SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
als ik een edit doe, tel ik hem ook als post. Kunnen ze dat natrekken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Zetten jullie het aantal posts dat jullie op een forum hebben ook op je cv?
Living on the edgequote:Op woensdag 28 mei 2014 14:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als ik een edit doe, tel ik hem ook als post. Kunnen ze dat natrekken?
quote:
Ik heb die van Bob Schoeman uit Westervoort.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb Robb's telefoonnummer op mijn cv staan, als referentie.
Bohhhh...voor al uw vragen en klachten ten aanzien van dhr. CR7quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb die van Bob Schoeman uit Westervoort.
Ga jij geen Russisch team maken dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:01 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet en zal Klose hebben op die World Cup mode.
Precies dat laatste, want er zit geen Bukharov in deze mode. En geen Dzyuba. En geen Pavlyuchenko...quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ga jij geen Russisch team maken dan?
Of een Russisch team met Klose in de spits
Wow. En dan toch gaan spelen? Erg moedig van je hoor Thyequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies dat laatste, want er zit geen Bukharov in deze mode. En geen Dzyuba. En geen Pavlyuchenko...
Ja, dat hoort erbij hè?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. En dan toch gaan spelen? Erg moedig van je hoor Thye
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat hoort erbij hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Nou is het niet gek dat de Fransen allemaal fikse downgrades hebben, want er stond ergens dat international performances tellen. Wel raar dat Van Persie dan zo hoog is, want die raakt al 8 jaar geen pepernoot op eindtoernooien...quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Persie is dus volgens EA na Messi en Ronaldo de beste speler op het WK
En wtf Evra 78 rated
ja.quote:
Ze hebben zijn laatste goal gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:10 schreef TBakkert het volgende:
Nou is het niet gek dat de Fransen allemaal fikse downgrades hebben, want er stond ergens dat international performances tellen. Wel raar dat Van Persie dan zo hoog is, want die raakt al 8 jaar geen pepernoot op eindtoernooien...
Serieus?quote:
85 cm ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze hebben zijn laatste goal gezien natuurlijk.
Clasie zal dan wel 85 zijn
Ik zag ergens een plaatje van hem voorbijkomen volgens mij... 80-rated ofzo.quote:
Nou ben benieuwd danquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag ergens een plaatje van hem voorbijkomen volgens mij... 80-rated ofzo.
quote:
LW?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kan hartstikke nep zijn.
EDIT: ik bedoel met nep dat het net zo goed niet uit kan komen, maar aangezien Emenike er al inzit, zal Lens ook wel terugkomen.
Niet gehaaldquote:
Is van @dailyrender hequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kan hartstikke nep zijn.
EDIT: ik bedoel met nep dat het net zo goed niet uit kan komen, maar aangezien Emenike er al inzit, zal Lens ook wel terugkomen.
Geen idee. Moet een 5 hebben en dat is misschien nog wel gelukt.quote:
Daar speelt hij wel altijd toch?quote:
Klopt... maar Emenike klopt ook. Hopen dat hij erin zit in elk geval.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is van @dailyrender heNiks officieels.
Ohja in Oranjequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar speelt hij wel altijd toch?
[..]
Klopt... maar Emenike klopt ook. Hopen dat hij erin zit in elk geval.
Oh dus hij moet nog groeien?quote:
Emenike heeft zelfs 81 pace.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar speelt hij wel altijd toch?
[..]
Klopt... maar Emenike klopt ook. Hopen dat hij erin zit in elk geval.
In een nieuwe aflevering van Down met Johny?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:19 schreef Rijst het volgende:
Vanavond zien we Johnny op bezoek bij Lens.
Nee maar net zo kromme vergelijking dat hij 5* weak foot heeft als we het over z'n lengte hebben.quote:
Weet ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar net zo kromme vergelijking dat hij 5* weak foot heeft als we het over z'n lengte hebben.
Clasiequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee maar net zo kromme vergelijking dat hij 5* weak foot heeft als we het over z'n lengte hebben.
Klaasiequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eminikequote:
Geef gewoon toen dat dit vanaf het begin al nergens over ging...met je 85-rated Clasiequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alles met een downgrade is nog steeds beter dan wat er bij Feyenoord rondloopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Eminike82 pace
![]()
Alles wat naar Fener gaat krijgt gelijk een downgrade
Totdat de financial fairplay in werking gaat treden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alles met een downgrade is nog steeds beter dan wat er bij Feyenoord rondloopt.![]()
Bij Fener komt er echt meer dan genoeg binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Totdat de financial fairplay in werking gaat treden.
Ja bij Barca en Real ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Fener komt er echt meer dan genoeg binnen.
[ afbeelding ]
Wel dikke jizz ofniet zo?
60 Heading is denk ik een nulletje te veel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bij Fener komt er echt meer dan genoeg binnen.
[ afbeelding ]
Wel dikke jizz ofniet zo?
Haha! hij is 85 CM!quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:27 schreef AntiHero het volgende:
[..]
60 Heading is denk ik een nulletje te veel.
Uit packs misschien? Lekker scavengen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
Positiechanges zijn dus wel echt onmogelijk in wc fut
maver is verdacht stilquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft iemand het al aan de praat gekregen?
Neen, maar dat komt vannacht wel, ik heb geen haast. En gaan de gewone FUT prijzen nu niet enorm stijgen de komende dagen? Want daar zal veel minder animo voor zijn...quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft iemand het al aan de praat gekregen?
Wat moet je daar dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
Wow, ik was laatst op de plek waar el blachito werkt![]()
![]()
Stijgende FUT-prijzen als gevolg van minder animo? Dat wordt tegengesproken door ieder economisch mechanisme dat ze mij hebben proberen te leren. Minder vraag betekent lagere prijzen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neen, maar dat komt vannacht wel, ik heb geen haast. En gaan de gewone FUT prijzen nu niet enorm stijgen de komende dagen? Want daar zal veel minder animo voor zijn...
Juist dalen denk ik, iedereen gaat zn spelers verpatsen om coins te gebruiken voor worldcup packs.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neen, maar dat komt vannacht wel, ik heb geen haast. En gaan de gewone FUT prijzen nu niet enorm stijgen de komende dagen? Want daar zal veel minder animo voor zijn...
Doen Feyenoorders dat nog steeds; na het eten tot 10 tellen en dan heel hard wegrennen zonder de rekening te betalen?quote:
Misschien is hij leverancier ofzoquote:
Whut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Doen Feyenoorders dat nog steeds; na het eten tot 10 tellen en dan heel hard wegrennen zonder de rekening te betalen?
Niet als je het van de aanbieders-kant bekijkt. Als ik me helemaal focus op de WC-mode, dan zal ik ook niet bezig zijn met het verkopen van mijn team.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Stijgende FUT-prijzen als gevolg van minder animo? Dat wordt tegengesproken door ieder economisch mechanisme dat ze mij hebben proberen te leren. Minder vraag betekent lagere prijzen.
RRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEPOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:32 schreef Maver24 het volgende:
van Persie is trouwens weer 6.2 in WC FUT
Oud-collega van mij ging wel eens naar Europese wedstrijden (zoals Nancy) en vertelde dat dit meer regel dan uitzondering was. Met een hele groep bunkeren, en dan massaal hard wegrennen. Blijven zitten was geen optie, want dan kon je ook direct voor de andere 20 man betalenquote:
Ohhh ik dacht dat als je gewoon met je gezin ging eten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oud-collega van mij ging wel eens naar Europese wedstrijden (zoals Nancy) en vertelde dat dit meer regel dan uitzondering was. Met een hele groep bunkeren, en dan massaal hard wegrennen. Blijven zitten was geen optie, want dan kon je ook direct voor de andere 20 man betalen
Ja man, ikke rennen met de Maxi Cosi in mijn handenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat als je gewoon met je gezin ging eten.![]()
die heeft het van twitterquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:36 schreef byah het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2862737.page
Daar heb je zo'n draagzak voor.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja man, ikke rennen met de Maxi Cosi in mijn handen![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar heb je zo'n draagzak voor.
Makkelijk rennen en obers ontwijken.
Volgens mij is hij even uit zijn concentratie geweest na een fittie met de scheidsquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Helemaal vergeten dat Haase vanmiddag moest![]()
Wat een rare partij qua stand tot nu toe
Ook ooit gekregen.. ligt nog netjes gesealed op zolder.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft zo'n draagzak...wanne homo
Nee de muziek stond te hardquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is hij even uit zijn concentratie geweest na een fittie met de scheids
Ik zou me bijna schamen om zo'n ding op marktplaats te zettenquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ook ooit gekregen.. ligt nog netjes gesealed op zolder.
quote:
Nissa.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
HAHAHAHAHAH Ik heb gisteren de AH Speedshopper gewonnen, krijg ik allemaal boodschappen gratis
1 min gratis winkelen? bohhquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
HAHAHAHAHAH Ik heb gisteren de AH Speedshopper gewonnen, krijg ik allemaal boodschappen gratis
HAAHHAHAHAquote:Op woensdag 28 mei 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee helaas niet zo'n feest. Een krat met boodschappen die je bij elkaar moest verzamelenquote:
Je mocht wel zelf kiezen wat voor boodschappen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee helaas niet zo'n feest. Een krat met boodschappen die je bij elkaar moest verzamelen
Nee, maar er zitten wel wat chille dingen in. Coca Cola, Muesli, Robijn. Dat soort dingen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je mocht wel zelf kiezen wat voor boodschappen?
Ik zou al die AH Excellent steaks enzo pakkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef AntiHero het volgende:
Ff de saffraan voorraad plunderen als je gratis mag shoppen. Duurste p/kg wat ze in de appie verkopen.
Ja jammer alleen dat elk zakje maar 0.1 gram is oidquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef AntiHero het volgende:
Ff de saffraan voorraad plunderen als je gratis mag shoppen. Duurste p/kg wat ze in de appie verkopen.
Ja dat klopt. Maar wat heb je daar aan? Zit je met 2332 van die pakjes die als nog bij elkaar weinig waard zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef AntiHero het volgende:
Jij zou een krat vullen met worstenbroodjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou al die AH Excellent steaks enzo pakken
Nee ik zeg toch wat ik zou doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij zou een krat vullen met worstenbroodjes.
Mee strooien in de stripclub obv...quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar wat heb je daar aan? Zit je met 2332 van die pakjes die als nog bij elkaar weinig waard zijn.
Wat een onzinquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA Gaat er weer 1 uit het TOTW halen (Jota ofzo) en komt iemand anders voor
Huh? Hoezo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
EA Gaat er weer 1 uit het TOTW halen (Jota ofzo) en komt iemand anders voor
Nee da's echt waar hoorquote:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 28-05-2014 om 16:04:28Jota won't be in TOTW. Will post when I hear who the replacement is reageer retweet
Weet ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik bedoel onzin vanaf EA's kant.Had de tweet gezien.
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 28-05-2014 om 16:05:08@Watp_Martyn_ his photo is wrong. reageer retweet
Wat een kutredenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Reemi het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 28-05-2014 om 16:05:08@Watp_Martyn_ his photo is wrong. reageer retweet
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat een kutredenOf is dit een grap van hem
Stond 2-0 voor in de laatste set maar nu 2-3 achterquote:
Break achter ook dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Stond 2-0 voor in de laatste set maar nu 2-3 achter
Nee maar over 2 minuten welquote:
Nee 4,75quote:
quote:
TANK YUUUUUUquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
http://nos.nl/video/65386(...)ak-tegen-umpire.html
Haase
Beter speelt hij geen FUT, zonde van zijn controllersquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
http://nos.nl/video/65386(...)ak-tegen-umpire.html
Haase
Geld zatquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Beter speelt hij geen FUT, zonde van zijn controllers
Met zijn matige carrière toch al 3 miljoen bij elkaar geslagen iddquote:
Dan is het terecht inderdaad. Ik ben het er ook helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik begin ook komend jaar aan mijn masterZit nog net goed.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lsel-studenten.dhtmlquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar staat dat ergens dan Pots? Kan het nergens vinden
Thanksquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:40 schreef Freire het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lsel-studenten.dhtml
Ik kan nog moeilijk inschatten wat precies de gevolgen gaan zijn. En laten we hier maar weer geen politieke discussie opstarten over mogelijke potjes waar ze op kunnen bezuinigenquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan is het terecht inderdaad. Ik ben het er ook helemaal mee eens
Op alle nieuwssites?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar staat dat ergens dan Pots? Kan het nergens vinden
En in elk potje, past een pilletjequote:Op woensdag 28 mei 2014 16:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan nog moeilijk inschatten wat precies de gevolgen gaan zijn. En laten we hier maar weer geen politieke discussie opstarten over mogelijke potjes waar ze op kunnen bezuinigen
Nu.nl stond het niet, en op teletekst ook nietquote:
Teletekstquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nu.nl stond het niet, en op teletekst ook niet
http://www.nu.nl/politiek(...)elsel-studenten.htmlquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het sociale uitkeringsstelselquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan stond ie bij mij niet bij de belangrijke nieuwsitems. Miss pas sinds 16.40 aangezien er toen een update wasquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)elsel-studenten.html
Ja alleen voor nieuwe.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:41 schreef poker4lifee het volgende:
kan ik gelijk weer terugverhuizen als dat een lening wordt ;p
maar is alleen voor nieuwe studenten toch? dan maakt het voor ons niks uit
Ik denk dat je er gewoon overheen gelezen hebt, staat er al voor 16:40 hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan stond ie bij mij niet bij de belangrijke nieuwsitems. Miss pas sinds 16.40 aangezien er toen een update was
blerghquote:
Jou zou ik niet geven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij geeft iedereen met een hartslag.
Navratilova en die Franse kogelstootster van wie ik de naam kwijt ben vind ik ook wel wat voor jou.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
Is toch mooi als je een professionele tennisster gedaan hebt
Ellende. Ik sta ook nog wel een half uurtje vast. Kapotte vrachtwagen verderop. Vast weer zo'n Roemeense oldtimerquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:52 schreef over_hedge het volgende:
Mag over 10 min naar huis
[ afbeelding ]
![]()
trekt hem eraf johquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Getrainde rechterarm kan handig zijn bij een vrouw, maar dit gaat wel ietsjes te ver.
Maar het wk Raffie niet.quote:
Dat is pas oud nieuwsquote:
Staat op alle nieuwssitesquote:
Weet ik, om half 12 al op Fok in VBLquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat op alle nieuwssitesAl sinds 12 ofzo
Bohhhh. Maar dit is toch niet Krajicek?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Doe mij die andere Nederlandse tennisster dan maar hoor ...
[ afbeelding ]
Kwaliteitspost!quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef Lastpost het volgende:
Doe mij die andere Nederlandse tennisster dan maar hoor ...
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weet ik, om half 12 al op Fok in VBLWas een cynische reactie.
Rusquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhhh. Maar dit is toch niet Krajicek?
Rusquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhhh. Maar dit is toch niet Krajicek?
Jup, Arantxa.quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja! Die Rus met die Spaanse voornaam
Fijn dat jij je eigen vragen beantwoordtquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:01 schreef Roypsv het volgende:
https://twitter.com/EASPO(...)334760112128/photo/1
Hey kevin!quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Geen, jij?
Lekker sparen voor motorrijbewijs
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hey kevin!![]()
Hoe gaat het ouwe reus?
ja ik zag ineens dat het 5 uur was ;Dquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fijn dat jij je eigen vragen beantwoordt
Is gewoon DLC toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef el-blanchito het volgende:
Voor dat WC moet eerst een update komen toch?
Er dacht er een dat ie gewonnen hadquote:
Wellens?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er dacht er een dat ie gewonnen hadMaar dat had ie niet
Goed hoor, lekker druk met school, nog paar weken en dan ben ik klaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hey kevin!![]()
Hoe gaat het ouwe reus?
Nee zo'n viking. Veikkanen ofzoquote:
Oké. Benieuwd naar het vervolg van die discussie over wel of niet neutraliserenquote:
Immobile naar het WK.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Had ik gemist vandaag, maar Rossi gaat dus niet mee naar het WK. Evenals Sirigu
Nog geen idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Geen, jij?
Lekker sparen voor motorrijbewijs
Pff iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)l-zieke-vriend.dhtml
Wat een![]()
![]()
(censuur)wijf is dit zeg. Vriend wordt terminaal ziek, daarom maakt ze het uit, gaat doodleuk naar Hawaï, en na zijn dood schrijft ze een boek er over en loopt ze binnen
![]()
Ik vond het verschrikkelijk dat mijn grote liefde mij meesleurde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat een![]()
![]()
(censuur)wijf is dit zeg. Vriend wordt terminaal ziek, daarom maakt ze het uit, gaat doodleuk naar Hawaï, en na zijn dood schrijft ze een boek er over en loopt ze binnen
![]()
Opzoeken en terminaal verkrachten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat een![]()
![]()
![]()
Sowieso de term 'jezelf (her)ontdekken'quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat een![]()
![]()
![]()
Gadverdammequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
Wat een![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat haar hetzelfde overkomt, en dat dan iedereen haar de rug toe zal kerenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gadverdamme![]()
![]()
Geen respect voor dat soort hoeren.
Ben ik het niet mee eens maar ieder voor zich.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat ze er een slaatje uit probeert te slaan, dat is werkelijk waar schandalig. De beslissing an sich, met het verhaal dat ze erbij vertelt. Tjah daar is wat voor te zeggen. Moet je jouw eigen leveren opofferen voor een leven dat al eindigt en waarvan diegene zelf ook niet meer geniet?
Diskoetabel
Lekker in Hawaii blijven terwijl je beloofd hebt terug te komen voor hij zou sterven. Geen wonder dat zijn familie die stoephoer niet meer hoeft te zien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat ze er een slaatje uit probeert te slaan, dat is werkelijk waar schandalig. De beslissing an sich, met het verhaal dat ze erbij vertelt. Tjah daar is wat voor te zeggen. Moet je jouw eigen leveren opofferen voor een leven dat al eindigt en waarvan diegene zelf ook niet meer geniet?
Diskoetabel
Huh? Het is toch maar een vraagquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens maar ieder voor zich.
Ik offer soms ook veel tijd op om iemand te helpen, zonder dat ik er zelf beter van wordt. Soms moet je in het leven ook minder leuke dingen doen. En met een terminale patient weet je dat je niet je hele leven op hoeft te offeren. Dat is een kwestie van weken of maanden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Diskoetabel
Oh dat heb ik overgeslagenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker in Hawaii blijven terwijl je beloofd hebt terug te komen voor hij zou sterven. Geen wonder dat zijn familie die stoephoer niet meer hoeft te zien.
Oh dacht dat je het zo bedoelde van: Waarom zou jij je eigen leven moeten opofferenquote:
Duurde al 7 jaar toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik offer soms ook veel tijd op om iemand te helpen, zonder dat ik er zelf beter van wordt. Soms moet je in het leven ook minder leuke dingen doen. En met een terminale patient weet je dat je niet je hele leven op hoeft te offeren. Dat is een kwestie van weken of maanden.
Haha, ik wordt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik offer soms ook veel tijd op om iemand te helpen, zonder dat ik er zelf beter van wordt. Soms moet je in het leven ook minder leuke dingen doen. En met een terminale patient weet je dat je niet je hele leven op hoeft te offeren. Dat is een kwestie van weken of maanden.
Het is je vergevenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, ik stelde alleen de afweging. Lijkt me toch wel een lastige beslissing, buiten de moreel verantwoorde keuzequote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het zo bedoelde van: Waarom zou jij je eigen leven moeten opofferen
Maar ze dumpte hem in de laatste fase. Als je een marathon loopt, stop je ook niet bij de 40e kilometerquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Duurde al 7 jaar toch? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
In Hawaii blijven 'om het daar af te sluiten.' Om vervolgens wel nog even alles op te rakelen door een boek te schrijven? Dat dat mens zichzelf nog in de spiegel durft aan te kijken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dat heb ik overgeslagenJa dat is pijnlijk
Maar zonder dat boek/hawaii, is het toch best een lastige beslissing na 7 jaar ziektebed
Behalve als je echt, maar dan ook echt geen stap meer zetten kan van de pijn. Het kan natuurlijk voor haar zo gevoeld hebben, dat kunnen wij niet zo beslissen. Zeker niet als die man al 7 jaar zo veranderd was. Dat is denk ik moeilijk voor te stellen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar ze dumpte hem in de laatste fase. Als je een marathon loopt, stop je ook niet bij de 40e kilometer
Geloof me, zelfs dan ga je nog door. Dan moet je echt van het parkoers afgehaald worden hoor want zelf zul je niet stoppen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve als je echt, maar dan ook echt geen stap meer zetten kan van de pijn.
Tis dan ook een scheve vergelijking, want daar komt o.a. adrenaline bij kijken. Denk dat dat in dit geval niet zo isquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Geloof me, zelfs dan ga je nog door. Dan moet je echt van het parkoers afgehaald worden hoor want zelf zul je niet stoppen.
Stap uit dan, en geef een paar hoekenquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En ja hoor, ik had het nog zo voorspeld: staat hier zo'n stinkzigeuner met een voorloorlogse bak de weg te blokkeren![]()
Ik heb ook mensen dood zien gaan, en ben bij de laatste verzorging betrokken geweest. Als je zoiets meemaakt en er vervolgens een boek over schrijft en er zelf beter van wordt...quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve als je echt, maar dan ook echt geen stap meer zetten kan van de pijn. Het kan natuurlijk voor haar zo gevoeld hebben, dat kunnen wij niet zo beslissen. Zeker niet als die man al 7 jaar zo veranderd was. Dat is denk ik moeilijk voor te stellen.
Over dat boek zijn we het volgens mij allemaal wel eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook mensen dood zien gaan, en ben bij de laatste verzorging betrokken geweest. Als je zoiets meemaakt en er vervolgens een boek over schrijft en er zelf beter van wordt...
Nou, weet eigenlijk niet wat ik er verder over moet tikken, verbijsterd dat mensen zulke keuzes kunnen maken.
heb ik wel gespeeld maar veel te slecht in dus maar weer mee gestopt. Volg wel NBA, SASquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nog geen idee.
Jammer zag jou als potentiële NBA 2k speler. Motorrijbewijs is wel vet
[..]
Pff idd![]()
Dan kan je alle leuke porsches, lambo's ferrari's e.d. wel weggooienquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
Gaaf als dat over 20 jaar de standaard ofzo is
Ja leuk maar ze moeten toch wel beter gaan spelen. Laatste twee wedstrijden was niet echt top. Ze moeten wel even naar de finale want denk dat ze het Miami lastiger kunnen maken dan OKC.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb ik wel gespeeld maar veel te slecht in dus maar weer mee gestopt. Volg wel NBA, SAS
Tja, zou wel veel schelen qua files enzo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan kan je alle leuke porsches, lambo's ferrari's e.d. wel weggooien
Tuurlijk niet, want ze schrijft het boek om een taboe te doorbreken en mensen in vergelijkbare situaties te helpen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn om dat geld uit te moeten geven aan iets leuks en positiefs, in de wetenschap dat een ieder die de hoofdrolspeler (en geldkoe) uit je boek kent jou persoonlijk haat en uitkotst en hijzelf onwaarschijnlijk ook deed na zo'n laffe actie.
Echt ongekend en schaamteloos.
Als zij ziek wordt gaan we haar allemaal uitlachen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, want ze schrijft het boek om een taboe te doorbreken en mensen in vergelijkbare situaties te helpen.
Hypocriet wijf![]()
Je moet je ook voorstellen dat die familie hem waarschijnlijk willen herinneren zoals hij "echt" was, dus voor die ziekte. Maar mevrouw vereeuwigt het beeld van een mensenschuwe man die naar verdovende middelen grijpt omdat hij zijn ziektebeeld niet trekt, gewoon even in dat boek van haar. Ronduit schandalig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan me niet eens voorstellen hoe het moet zijn om dat geld uit te moeten geven aan iets leuks en positiefs, in de wetenschap dat een ieder die de hoofdrolspeler (en geldkoe) uit je boek kent jou persoonlijk haat en uitkotst en hijzelf onwaarschijnlijk ook deed na zo'n laffe actie.
Kijk naar Kluun. zelfde soort lulquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:45 schreef Lastpost het volgende:
Die link werkt iig niet, dus nopequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:01 schreef Freire het volgende:
www.unibet.com
Kunnen jullie gewoon op Unibet komen?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Hilarisch, vooral dat eerste stuk. hahaha
Goals als die 5-0 zie je zo vaak in deze Fifaquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:58 schreef Maver24 het volgende:
Hilarisch, vooral dat eerste stuk. hahaha
Zie ik nou dat jij me uit je vriendenlijst hebt verwijderd?quote:
neinquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:01 schreef Freire het volgende:
www.unibet.com
Kunnen jullie gewoon op Unibet komen?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:18 schreef Freire het volgende:
Hier ook weer.
Kennen jullie trouwens de app 'I'm in'? Je kan er gratis kaarten voor festivals winnen
Mijn hele vriendenlijst is verwijderdquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zie ik nou dat jij me uit je vriendenlijst hebt verwijderd?
Huh?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn hele vriendenlijst is verwijderd
Vaagquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, staat niemand meer in. Is verwijderd, door hogere machten. Denk ik
Kan nu op zich wel. Alleen moet ik nog even een formatiekaartje kopen voor Moreno. Ga switchen van 4-5-1 naar 4-1-2-1-2quote:
Spelen jullie nog fifa 13?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan nu op zich wel. Alleen moet ik nog even een formatiekaartje kopen voor Moreno. Ga switchen van 4-5-1 naar 4-1-2-1-2
1 spits toch niet fijn?quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan nu op zich wel. Alleen moet ik nog even een formatiekaartje kopen voor Moreno. Ga switchen van 4-5-1 naar 4-1-2-1-2
Kan nooit erger zijn dan 4-5-1. Net uit wanhoop tijdens de rust geswitched naar 4-1-2-1-2 en toen liep het vrij soepeltjesquote:
Nee, ik ben nog steeds de enige finalist (en heb m'n team verkocht)quote:
Ik vond het ook niet fijn, maar dat zegt op zich niet zo veel. 41212 geeft je gewoon meer mogelijkheden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan 4-5-1. Net uit wanhoop tijdens de rust geswitched naar 4-1-2-1-2 en toen liep het vrij soepeltjes
netjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds de enige finalist (en heb m'n team verkocht)
Er leek ook een stuk meer beweging, vrij lopende spelers enzo. Had eerst echt het idee in een trechter te spelen steedsquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet fijn, maar dat zegt op zich niet zo veel. 41212 geeft je gewoon meer mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |