abonnement Unibet Coolblue
pi_154674952
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:55 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Heb je al rondgecrossed op de minibike van Alpha 12 ? :P
minibike?? :D holy shi..........
na de vakantie maar even checken dan, heb al een poosje niet gedaan :@
blablablabla
  Moderator maandag 27 juli 2015 @ 15:00:45 #27
8781 crew  Frutsel
pi_154675022
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 14:57 schreef Elan het volgende:

[..]

minibike?? :D holy shi..........
na de vakantie maar even checken dan, heb al een poosje niet gedaan :@
Ja man.. :D
stuk of 8 onderdelen nodig...en crossen maar... zit een extra basket (supermarkt winkelwagentje _O_ ) op en je hebt een bende extra ruimte nog voor je loot.
Wel wat schoonheidsfoutjes nog maar dat gaat er nog wel uit.

De beer is ook nieuw... vooral in het begin krijg je die niet kapot :')
Hij jou wel :')

graphics weer een enorme boost, weerseffecten... je krijgt tijdens een regenbui ineens een pleuris harde bliksem/donder over je kop... schrik je gewoon van :P

inventory update waardoor crafting makkelijker is, splitten van stacks etc etc
pi_154675093
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2015 15:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ja man.. :D
stuk of 8 onderdelen nodig...en crossen maar... zit een extra basket (supermarkt winkelwagentje _O_ ) op en je hebt een bende extra ruimte nog voor je loot.
Wel wat schoonheidsfoutjes nog maar dat gaat er nog wel uit.

De beer is ook nieuw... vooral in het begin krijg je die niet kapot :')
Hij jou wel :')

graphics weer een enorme boost, weerseffecten... je krijgt tijdens een regenbui ineens een pleuris harde bliksem/donder over je kop... schrik je gewoon van :P

inventory update waardoor crafting makkelijker is, splitten van stacks etc etc
Gaaf! ^O^
Ontwikkelaars laten het er in ieder geval niet bij zitten, zoals met een DayZ wel het geval is
blablablabla
pi_154736934
Ondertussen al 258 uur in deze game gestoken, vragen zijn welkom :)

Ik speel het nu niet heel vaak meer, maar voornamelijk omdat alpha 12 vrij buggy is, voornamelijk met de nieuwe RWG en het weer. Zelf modden is trouwens ook wel érg leuk om te doen :)
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 08:55:42 #30
8781 crew  Frutsel
pi_154813431
Klopt. Ik heb twee mods van anderen geprobeerd. Laatste was van barinou. Sinds alpha12 nog niet. Maar de bugs neem ik voor lief. 600+ uren nu ;)
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 11:13:50 #31
58651 crew  murp
murp
pi_154814757
Een tijdje geleden had ik last van vage bugs.. Stukken land dat opeens verdwijnt en dat je naar beneden valt en dat je character opeens na ewn chrash gear heb van 2uur geleden... Ik speel trouwens met z'n 3e..
pi_154816796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 08:55 schreef Frutsel het volgende:
Klopt. Ik heb twee mods van anderen geprobeerd. Laatste was van barinou. Sinds alpha12 nog niet. Maar de bugs neem ik voor lief. 600+ uren nu ;)
Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebt :'(
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 20:05:18 #33
58651 crew  murp
murp
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:30:29 #34
8781 crew  Frutsel
pi_154827372
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 13:35 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Wat mij enorm blij maakte met A12 was de minibike. Nou blijkt er een bug te zijn waardoor je minibike "zomaar" door de map kan vallen en je hem kwijt bent. Dat soort bugs verpesten het toch wel, gezien je zo'n ding vaak pas rond day 30 (al dan niet later) af hebt :'(
De minibike is echt een geweldige aanwinst. Door de map vallen is me nog geen 1x gebeurd. Enige bug die ik heb is dat de storage inhoudt verdwijnt nadat je dr mee gereden hebt.

Het schijnt dat je die moet openen vanuit de 'circel' (met E ingedrukt dus) en de weg moet volgen en geen hobbels moet nemen.

En als je goed en veel zoekt in garages, auto's en toolshops kan het sneller dan 30 dagen hoor. Maar een dosis mazzel is daarbij nodig ;)
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 21:32:54 #35
8781 crew  Frutsel
pi_154827469
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 20:05 schreef murp het volgende:
Wat doen de mods dan?
In alpha 11 zette ik ze op mijn server louter voor de recipes. Bijna alle steen- en houtsoorten, meubels, keukenapparatuur, nieuwe wapens zoaks rocket launcher alkes was craftable. Kun je leuke huizen can bouwen.

Tevens wat andere features voor de zombies. Sommige schieten vuurballen af enzo lol

In alpha12 heb ik ze nog niet getest

In alpha 13 komt waarschijnlijk ook de rocket launcher en 5 nieuwe zombies
pi_154827532
Heb je deze al gezien dan? Vind ik wel echt briljant bedacht.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:28:18 #37
8781 crew  Frutsel
pi_154828865
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 21:35 schreef Fluppert het volgende:
Heb je deze al gezien dan? Vind ik wel echt briljant bedacht.
ik zag de draw bridge idd. Die andere is nieuw voor me. Als 12 straks verveelt knikker ik er wel weer wat in lol
  Forum Admin zaterdag 1 augustus 2015 @ 23:19:52 #38
58651 crew  murp
murp
pi_154830358
En spelen jullie alleen oid?
  Moderator zondag 2 augustus 2015 @ 09:33:45 #39
8781 crew  Frutsel
pi_154836670
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 23:19 schreef murp het volgende:
En spelen jullie alleen oid?
Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.

Ben zelf niet van de pvp maar het is in pve ook niet grappig om te zien als anderen je bouwerk slopen om te zien of ze je kisten kunnen looten lol.
pi_154839206
Ik speelde altijd samen met 1 andere vriend, maar gezien die er enorm op uitgekeken is speel ik maar alleen :'(
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 19:46:11 #41
58651 crew  murp
murp
pi_154848720
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 09:33 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik speel op dit moment op een eigen server met drie anderen. Wellicht dat we later gewoon op een grote server gaan met 20 man ofzo.

Ben zelf niet van de pvp maar het is in pve ook niet grappig om te zien als anderen je bouwerk slopen om te zien of ze je kisten kunnen looten lol.
grote server durf ik ook niet. Maar ik speel met 2 andere en dan is dat wel leuk.. Eerst een enorme basis maken en dan mogen de zombieskomen!
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 19:46:37 #42
58651 crew  murp
murp
pi_154848735
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 13:12 schreef Fluppert het volgende:
Ik speelde altijd samen met 1 andere vriend, maar gezien die er enorm op uitgekeken is speel ik maar alleen :'(
hoe hou je dat vol?!
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 20:08:01 #43
58651 crew  murp
murp
pi_154850005
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 19:46 schreef murp het volgende:

[..]

hoe hou je dat vol?!
Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpakt
  Forum Admin zondag 2 augustus 2015 @ 21:54:48 #45
58651 crew  murp
murp
pi_154852727
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 20:24 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik speel het nu hooguit 2x per week, voor enkele uurtjes. Als ik bezig ga dan doe ik op dit moment vrijwel niets anders dan modden en editen, en kijken hoe het uitpakt
dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?
pi_154854098
quote:
1s.gif Op zondag 2 augustus 2015 21:54 schreef murp het volgende:

[..]

dat is anders dan de creative modus waarbij je op de "u" alles kan bouwen?
Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 08:41:07 #47
8781 crew  Frutsel
pi_154860891
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2015 22:42 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ja, wat ik o.a. veranderd heb ik de biome indeling in Random Gen. Ik vond dat er teveel desert was en te weinig forest, dus dat heb ik veranderd. Ook heb ik ervoor gezorgd dat er in de forest meer zon schijnt en het minder bewolkt is. Denk ook aan nieuwe blocks/items/gebouwen/zombies etc.
Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.

Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in dat modden maar dat zouden handige aanpassingen kunnen zijn. Zal t.z.t nog wel eens gebeuren denk ik :)

Wat moet ik me bij nieuwe zombies voorstellen die je gebruikt hebt?
pi_154863600
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 08:41 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Dat met die random gen klopt wel, al heb ik het gevoel dat het per map meevalt en erg verschilt.

Ik heb mezelf nog niet echt verdiept in dat modden maar dat zouden handige aanpassingen kunnen zijn. Zal t.z.t nog wel eens gebeuren denk ik :)

Wat moet ik me bij nieuwe zombies voorstellen die je gebruikt hebt?
Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen! :D
  Moderator maandag 3 augustus 2015 @ 11:37:11 #49
8781 crew  Frutsel
pi_154863657
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:34 schreef Fluppert het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen nieuwe zombies gemaakt. Wat ik anderen heb zien doen is zelf hele nieuwe textures maken en die gebruiken, of zombies andere kledingstukken aangeven. Moet zeggen dat ik niet precies weet hoe dat werkt, maar het is dus mogelijk. Eigenlijk nu ook niet zo interessant, omdat er met A13 een paar nieuwe HD zombies bij komen! :D
Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...

Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot A13... :P
pi_154863759
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zag in de mod van Barinou wel 'andere' zombies. Bijv die vuurspuwende. (in de reguliere zijn dat die cops die spuwen) en ook de Burning zombies kunnen met vuur spuwen. Tevens had je ook crawlers in de vorm van nurses of bloated gasten...

Ben benieuwd hoe lang het nu duurt tot A13... :P
Ja, dat soort dingen inderdaad. Ik gok op eind augustus/begin september. TFP hebben duidelijk gezegd dat ze update intervallen korter willen maken, dus niet dat we weer enkele maanden met dezelfde build zitten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')