quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
ben nog even aan het intenetten, dus might as well stay
Ik wacht nog even op de nieuwequote:
Morgen vroeg op en weer lange werkdag...quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
ben nog even aan het intenetten, dus might as well stay
Oh had je alweer geDM't?quote:
Vast wel, maar je weet dus niet wanneerquote:
Zekers.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:08 schreef RocketRogiani het volgende:
ook weer eens wat nieuws, die stokken...
Ja lekker om 7 uur 's morgens champagne bestellenquote:
Wat dacht je van drank? Kom maar hoor met de malibu en zoquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja lekker om 7 uur 's morgens champagne bestellen
Ze hebben nu juist weer wat nieuwe dingen, zoals die nordic walking sticks en nu deze helmquote:
Jawel hoor, dit gaat te rap voor doorzetten, ze hebben er hier gewoon overal maar een paar van.quote:
Ucciequote:Op woensdag 28 mei 2014 07:24 schreef Uccie het volgende:
Goedemorgen.... Ik kan niet echt wakker worden
Maar meer unieke dingen graag. Iets wat de lidl of action (Ikea misschien ook) niet verkoopt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben nu juist weer wat nieuwe dingen, zoals die nordic walking sticks en nu deze helm
Ik moet zo naar mijn werk, dus zit met mijn kopje thee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uccie
Ik lig in bed met mini laptop
Zoals deze prachtige waterkoker?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:24 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Maar meer unieke dingen graag. Iets wat de lidl of action (Ikea misschien ook) niet verkoopt.
Zoals doe spongebob tosti ijzer.
Leuk dingquote:
quote:
Details, detailsquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:29 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Alleen denk ik dat 90% al een waterkokerd heeft.
Het is 74% maar toch.quote:
Nee dat ding er voorquote:
Ik kon niet meer slapen.quote:
I did callquote:
mijn ogen waren dichtquote:
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:35 schreef RocketRogiani het volgende:
lijkt nou wel zo'n Box loze hunt... met al 24 uur geen box ^^
Wat raarquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:37 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
neeh, zie het mezelf niet snel gebruiken
iets met een geel/blauwe zweedse winkel?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:38 schreef CookieSlikker het volgende:
4 handdoeken 20 euro
Ik zeg maar niks
Kan. Maar dit keer is de zeeman toch wel voldoende.quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met een geel/blauwe zweedse winkel?
Ibood is online in 1dk en is aan het trollenquote:
Bartcoah geloof ik, en nog iemand denk ikquote:
Staatin de OPquote:
zag het jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ibood is online in 1dk en is aan het trollen
De users zeiden 'ik verwed een box dat de volgende S is!'
Hoe kunnen je gegevens zomaar verdwijnen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Skaai het volgende:
Kut, alle gegevens die ik had ingevuld waren verdwenen. Ik wilde die Nexus tablet.![]()
Ben d'r klaar mee
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:48 schreef Skaai het volgende:
Kut, alle gegevens die ik had ingevuld waren verdwenen. Ik wilde die Nexus tablet.![]()
Ben d'r klaar mee
die van de action zijn goed en goedkoper (en beter dan die van de hema)quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van de action zijn goed en goedkoper (en beter dan die van de hema)
jij mag helemaal geen mannenshirts dragenquote:
Je lijkt mn vader wel :pquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die van de action zijn goed en goedkoper (en beter dan die van de hema)
Maar wel voor iemand kopenquote:Op woensdag 28 mei 2014 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij mag helemaal geen mannenshirts dragen
daar ben ik te jong voorquote:
Überhaupt een Ipad willen. Applequote:Op woensdag 28 mei 2014 07:55 schreef gianni61 het volgende:
iedereen die een ipad wilt zal er toch nu wel al 1 gekocht hebben...
quote:Op woensdag 28 mei 2014 07:58 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Überhaupt een Ipad willen. Apple
Uhuh, een mooie zware rooiequote:
wel een open box volgens de fotoquote:
Al lijkt me dat voor een dergelijke set minder een probleem dan voor bepaalde andere productenquote:
nee, ben net 2 jaar ouder dan jijquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:02 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Als die 61 voor je productiedatum staat, ben je net 1 jaar jonger Ja :p
Oh haha, waar staat die 61voor dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:03 schreef gianni61 het volgende:
Nu op Yes Radio: Remmi Demmi Boys - Ich liebe Ananas
[..]
nee, ben net 2 jaar ouder dan jij
gianni 61 waren mijn naam en rugnummer vroeger eens in een sport team.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:03 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Oh haha, waar staat die 61voor dan?
dat denken meer mensen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:08 schreef Pindasoepje het volgende:
Hmm Oke, ik dacht dat het je productiedatum was.
Ik had de dag dat ik me registreerde pindasoep gemaakt, dus de keuze voor de naam was snel gemaakt
ja, echt fantastischquote:
Best lekker hoor, ik ken alleen de Surinaamse versie. Je hebt ook een Afrikaanse versie. Het is soep met pindakaas en kip en groene banaan (klinkt raar he)quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat denken meer mensen.
volgens mij heb ik nog nooit pindasoep gegeten
als je het zo zegt klinkt het niet heel lekkerquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:16 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
Best lekker hoor, ik ken alleen de Surinaamse versie. Je hebt ook een Afrikaanse versie. Het is soep met pindakaas en kip en groene banaan (klinkt raar he)
kun jij het maken?quote:
ik ben na 11:30 ook afwezig.quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:21 schreef Pindasoepje het volgende:
Gelukkig is het wel lekker haha.
Ik kan vandaag ook neiet echt hunten. Heb de gopro al uit mn hoofd gezet.
ik was even aan het werkenquote:
350quote:Op woensdag 28 mei 2014 08:45 schreef Remzz het volgende:
Ik zag er een Xperia Z1 tussen zitten, iemand enig idee hoeveel die koste?
goedkoop wel ja. goed zou ik eigenlijk niet wetenquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:54 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik heb de messenset genomen. Is wel een koopje toch?
mijn ibood messen doen het nog goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 08:56 schreef Pindasoepje het volgende:
Ik lees wel wat goede reviews gelukkig.
Pff al die verzendkosten...
Senz!quote:
quote:
wat zijn jouw wensen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:31 schreef Chicolate het volgende:
Dekbedovertrekken, printers, herenondergoed en plu's. Dat schiet niet op zo.
Externe HDD, leuke home cinema set enzoquote:
daar zijn wel al een aantal van langs geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Externe HDD, leuke home cinema set enzo. Maar ik heb gister al een toetsenbord op zonne-energie en LED-lampen gekocht, dus deze hunt is sowieso wel geslaagd voor mij
.
Klopt, maar die heb ik toen gemist (ik weet het, eigen schuldquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zijn wel al een aantal van langs geweest
dat probleem hebben hier meerdere mensenquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Klopt, maar die heb ik toen gemist (ik weet het, eigen schuld) en vandaag zijn ze nog niet geweest.
Heb je gezien dt ibood home and living de hele dag een accuboor heeft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat probleem hebben hier meerdere mensen
Van Makita ook nog eensquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je gezien dt ibood home and living de hele dag een accuboor heeft.
ja, heb je ook gezien wat die kost?quote:Op woensdag 28 mei 2014 09:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je gezien dt ibood home and living de hele dag een accuboor heeft.
Ja weet ik wat je nodig hebtquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heb je ook gezien wat die kost?
zo'n profi ding is een beetje over de top voor een beetje hobby gebruik
dat wel jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja weet ik wat je nodig hebtik vond hem er tof uitzien.
Zaterdag en zondag moet je wel werken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:07 schreef Xeor het volgende:
Oh en vrijdag ben ik ook vrij en maandag ga ik op vakantie
Nee eigenlijk niet, ik ben morgen t/m 10/06 vrijquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zaterdag en zondag moet je wel werken?
Dat vermoedde ik al jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:09 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik ben morgen t/m 10/06 vrij
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vermoedde ik al ja
Maar je zei zo specifiek vrijdag vrij en maandag op vakantie
deze heb ik al uit een vorige huntquote:
Ohquote:
nooit vertoondquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef essnhills het volgende:
Tv met voetbalmodus iemand?
Echt uniek hoor!
nee dankjequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:22 schreef essnhills het volgende:
Tv met voetbalmodus iemand?
Echt uniek hoor!
Grijp je kans nu het nog kan!quote:
450 ofzo was je limiet toch?quote:
Hetzelfde, druk druk druk... alles afronden voor het einde van m'n vakantiequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zo zn gangetje, druk, net weer aan t werk
En daar?
Nicequote:Op woensdag 28 mei 2014 10:24 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hetzelfde, druk druk druk... alles afronden voor het einde van m'n vakantie
die accuboor van home en living is trouwens maar 10 euro goedkoper dan in de winkelquote:
mwah, die van gister(http://www.ibood.com/nl/n(...)D_Smart_TV_42LB630V/ ) zoiets wil ik weer, voor die prijs.quote:
Echt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die accuboor van home en living is trouwens maar 10 euro goedkoper dan in de winkel
Nee het was andersomquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het was andersom![]()
Dat mensen allemaal per ongeluk joseph joseph kochten omdat ze dachten dat het een box was
In de chat zei een medewerker dat er vandaag nog 2 boxen zouden komen (maar of dat 2x is, of totaal 2 stuks, geen idee).quote:
luchtje. nu!quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eens kijken of er nog leuke oordopjes, lekkere luchtjes of andere mooie troep langs komt
Iemand als iets gekocht?
1dk staat stil?quote:
Ik heb vershoudbakjes, een plafondlamp en thunderplugs gekochtquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:30 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Eens kijken of er nog leuke oordopjes, lekkere luchtjes of andere mooie troep langs komt
Iemand als iets gekocht?
quote:
Blijkbaarquote:
Hugo is goedquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:34 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Meh, als ik het niet ken is 15-25e wel leuk om te proberen. Dit is weer wat overdreven.
ideaalquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:37 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aan mijn Kiton kan het waarschijnlijk toch nooit tippen
Maar uitproberen is altijd wel leuk. Wel lomp grote fles. 200 mL
Hier niet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:40 schreef essnhills het volgende:
Oh chill, nieuwe kortingscode van ibood
Nee in m'n mailboxquote:
Ja dat bedoel ik, ik heb niets in mn mailbox gekregenquote:
Nee, omdat 'ze me waarderen als trouwe klant'quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:43 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, ik heb niets in mn mailbox gekregen. Of is het geen 'gewone' nieuwsbrief?
Ja, maandag 0.00 begonnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:44 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wow is de hunt al echt 3 dagen gaande?
Ik dacht dat hij met hemelvaart pas zou starten, was dan ook verrast dat het al bezig was
Zo veel gemist
Heel subtiel..quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:46 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Naja eigen schuld, omdat ik niet meer dagelijks ibood check![]()
Al was het constant hoog staande hunt-topic in MyAT wel een subtiele hint...
Is gewoon randomquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:48 schreef Chicolate het volgende:
Hoe bepalen ze eigenlijk wat er in die boxen komt? Want rondkijkend op internet verschilt de inhoud en kwaliteit nogal (in dezelfde ronde). Boxen met tv, tablets etc twv >1000 euro vs boxen met theedoeken, glazen en adaptermeuk twv <150 euro.
Koptelefoon!quote:
Ik wil er wel eentjequote:
Ja dat mag ik hopenquote:
Koelbox, wasbox, geluidsbox?quote:
Boxershorts?quote:
al ruim 28 uur geen box geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 10:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]nee maar nu even serieus was er een box geweest ofzo? Kan het niet terugkijken nu
Ok mooi die van gister om 7 uur was wel gierigquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:00 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
al ruim 28 uur geen box geweestgeen zorgen dus
Ja die ene die jij hadquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:00 schreef Idanue het volgende:
Volgens mij was de laatste box om 7 uur gisterochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:02 schreef essnhills het volgende:
BOX!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ze gooien meestal maar een deel van een product in 1 keer erop. En als een product te lang duurt halen ze het weg omdat mensen anders afhaken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:03 schreef FastFox91 het volgende:
Ondertussen heb 'k alles al meerdere keren langs zien komen. Hoezo "Uitverkocht?" Volgens mij bestellen ze gewoon het aantal dat verkocht is.
Gopro pleaseeeeee;pquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze gooien meestal maar een deel van een product in 1 keer erop. En als een product te lang duurt halen ze het weg omdat mensen anders afhaken.
En anders heb je zeikerds die de hele dag gaan lopen zeuren 'Ja maar toen was ik er niet, mag ie nog een keer??'
Bijvoorbeeldquote:
Het charme van de website is toch dat je maar 1 kans hebt en als je geen twijfelaar bent dat je dan een goede deal kan sluiten. Volgens mij kunnen ze bij zo'n hunt alle niet uitverkochte producten koopbaar houden, nadat die is aangeboden. Mensen die iets wilde hebben kunnen het dan alsnog kopen. Kopers blij, verkopers blij?quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze gooien meestal maar een deel van een product in 1 keer erop. En als een product te lang duurt halen ze het weg omdat mensen anders afhaken.
En anders heb je zeikerds die de hele dag gaan lopen zeuren 'Ja maar toen was ik er niet, mag ie nog een keer??'
Ik vind het zo juist wel prettig. Dat dingen meerdere keren voorbij komenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:08 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Het charme van de website is toch dat je maar 1 kans hebt en als je geen twijfelaar bent dat je dan een goede deal kan sluiten. Volgens mij kunnen ze bij zo'n hunt alle niet uitverkochte producten koopbaar houden, nadat die is aangeboden. Mensen die iets wilde hebben kunnen het dan alsnog kopen. Kopers blij, verkopers blij?
sommige komen wel erg vaak langsquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind het zo juist wel prettig. Dat dingen meerdere keren voorbij komen
Je moet tijdens de hunt ook niet naar het wc gaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
tuurlijk. je gaat naar de wc, komt terug, hey een receiver, uitverkocht
Laptop meenemen danquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:14 schreef EDMAN- het volgende:
tuurlijk. je gaat naar de wc, komt terug, hey een receiver, uitverkocht
Of als het derde dekbedovertrek op rij langskomt. Of een veel te dure tvquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:16 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Je moet tijdens de hunt ook niet naar het wc gaan.
Of tijdens een peper- en zoutmolenquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Of als het derde dekbedovertrek op rij langskomt. Of een veel te dure tv.
ik was toen ook gegaan, maar zat er nogal langquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Of als er peper en zout vaatjes langs komen waarvan je weet dat het sowieso lang gaat duren
Jup, al zou ik eerder zeggen nog steedsquote:
Nee gewoon stukquote:Op woensdag 28 mei 2014 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is 1dagkoopjes.nl een beetje traag geworden sinds gisteren
Gopro!!quote:
er zijn goedkopere uitvoeringen. maar deze is op internet 420quote:
Specs gezien? Best een mooi dingetje voor die prijs.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
JAAAAAAAA IK HEB EM!!!
ZO NU KOOP IK NIKS MEER.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 11:26 schreef Pindasoepje het volgende:
[..]
JAAAAAAAA IK HEB EM!!!
ZO NU KOOP IK NIKS MEER.