie de laatste 20 jaar iedere dag met de dood in zn schoenen naar zn werk gegaan, ik snap dat niet, maar ook weer wel, koophuis, 3 kindjes dus ja, vind maar weer zo'n baan met dat salaris, toch vind ik het doodzonde van je leven, hij is nu aan het inhalen!
Tuurlijk welquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
net zoals ik, ik wil het nu ook inhalen![]()
maar dat lukt niet
Desnoods wel je raakt zo aan de praat met anderequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
in je uppie is dat niet zo leuk volgens mij
dat wel ik klets heel makelijk maar ik zou echt niet weten waar ik dan heen zou moeten gaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Desnoods wel je raakt zo aan de praat met andere
Gewoon the clubs in dan geen brobleemquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat wel ik klets heel makelijk maar ik zou echt niet weten waar ik dan heen zou moeten gaan
heb zo geen verstand van het uitgaans leven en wil dan toch wel een beetje tussen de mensen van mijn leeftijd zitten. maar niet van die saaie mutsen want daar kan ik niet tegen.
Daar heb ik schijt aanquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:15 schreef ChocoFan het volgende:
een kroeg binnen stappen in mijn upie durf ik echt niet, gelijk al die vaste mensen die je dan aankijken en denk wtf doet die hier
clubs, in mijn uppiequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon the clubs in dan geen brobleem
echt wel en ik ben absoluut niet bang voor mannenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Das waar ja iets anders toch wel ja
Je kan vrijdagavond naar Wolter Kroes in Utopaquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:11 schreef ChocoFan het volgende:
ik wil gewoon mijn huis uit maar weet niet waarheen
dan spring ik nog liever naar beneden hierquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je kan vrijdagavond naar Wolter Kroes in Utopa
Kunnen jullie niet samen een avondje uit?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Das waar ja iets anders toch wel ja
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dan spring ik nog liever naar beneden hier![]()
Hoi Gizmo![]()
![]()
![]()
![]()
stoer hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ging ook vaak zat alleen tha club in, in je eigen stadje kom je altijd bekenden tegen.
Nuhquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet samen een avondje uit?
doe maar niet neequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet samen een avondje uit?
ik denk ook dat jij jonger bent dan ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:20 schreef Xs2Shanna het volgende:
Ik ging ook vaak zat alleen tha club in, in je eigen stadje kom je altijd bekenden tegen.
jij zei ook nuh dus niet zeuren danquote:
waar hou je van dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij zei ook nuh dus niet zeuren dan
ben alleen niet het type vrouw waar je mee omgaat denk ik zo maar
vandaar mijn antwoord
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
jij zei ook nuh dus niet zeuren dan
ben alleen niet het type vrouw waar je mee omgaat denk ik zo maar
vandaar mijn antwoord
haha ik doelde op interesses, niet op stap gaan blijkbaar. maar wat wel? bioscoop, opera, voetbal ???quote:
ik weet het eigenlijk niet, ik vind heel veel leuk maar ga bijna nooit uit want dat kost ook geld natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
haha ik doelde op interesses, niet op stap gaan blijkbaar. maar wat wel? bioscoop, opera, voetbal ???
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik weet het eigenlijk niet, ik vind heel veel leuk maar ga bijna nooit uit want dat kost ook geld natuurlijk
ik hou wel van films en tv series![]()
en voetbal en dat soort shit vind ik ook wel geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |