Welterusten danquote:Op woensdag 28 mei 2014 06:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja, maar, ik moet wel. ogen vallen bijna dicht
Weltrustenquote:Op woensdag 28 mei 2014 06:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja, maar, ik moet wel. ogen vallen bijna dicht
Trusten,quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik ga echt punk
slaap lekker heren
Rotterdams ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, misschien wordt dat in jouw gebied niet gebruikt. De meeste mensen gebruiken het wel.
En daar zit soppen ook bij ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik Rotterdams maar op internet Amsterdams met Kraken.
Soppen is geen speelwijze ofzo of iets dat punten oplevert. Het is gewoon een term. Je zou het kunnen vergelijken met "laf" (in de ogen van een slechte speler).quote:
Spelpunt.nl is een leuke site hoor. Je kan er allerlei klassieke spelletjes spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:08 schreef Punkman het volgende:
Denk dat wij er geen naam voor hebben, maar het passen wel weer. Omdat je 2 goede kaarten hebt.
Ach, ik kan 80 tigen, klaverjassen, en zelfs toepen, maar verbaas me dat ik die term niet ken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Spelpunt.nl is een leuke site hoor. Je kan er allerlei klassieke spelletjes spelen.
Vreemd, op die site waar ik speel zitten honderden mensen te klaverjassen en ik denk dat de meeste die term wel kennen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik kan 80 tigen, klaverjassen, en zelfs toepen, maar verbaas me dat ik die term niet ken.
Maar jij klaverjast nooit online?quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik kan 80 tigen, klaverjassen, en zelfs toepen, maar verbaas me dat ik die term niet ken.
Kan de term niet, maar pas wel als ik een goede hand heb om hem over te nemen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vreemd, op die site waar ik speel zitten honderden mensen te klaverjassen en ik denk dat de meeste die term wel kennen.
nee, vroeger met collega's nu alleen nog met familie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar jij klaverjast nooit online?
Misschien was die term eerst iets Rotterdams ofzo en is hij door internet overgenomen in de rest van Nederland. Ik klaverjaste 25 jaar geleden al en toen werd de term "soppen" al gebruikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
nee, vroeger met collega's nu alleen nog met familie.
Maar eigenlijk nooit online
Ik ook, maar soppen nooit gehoord, maar was dan ook weer amsterdams klaverjassen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien was die term eerst iets Rotterdams ofzo en is hij door internet overgenomen in de rest van Nederland. Ik klaverjaste 25 jaar geleden al en toen werd de term "soppen" al gebruikt.
Ik ga ook slapen, weltrustenquote:Op woensdag 28 mei 2014 06:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ook, maar soppen nooit gehoord, maar was dan ook weer amsterdams klaverjassen.
Heb die term nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |