De hond?quote:Op woensdag 28 mei 2014 04:25 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gizmo is 35 jaar geworden vandaag, komop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
jij word ook steeds beter, en brain ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:12 schreef Punkman het volgende:
zo choco even ingemaakt....![]()
![]()
Niet echt dus.
is toch hetzelfdequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:35 schreef Punkman het volgende:
Maar hoe oud was ik of ben ik ?
Wat bedoel je Brain ?
Hoe oud was je vorig jaar?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:35 schreef Punkman het volgende:
Maar hoe oud was ik of ben ik ?
Wat bedoel je Brain ?
oh ja dat is waar ja. ik las het meequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar ik ben zwakzinnig volgens iemand dus 7
Ach hier gaat het er best wel vriendelijk aan toequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar ik ben zwakzinnig volgens iemand dus 7
echt welquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach hier gaat het er best wel vriendelijk aan toe
Trek me er ook niks van aan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach hier gaat het er best wel vriendelijk aan toe
wat voor spel doe je dan dat je ruzie kan krijgenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik speel wel eens op Spelpunt.nl, daar heb ik 10 keer per dag ruzie.
Klaverjassen en scrabble vooralquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
wat voor spel doe je dan dat je ruzie kan krijgen
dat vind ik wel knap dan dat je dan ruzie krijgtquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klaverjassen en scrabble vooral
Klaverjasssen zijn ze fel ja. En dat vind ik zo leuk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De slechte spelers verzinnen hun eigen regels daar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
ik ken de regels niet bij klaverjassen en dat laatste woord roept alleen maar weer schunnige gedachten bij mij opquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Bij klaverjassen mag je van hun bijvoorbeeld niet soppen
Ik zat er op te wachten mijn ondeugend chocolaatje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ken de regels niet bij klaverjassen en dat laatste woord roept alleen maar weer schunnige gedachten bij mij op
zie je welquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zat er op te wachten mijn ondeugend chocolaatje.
Je moet wel alles in verhouding zien. Van de 1000 man zijn er altijd zitten er altijd een paar negatievelingen tussen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:47 schreef Punkman het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan dat sommige mensen niet meer durven te posten hier.
Aan de ene kant vind ik dat schandalig, aan de ander kant vind ik het ook weer dom.
Maar begrijp hun wel, ik heb veel filmpjes gemaakt van utopia, hoop commentaar, nou dan stop ik er mee.
Ben blij met bv vuurvliegje die het nog wel doet.
in de sc doe ik het nog wel en in de cos durf ik opzich wel maar de meeste mensen tikken ook wat ik tik en dan krijg je alleen maar comentaarquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:47 schreef Punkman het volgende:
Maar wat vinden jullie ervan dat sommige mensen niet meer durven te posten hier.
Aan de ene kant vind ik dat schandalig, aan de ander kant vind ik het ook weer dom.
Maar begrijp hun wel, ik heb veel filmpjes gemaakt van utopia, hoop commentaar, nou dan stop ik er mee.
Ben blij met bv vuurvliegje die het nog wel doet.
Gadverdamme toch geen cos couple ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:47 schreef ChocoFan het volgende:
pas maar op brain dadelijk denken de meeste echt dat we wat hebben
En dan gaan we dezelfde kleding dragenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
gatver nee dat zou raar zijn om met je partner op fok te zitten
ik geloof je niet meer, soppen heeft gewoon met sex te makenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, als je bijvoorbeeld 2 keer de boer heb en je past.
Da's toch ook seinen, en passen ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, als je bijvoorbeeld 2 keer de boer heb en je past.
omg net als die foto's die toen voorbij kwamenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dan gaan we dezelfde kleding dragen
Je kan niet passen met klaverjassen wel seinen, dat je de betere hand hebt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
seinen, passen, jullie weten zeker dat het niet over sex gaat![]()
Dan zetten we onze foto op de frontpage van Fok in dezelfde kleding en staat erbij: Wimpie en Marietje zijn al 2 jaar bij elkaar en hebben elkaar op Fok gevonden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omg net als die foto's die toen voorbij kwamen
Kan je klaverjassen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je kan niet passen met klaverjassen wel seinen, dat je de betere hand hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan zetten we onze foto op de frontpage van Fok in dezelfde kleding en staat erbij: Wimpie en Marietje zijn al 2 jaar bij elkaar en hebben elkaar op Fok gevonden.
Ik laat ze niet boos tegen je doen hoor Marietjequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
en als er dan een andere rls is waar we ook heen kunnen dan gaan we daar heen zodat de fokkers ons kunnen slachten
![]()
gelukkig maar wimpiequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik laat ze niet boos tegen je doen hoor Marietje
Ja, dat is waar, maar ik heb het over wanneer het spel bezig is.Dan moet je opleggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:55 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Aan het begin wordt er een troefkaart gedraaid en dan kan je het aannemen of passen.
Als jij bijvoorbeeld 2 keer de boer hebt en je neemt het niet aan op die troef dan zeggen sommigen wel eens dat je sopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 05:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik heb het over wanneer het spel bezig is.Dan moet je opleggen.
Nee, niet doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 05:59 schreef ChocoFan het volgende:
dus ik denk dat ik maar naar bed moet gaan
Dat lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 28 mei 2014 05:59 schreef ChocoFan het volgende:
dus ik denk dat ik maar naar bed moet gaan
Welterusten danquote:Op woensdag 28 mei 2014 06:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja, maar, ik moet wel. ogen vallen bijna dicht
Weltrustenquote:Op woensdag 28 mei 2014 06:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja, maar, ik moet wel. ogen vallen bijna dicht
Trusten,quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja ik ga echt punk
slaap lekker heren
Rotterdams ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:03 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, misschien wordt dat in jouw gebied niet gebruikt. De meeste mensen gebruiken het wel.
En daar zit soppen ook bij ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vroeger speelde ik Rotterdams maar op internet Amsterdams met Kraken.
Soppen is geen speelwijze ofzo of iets dat punten oplevert. Het is gewoon een term. Je zou het kunnen vergelijken met "laf" (in de ogen van een slechte speler).quote:
Spelpunt.nl is een leuke site hoor. Je kan er allerlei klassieke spelletjes spelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:08 schreef Punkman het volgende:
Denk dat wij er geen naam voor hebben, maar het passen wel weer. Omdat je 2 goede kaarten hebt.
Ach, ik kan 80 tigen, klaverjassen, en zelfs toepen, maar verbaas me dat ik die term niet ken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:10 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Spelpunt.nl is een leuke site hoor. Je kan er allerlei klassieke spelletjes spelen.
Vreemd, op die site waar ik speel zitten honderden mensen te klaverjassen en ik denk dat de meeste die term wel kennen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik kan 80 tigen, klaverjassen, en zelfs toepen, maar verbaas me dat ik die term niet ken.
Maar jij klaverjast nooit online?quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, ik kan 80 tigen, klaverjassen, en zelfs toepen, maar verbaas me dat ik die term niet ken.
Kan de term niet, maar pas wel als ik een goede hand heb om hem over te nemen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vreemd, op die site waar ik speel zitten honderden mensen te klaverjassen en ik denk dat de meeste die term wel kennen.
nee, vroeger met collega's nu alleen nog met familie.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar jij klaverjast nooit online?
Misschien was die term eerst iets Rotterdams ofzo en is hij door internet overgenomen in de rest van Nederland. Ik klaverjaste 25 jaar geleden al en toen werd de term "soppen" al gebruikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
nee, vroeger met collega's nu alleen nog met familie.
Maar eigenlijk nooit online
Ik ook, maar soppen nooit gehoord, maar was dan ook weer amsterdams klaverjassen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 06:18 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Misschien was die term eerst iets Rotterdams ofzo en is hij door internet overgenomen in de rest van Nederland. Ik klaverjaste 25 jaar geleden al en toen werd de term "soppen" al gebruikt.
Ik ga ook slapen, weltrustenquote:Op woensdag 28 mei 2014 06:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ook, maar soppen nooit gehoord, maar was dan ook weer amsterdams klaverjassen.
Heb die term nooit gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |