en hoe vond jij de finale van Survivorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan je die shit ook lezen, de serie is wel te pruimen. Ik loop achter nu.
Garp is wel een leuk boekquote:
Mmm hoop niet dat ie het af gaat raffelen dan.. A dance with the dragons was toch ook in 2 delen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij wilde eerst zes boeken schrijven, het werden er zeven omdat boek vier te dik was om te kunnen drukken / verkopen. Dus dat boek werd gesplitst in A Feast For Crows en A Dance With Dragons. MAar los van dat was het aantal boeken al gepland. De titels zijn zelfs al bekend. The Winds of Winter en A Dream of Spring.
Ken ik nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en hoe vond jij de finale van Survivor
Leeft Stephen King nog?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:39 schreef Punkman het volgende:
Is Stephen King al eens klaar met zijn donker toren reeks.
Heb het niet echt meer in de gaten gehouden, duurde zolang voordat er weer een nieuw deel kwam.
Oeps Hahahaquote:
Heb ik ook wel eensquote:
Die boeken verslond ik. Ik ben er al een tijdje klaar mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slechste schrijfster ooits![]()
heel veel mensen haten der omdat ze plagiaat pleegde op een fanfiction site
en nu melkt ze der eigen boeken
begon met 3 en dat zijn er nu 6.
daarnaast 2 spinoffs.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 00:46:57 ]
Nee dat is Mootiequote:
is die donkere toren reeks leuk?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boeken verslond ik. Ik ben er al een tijdje klaar mee.
Ik heb hem hier in één deel, geloof dat hij in het Nederlands wel in twee delen was uitgebracht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mmm hoop niet dat ie het af gaat raffelen dan.. A dance with the dragons was toch ook in 2 delen?
Pimpin Pimpinquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in één deel, geloof dat hij in het Nederlands wel in twee delen was uitgebracht.
Maar ik heb dan ook niet bepaald een standaard versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat moeten we hier mee? Een spoiler is ook wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:44 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
slechste schrijfster ooits![]()
heel veel mensen haten der omdat ze plagiaat pleegde op een fanfiction site
en nu melkt ze der eigen boeken
begon met 3 en dat zijn er nu 6.
daarnaast 2 spinoffs.
sjiek hoorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb hem hier in één deel, geloof dat hij in het Nederlands wel in twee delen was uitgebracht.
Maar ik heb dan ook niet bepaald een standaard versie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, is best wel leuk, je moest alleen zolang op het vervolg wachten, dat als het vervolg er kwam je je eerst weer moest inlezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |