Je moet wel alles in verhouding zien. Van de 1000 man zijn er altijd zitten er altijd een paar negatievelingen tussen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:47 schreef Punkman het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan dat sommige mensen niet meer durven te posten hier.
Aan de ene kant vind ik dat schandalig, aan de ander kant vind ik het ook weer dom.
Maar begrijp hun wel, ik heb veel filmpjes gemaakt van utopia, hoop commentaar, nou dan stop ik er mee.
Ben blij met bv vuurvliegje die het nog wel doet.
in de sc doe ik het nog wel en in de cos durf ik opzich wel maar de meeste mensen tikken ook wat ik tik en dan krijg je alleen maar comentaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:47 schreef Punkman het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan dat sommige mensen niet meer durven te posten hier.
Aan de ene kant vind ik dat schandalig, aan de ander kant vind ik het ook weer dom.
Maar begrijp hun wel, ik heb veel filmpjes gemaakt van utopia, hoop commentaar, nou dan stop ik er mee.
Ben blij met bv vuurvliegje die het nog wel doet.
Gadverdamme toch geen cos couple ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:47 schreef ChocoFan het volgende:
pas maar op brain dadelijk denken de meeste echt dat we wat hebben
En dan gaan we dezelfde kleding dragenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gatver nee dat zou raar zijn om met je partner op fok te zitten
ik geloof je niet meer, soppen heeft gewoon met sex te makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, als je bijvoorbeeld 2 keer de boer heb en je past.
Da's toch ook seinen, en passen ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, als je bijvoorbeeld 2 keer de boer heb en je past.
omg net als die foto's die toen voorbij kwamenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dan gaan we dezelfde kleding dragen
Je kan niet passen met klaverjassen wel seinen, dat je de betere hand hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
seinen, passen, jullie weten zeker dat het niet over sex gaat![]()
Dan zetten we onze foto op de frontpage van Fok in dezelfde kleding en staat erbij: Wimpie en Marietje zijn al 2 jaar bij elkaar en hebben elkaar op Fok gevonden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg net als die foto's die toen voorbij kwamen
Kan je klaverjassen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je kan niet passen met klaverjassen wel seinen, dat je de betere hand hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan zetten we onze foto op de frontpage van Fok in dezelfde kleding en staat erbij: Wimpie en Marietje zijn al 2 jaar bij elkaar en hebben elkaar op Fok gevonden.
Ik laat ze niet boos tegen je doen hoor Marietjequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
en als er dan een andere rls is waar we ook heen kunnen dan gaan we daar heen zodat de fokkers ons kunnen slachten
![]()
gelukkig maar wimpiequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik laat ze niet boos tegen je doen hoor Marietje
Ja, dat is waar, maar ik heb het over wanneer het spel bezig is.Dan moet je opleggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aan het begin wordt er een troefkaart gedraaid en dan kan je het aannemen of passen.
Als jij bijvoorbeeld 2 keer de boer hebt en je neemt het niet aan op die troef dan zeggen sommigen wel eens dat je sopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik heb het over wanneer het spel bezig is.Dan moet je opleggen.
Nee, niet doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:59 schreef ChocoFan het volgende:
dus ik denk dat ik maar naar bed moet gaan
Dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:59 schreef ChocoFan het volgende:
dus ik denk dat ik maar naar bed moet gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |