SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
als ik een edit doe, tel ik hem ook als post. Kunnen ze dat natrekken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:58 schreef The_Yakuza het volgende:
Zetten jullie het aantal posts dat jullie op een forum hebben ook op je cv?
Living on the edgequote:Op woensdag 28 mei 2014 14:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als ik een edit doe, tel ik hem ook als post. Kunnen ze dat natrekken?
quote:
Ik heb die van Bob Schoeman uit Westervoort.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb Robb's telefoonnummer op mijn cv staan, als referentie.
Bohhhh...voor al uw vragen en klachten ten aanzien van dhr. CR7quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb die van Bob Schoeman uit Westervoort.
Ga jij geen Russisch team maken dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:01 schreef TBakkert het volgende:
Ik moet en zal Klose hebben op die World Cup mode.
Precies dat laatste, want er zit geen Bukharov in deze mode. En geen Dzyuba. En geen Pavlyuchenko...quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:02 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ga jij geen Russisch team maken dan?
Of een Russisch team met Klose in de spits
Wow. En dan toch gaan spelen? Erg moedig van je hoor Thyequote:Op woensdag 28 mei 2014 15:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Precies dat laatste, want er zit geen Bukharov in deze mode. En geen Dzyuba. En geen Pavlyuchenko...
Ja, dat hoort erbij hè?quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. En dan toch gaan spelen? Erg moedig van je hoor Thye
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, dat hoort erbij hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
Nou is het niet gek dat de Fransen allemaal fikse downgrades hebben, want er stond ergens dat international performances tellen. Wel raar dat Van Persie dan zo hoog is, want die raakt al 8 jaar geen pepernoot op eindtoernooien...quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Van Persie is dus volgens EA na Messi en Ronaldo de beste speler op het WK
En wtf Evra 78 rated
ja.quote:
Ze hebben zijn laatste goal gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:10 schreef TBakkert het volgende:
Nou is het niet gek dat de Fransen allemaal fikse downgrades hebben, want er stond ergens dat international performances tellen. Wel raar dat Van Persie dan zo hoog is, want die raakt al 8 jaar geen pepernoot op eindtoernooien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |