Noemen wij verzaken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, als je bijvoorbeeld 2 keer de boer heb en je past.
Hangt er vanaf of je verplicht moet spelen. Soppen is passen op een hand waar je makkelijk mee kon spelen.quote:
Ja dat bedoel ik, dat noemen wij verzaken, das ist verboten (bij Rotterdams klaverjassen).quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je verplicht moet spelen. Soppen is passen op een hand waar je makkelijk mee kon spelen.
Ik weet niet precies meer wat bij Rotterdams en Amsterdams hoorde. Wij speelden volgens mij Amsterdams, 2e draai is verplicht spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:30 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat noemen wij verzaken, das ist verboten (bij Rotterdams klaverjassen).![]()
Heb je lekker lang weekend? Vrijdag ook vrij?
Lekker hoor, ga je nog wat leuks doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies meer wat bij Rotterdams en Amsterdams hoorde. Wij speelden volgens mij Amsterdams, 2e draai is verplicht spelen.
Joah! Hoewel vrijdag nog wel een beetje onder voorbehoud is of er genoeg personeel is, maar het is een vakantiedag en dan werk ik nooit op vrijdag.
Het is hier heerlijk, liep met een fleece sweater en een jas in het winkelcentrum, stak de moord zo warm.quote:
ik liep in hempje met langen mauwen en een gehaakte komono dingquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:57 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Het is hier heerlijk, liep met een fleece sweater en een jas in het winkelcentrum, stak de moord zo warm.
Zag die gehaakte dingen hangen daarnet, best leuk zijn ze, ik heb een flowerpower shirt/blouse gekocht voor woodstock ad maas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:15 schreef isax het volgende:
[..]
ik liep in hempje met langen mauwen en een gehaakte komono ding![]()
twee uur rondgelopen en nog niet gekocht wat ik nodig heb.
ik heb de mijne zo'n 3 jaar al weer maar draag hem nooit eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:31 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zag die gehaakte dingen hangen daarnet, best leuk zijn ze, ik heb een flowerpower shirt/blouse gekocht voor woodstock ad maas.
Hebbie een kaars aan? Wrom?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb de mijne zo'n 3 jaar al weer maar draag hem nooit eigenlijk.
mijn kaars stond te roken net
Doe je goed!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:36 schreef isax het volgende:
[..]
twee! het ruikt hier zo muf en ik wilde mezelf verwennen
fangirl van rainbow rowell.quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Wat een verwennerij! Heerlijk!Welk boek?
Gekkenhuis, ik kende ze helegaar niet!quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:47 schreef isax het volgende:
[..]
mijne heeft een berenkop
[ afbeelding ]
ik heb echt veel boekenleggers en geen een normale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |