ooooh handigquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan je kosten erop zetten en aangeven wie heeft betaald en wie die persoon geld verschuldigd is
Vond het ook wel leuke actiequote:
Gezoend?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dat had ik heus wel door, maar wel apart
En ze is nog niet mijn vriendin door een succesvolle date
Andere mensen blij maken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het ook wel leuke actie![]()
Die 50 euro boeide me dan niet zo,
de reacties
Ze verlenen je toch geen service?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarom is dat anders? Werken zij niet hard genoeg? Zijn ze niet vriendelijk naar de klanten?
Waar val ik onder?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste users uit SexSC hier zijn nog geen denderend succes, tot nu toe maar een paar succesvolle.
zelfde als de vbl'ers hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
De meeste users uit SexSC hier zijn nog geen denderend succes, tot nu toe maar een paar succesvolle.
Achteraf zeiken slaat nergens op. Dat had ze dan eerder moeten zeggenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n vriendin had ik ook. Bracht ze me ergens naartoe met de auto en tegelijkertijd rijdt ze met een vriendin naar een stad vlakbij waar de vriendin van die tweede vriendin woont. Komt ze later eisen dat ik benzinegeld betaal, terwijl die ander gewoon wel gratis mee mocht.
Jij en ik ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Extra geld wat ze vaak gewoon goed kunnen gebruiken, aangezien het geen vetpot is. Zeker niet voor de uren die je vaak maakt, ook vooral 's avonds. Veel beroepen krijgen daar onregelmatigheidstoeslag voor, maar niet in de horeca. Dat is misschien niet onze verantwoordelijkheid, maar het getuigt wel van goed fatsoen.
Trouwens, als je vaak in een restaurant komt en je altijd fooi geeft, zullen ze je echt wel onthouden. Op een positieve manier. Dus als we dan toch even vanuit onszelf gaan denken, ook voor jou heeft het voordelen. De service zal alleen maar beter zijn de volgende keer.
onder de succesvollequote:
KS en Fera zijn alleen van SEX toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Inso negeert de restquote:
quote:
goeie jongen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Inso negeert de rest
die celibaat leef
posts van sex zijn zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |