abonnement Unibet Coolblue
pi_140778379
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja daar baal ik ook serieus van. Wel de 2de open, niet de eerste :{ Kerst idem dito.
Lekker zelf rondje hardlopen?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:52:00 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140778435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:48 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Ik ben naast fanatiek doedelzakspeler (wat een sport op zich is :p ) judoka en jiu-jitsuka. Ik beweeg dus zeker wel, maar het kan altijd beter. Aangezien dit beide vooral conditionele sporten zijn wil ik me ook eens gaan focussen op wat krachttraining. Fitness vind ik niet zoveel aan, dus ik geloof dat ik weer eens het zwembad in ga duiken :)
Ha toffe combinatie, een jiu-jitsu-ende doedelzakkerd-judoka! :D

Alles kan altijd beter :Y Zolang je de tijd en zin hebt - prima toch!

quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja daar baal ik ook serieus van. Wel de 2de open, niet de eerste :{ Kerst idem dito.
Oui! Ook leuk voor personeel om vrij te wezen, maar de meeste instructeurs vinden het volgens mij zelf ook jammer, want die sporten vaak ook als uitlaatklep :D

Had net een geniaal nieuw zondagochtendlesje ontdekt O+ Of nouja, een instructrice die de Sh'Bam superleuk geeft!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:53:13 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140778481
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:50 schreef bagpiper001 het volgende:

[..]

Lekker zelf rondje hardlopen?
Da's idd plan B, ik heb alleen Harde Haat aan Hardlopen :')

Ik word er wel weer ietsje beter in door de bootcamp, maar het is nog steeds verre van je-van-het. Ik krijg van mijn mede-bootcampers gelukkig wel een head-start bij de sprints, maar dan nog halen ze me in :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:53:40 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_140778495
Zit mij het hele jaar te verheugen op Pinksteren, ziek.... nu moet ik huilen van ellende (en voel mij zo rot fat ik bang ben om dood te gaan :') )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_140778496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha toffe combinatie, een jiu-jitsu-ende doedelzakkerd-judoka! :D

Alles kan altijd beter :Y Zolang je de tijd en zin hebt - prima toch!

Zin, meer dan genoeg, probleem was dat ik de afgelopen maanden heb besteed aan afstuderen. Slecht excuus, maar daardoor op onregelmatige tijden 's avonds thuis waardoor ik de training niet redde :( dat merk ik zeker wel. Wel geprobeerd om, indien goed weer, met de fiets naar het werk te gaan, maar toch, het is net even wat anders. Scriptie is nu bijna af, dus tijd om die kilo's er weer af te gaan gooien :)
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:54:54 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140778536
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit mij het hele jaar te verheugen op Pinksteren, ziek.... nu moet ik huilen van ellende (en voel mij zo rot fat ik bang ben om dood te gaan :') )
Awww wat heb je onder de leden? :*

*insert tissues, dekentje en kop thee met hazelnootgebakje*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140778565
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's idd plan B, ik heb alleen Harde Haat aan Hardlopen :')

true, true, maar: goed weer, pak de fiets als je dat leuker vindt :)
pi_140778763
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's idd plan B, ik heb alleen Harde Haat aan Hardlopen :')

Ik word er wel weer ietsje beter in door de bootcamp, maar het is nog steeds verre van je-van-het. Ik krijg van mijn mede-bootcampers gelukkig wel een head-start bij de sprints, maar dan nog halen ze me in :D
Wat doedelzak al zegt, waarom niet fietsen? Bootje naar Texel of zo, visje eten in de haven :9

Sport jouw dudepersoon eigenlijk ook? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:03:36 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140778848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wat doedelzak al zegt, waarom niet fietsen? Bootje naar Texel of zo, visje eten in de haven :9

Sport jouw dudepersoon eigenlijk ook? :@
Het is 20 minuten naar de sportschule fietsen, dan heb ik al slaap-bips :') Nieuw zadel nodig wellicht :D Maar goed, sportschule biedt veelal genoeg opties hoor :Y

Dudepersoon gaat beginnen! :D Tegen heug en meug, maar hij vindt het zelf ook wel nodig :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140779215
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Het is 20 minuten naar de sportschule fietsen, dan heb ik al slaap-bips :') Nieuw zadel nodig wellicht :D Maar goed, sportschule biedt veelal genoeg opties hoor :Y

Dudepersoon gaat beginnen! :D Tegen heug en meug, maar hij vindt het zelf ook wel nodig :+
Heb op m'n erfenis zo'n gigabreed-gigaveren-zadel zitten want kennelijk had m'n opa dus ook snel zadelpijn en dan kan ik wel zo'n half uur fietsen voordat ik even omhoog moet. Dus goede zadel scheelt inderdaad :Y

Op sportfiets niet maar dan duik ik de bossen in en dan zit ik toch niet op 't zadel. Da's dan mooi van hier wonen, 10minuten fietsen in een willekeurige richting en je hebt ergens waar je even los kunt gaan.
Aankomende week met maat van me gaan we paar keer de VAM-'berg' nemen.
Is er een serieuze klim is het een gigantische stapel vuilniszakken :')

Wat gaat 'ie doen? Ook lesjes of solo?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140779597
Middag :W

Net thuis gekomen van twee weken Jamaica. OMG, wat was dat lekker. Nu kitty kroel overload en een jetlag O+ :')
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:34:13 #162
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_140779805
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Da's idd plan B, ik heb alleen Harde Haat aan Hardlopen :')

Ik word er wel weer ietsje beter in door de bootcamp, maar het is nog steeds verre van je-van-het. Ik krijg van mijn mede-bootcampers gelukkig wel een head-start bij de sprints, maar dan nog halen ze me in :D
Mijn zwakke punt bij bootcamp is ook nu hardlopen/sprinten bij de medium intensity. de krachtdelen trek ik redelijk makkelijk.
Dus dit weekend maar weer rondje lopen :+
pi_140779920
Kwam dit artikel tegen in GYM-topic, misschien wel interessant voor de hardlopers :Y
http://www.jtsstrength.co(...)ons-larger-athletes/
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:27 schreef An24 het volgende:
Middag :W

Net thuis gekomen van twee weken Jamaica. OMG, wat was dat lekker. Nu kitty kroel overload en een jetlag O+ :')
WB w/
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140780312
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Heb op m'n erfenis zo'n gigabreed-gigaveren-zadel zitten want kennelijk had m'n opa dus ook snel zadelpijn en dan kan ik wel zo'n half uur fietsen voordat ik even omhoog moet. Dus goede zadel scheelt inderdaad :Y

Op sportfiets niet maar dan duik ik de bossen in en dan zit ik toch niet op 't zadel. Da's dan mooi van hier wonen, 10minuten fietsen in een willekeurige richting en je hebt ergens waar je even los kunt gaan.
Aankomende week met maat van me gaan we paar keer de VAM-'berg' nemen.
Is er een serieuze klim is het een gigantische stapel vuilniszakken :')


Wat gaat 'ie doen? Ook lesjes of solo?
Succes! Is wel een beste klim geloof ik. :P Ik doe het je niet na.
En misschien kun je beter een wasknijper meenemen voor je neus want het kan er best nog wel eens eh... heel erg stinken. Maar dat is niet altijd zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140780687
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:50 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Succes! Is wel een beste klim geloof ik. :P Ik doe het je niet na.
En misschien kun je beter een wasknijper meenemen voor je neus want het kan er best nog wel eens eh... heel erg stinken. Maar dat is niet altijd zo.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoeling was 2x doen via steile kant en dan spaarbank op terugweg te doen :@ Heb al nieuw pakje van die ijsklontzakjes gehaald :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140781176
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bedoeling was 2x doen via steile kant en dan spaarbank op terugweg te doen :@ Heb al nieuw pakje van die ijsklontzakjes gehaald :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim haha. Je zult het vast wel gaan voelen. :P Best rondje dan ook wel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 15:29:31 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_140781326
Weebee An! O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:34 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Mijn zwakke punt bij bootcamp is ook nu hardlopen/sprinten bij de medium intensity. de krachtdelen trek ik redelijk makkelijk.
Dus dit weekend maar weer rondje lopen :+
Jaaa ik vind dat wel leuk! :D Dippen enzo niet, maar wel met mede-bootcamper op de rug een trap oplopen :+ Rond de 55-65 kilo ging prima, eentje van 85 was nog iets te hoog gegrepen, toen kwam ik maar halverwege :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_140781341
Ik wil weer sporten maar m'n teen doet nog pijn.. ;(
Worry is a misuse of imagination
pi_140781417
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vet verbranden is mijn doel ook niet. Ik ben al slank.
Ik wil buikvet verbranden
Worry is a misuse of imagination
  vrijdag 6 juni 2014 @ 15:36:53 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_140781546
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik wil buikvet verbranden
Ik train mijn buik en beenspieren tijdens het tandenpoetsen met een theraband. Het gaat langzaam, maar ik zie wel resultaat. En een beetje buikvet vind ik geen ramp. Staat in mijn geval vrouwelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_140781704
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:32 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik wil buikvet verbranden
Lokaal vet verbranden kan vrijwel niet (is hormoon geval). Maximale is iets van 4% dat je het kunt verhogen.

Voeding aanpassen zodat je hormonenspiegel anders is kan wel, maar je bent al bekend met An dus gewoon dat kopiėren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_140782801
Ik zal vanaf morgen ook weer lijstjes plaatsen. Ik heb vandaag alleen nog maar een heel groot stokbrood met kaas op, van de la place, voor de rest heeft mijn maag geen idee of het nu ochtend, middag of avond is. Overigens op Jamaica niet gevast. Wel 1 dag ziek geweest, waarschijnlijk kruisbesmetting. Ik weeg nog steeds 57 / 57,5, maar ik ben wel een centimeter op de buik en billen kwijt. Dus gewoon een tropisch eiland zoeken en veel yoga doen. Dan komt het goed :')
pi_140784486
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 16:20 schreef An24 het volgende:
Ik zal vanaf morgen ook weer lijstjes plaatsen. Ik heb vandaag alleen nog maar een heel groot stokbrood met kaas op, van de la place, voor de rest heeft mijn maag geen idee of het nu ochtend, middag of avond is. Overigens op Jamaica niet gevast. Wel 1 dag ziek geweest, waarschijnlijk kruisbesmetting. Ik weeg nog steeds 57 / 57,5, maar ik ben wel een centimeter op de buik en billen kwijt. Dus gewoon een tropisch eiland zoeken en veel yoga doen. Dan komt het goed :')
Heb je daar lekker gegeten? Wat voor dingen zoal?
pi_140784942
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik train mijn buik en beenspieren tijdens het tandenpoetsen met een theraband. Het gaat langzaam, maar ik zie wel resultaat. En een beetje buikvet vind ik geen ramp. Staat in mijn geval vrouwelijk.
Oke maar hoe kun je tandenpoetsen en bewegen tegelijk :?!
Worry is a misuse of imagination
pi_140784955
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 15:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Lokaal vet verbranden kan vrijwel niet (is hormoon geval). Maximale is iets van 4% dat je het kunt verhogen.

Voeding aanpassen zodat je hormonenspiegel anders is kan wel, maar je bent al bekend met An dus gewoon dat kopiėren.
O ik heb als ik normaal eet en sport geen buikvet. Maar ja.
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')