Boek,quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
Wanneer komt die lul eens met een nieuw boek
Duurt langquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Joezi het volgende:
Wanneer komt die lul eens met een nieuw boek
ik ook niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, ben geen fan van het werk van Meyer.
Bedoel je deze?
Gwoemul (2006) - IMDb
Hmm, Koreaanse film, ben benieuwd.
gewoon doen wat ze met true blood dedenquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt lang![]()
Nog twee boeken te gaan, zou hij het op tijd redden met de serie?
GVRquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, de GVR is niet zo'n snelle boekenschrijver.
Hmm die gaat best hard he, maar meer chronologisch dan de boeken.. Is het al bekend dat ie na 2 boeken er mee stopt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duurt lang![]()
Nog twee boeken te gaan, zou hij het op tijd redden met de serie?
Kan, maar van wat ik zo gezien heb bij andere series die dat deden is het eigenlijk nooit zo goed als het "echte" einde dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:33 schreef isax het volgende:
[..]
gewoon doen wat ze met true blood deden
eigen weg gaan
oooohhh dank jequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het over de schrijver van game of thrones gaat
true blood is een mega wazige serie soms.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan, maar van wat ik zo gezien heb bij andere series die dat deden is het eigenlijk nooit zo goed als het "echte" einde dan.
Hij wilde eerst zes boeken schrijven, het werden er zeven omdat boek vier te dik was om te kunnen drukken / verkopen. Dus dat boek werd gesplitst in A Feast For Crows en A Dance With Dragons. MAar los van dat was het aantal boeken al gepland. De titels zijn zelfs al bekend. The Winds of Winter en A Dream of Spring.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm die gaat best hard he, maar meer chronologisch dan de boeken.. Is het al bekend dat ie na 2 boeken er mee stopt?
wel eindelijk een piemel gezienquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
true blood is een mega wazige serie soms.
laatste seizoen begint bijna. gerucht is is dat iedereen dood gaat
Kan je die shit ook lezen, de serie is wel te pruimen. Ik loop achter nu.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij wilde eerst zes boeken schrijven, het werden er zeven omdat boek vier te dik was om te kunnen drukken / verkopen. Dus dat boek werd gesplitst in A Feast For Crows en A Dance With Dragons. MAar los van dat was het aantal boeken al gepland. De titels zijn zelfs al bekend. The Winds of Winter en A Dream of Spring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |