quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n vriendin had ik ook. Bracht ze me ergens naartoe met de auto en tegelijkertijd rijdt ze met een vriendin naar een stad vlakbij waar de vriendin van die tweede vriendin woont. Komt ze later eisen dat ik benzinegeld betaal, terwijl die ander gewoon wel gratis mee mocht.
truste schatquote:
Extra geld bovenop je loon ontvangen is inderdaad aardig. Eten serveren met een lach hoort bij je baan, denk niet dat je het lang zal volhouden als je constant nors kijkt. De beloning is dat je vaker terug zal komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:57 schreef Fera het volgende:
[..]
We moeten niks, maar het is toch wel zo aardig? Die mensen bedienen je met een glimlach, ondanks hun vaak zware kutbaan. Je hebt al op flinke uitgaven gerekend als je in een restaurant gaat eten, wat maken die paar euro dan nog uit? Maar je maakt er wel mensen blij mee, dus waarom zou je het dan laten?
dat ook somsquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik doe meestal gewoon betalen en de volgende keer betaalt de ander weer
Ga jij lekker voor een hongerloontje werkenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JezusBlijf lekker in je zolderkamer zitten jij
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
en ja soms scheelt dat een paar euro boo fucking hoo
Ik ben tenminste niet op een autistische manier op een cent of 5 gesteld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga jij lekker voor een hongerloontje werken
ooh ja iddquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat ook soms
maar dat doe je niet zo snel als met meer dan twee personen bent
zeker ook te gierig voor hoeren als je 24/7 moet zeggen dat je geil bent :squote:
Linkje?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha ik ook ja![]()
maar volg dat iSketch topic in ONZ dan, is gewoon een reeks die al jaren bestaat. Tegenwoordig spelen we 't weer
Jep maar wel één soort vloei (smoking black is het). Echt belachelijk goedkoop gewoonquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Allemaal verschillende?
Smoking Brown oder nichts
heb een gezamenlijke rekening op wiebetaaltwat.nl gemaakt met aldoquote:
Ik heb vorige sinterklaas voor zo`n 15/20 users hier abo`s uitgedeeld dus daar hoef je echt niet over te beginnenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat doe je niet he? VrekEn ik nog wel m'n best doen om vriendelijk te zijn tsss
Extra geld wat ze vaak gewoon goed kunnen gebruiken, aangezien het geen vetpot is. Zeker niet voor de uren die je vaak maakt, ook vooral 's avonds. Veel beroepen krijgen daar onregelmatigheidstoeslag voor, maar niet in de horeca. Dat is misschien niet onze verantwoordelijkheid, maar het getuigt wel van goed fatsoen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Extra geld bovenop je loon ontvangen is inderdaad aardig. Eten serveren met een lach hoort bij je baan, denk niet dat je het lang zal volhouden als je constant nors kijkt. De beloning is dat je vaker terug zal komen.
huh wat is dat dan voor iets?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
heb een gezamenlijke rekening op wiebetaaltwat.nl gemaakt met aldo
ik heb namelijk het gevoel dat hij veel meer uitgeeft dan ik
maar het faalt nogal, want hij zet er niks op...![]()
daar kan die gozert nu wel naar fluitenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vorige sinterklaas voor zo`n 15/20 users hier abo`s uitgedeeld dus daar hoef je echt niet over te beginnen
Dat is best wel tof.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vorige sinterklaas voor zo`n 15/20 users hier abo`s uitgedeeld dus daar hoef je echt niet over te beginnen
kan je kosten erop zetten en aangeven wie heeft betaald en wie die persoon geld verschuldigd isquote:
En waarom is dat anders? Werken zij niet hard genoeg? Zijn ze niet vriendelijk naar de klanten?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan de horeca hoor.
Jij bent echt 1 en al treurnis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |