stoer, waar was je danquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
DGK heb ik alleen op youtube gezien ik was niet in NL toen geloof ik
goede zaak!!!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wilde je net qouten dat het fijn is dat je rekening met ons hield ivm de lucht![]()
en ja lekker he dat je hier mag lullen over van alles en nog wat zonder af gestraft te worden dat het off topic is![]()
en toch nog alles blijven volgen voor als er wat gebeurt in utopia![]()
want als er wat gebeurt melden we het hier ook zodat mensen eventueel naar de cos kunnen of de streams kunnen gaan kijken
Beter hier als off topic in de Cos toch!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:10 schreef ddww het volgende:
verfrissend hoor... beetje dom lullen in de ruimte hiero zonder de directe link met die utopia-lapswansen, en toch raakvlak met die randdebielen
hier gaat het soms ook heel snelquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef ddww het volgende:
[..]
goede zaak!!!
alleen dat langzamere typen, daar moet ik nog wel even aan wennen
je bent er nogquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Beter hier als off topic in de Cos toch!
dan ben ik offline... dit is werk-afleidingquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hier gaat het soms ook heel snel
het is nu alleen rustig hier
wacht maar tot vanavond als de meeste er weer zijn
Isax zit met een geurkaarsje haar nieuwe boek te lezen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
en wtf is Isax gebleven![]()
ISAX waar ben je
ook leuk maar de streams waren geweldig en als er dan een sl kwam dan ging iedereen los op fok. heerlijke tijden waren datquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel heel veel teruggezien op youtube
Zonder fok zou ik niet eens kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ook leuk maar de streams waren geweldig en als er dan een sl kwam dan ging iedereen los op fok. heerlijke tijden waren dat![]()
oho stiekemertquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef ddww het volgende:
[..]
dan ben ik offline... dit is werk-afleiding
niet verder vertellen he?!
ach gos, ja dat kan, geef haar ook geen ongelijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:15 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Isax zit met een geurkaarsje haar nieuwe boek te lezen.
Ik ook niet, was bij BB al zo!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zonder fok zou ik niet eens kijken
klopt rls en fok horen samen bij mijquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zonder fok zou ik niet eens kijken
ach, wie weet...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oho stiekemert![]()
en ongezellig, kom gewoon een keertje kijken s'avonds joh
probeer het zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:18 schreef ddww het volgende:
[..]
ach, wie weet...
kan ik dat ook als overuren declareren?
wat jij wilt uiteraardquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
4 uur geweest ik pak ook gewoon een biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |