Wat ben je een braaf kereltje!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik download heel weinig eigenlijk.
Ik koop alles nop op de brave manier in de winkel of via bol.com ofzo
Ja, erg he ?quote:
Oooh, die meuk heb ik ook allemaal weggepleurd, het neemt een ruimte in beslag en het is allemaal zo voorhanden!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo heb ik 2 dozen met software op CD....alles past nu op 1 HD
Zo was er ooit een topic op fok met cd's die gast wist niet wat hij er mee moest. Toen hebben ze (of het waar is weet ik niet hoor) alle auto's in de straten voorzien van toffe velgenquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo heb ik 2 dozen met software op CD....alles past nu op 1 HD
Sonja, heet als wit vuur, sneeuwwitje en de zeven geile dwergen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:45 schreef Joezi het volgende:
ik heb laatst 200 dvd's aan een buurtjochie gegeven
Maar download je niet uit principe of wat?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, erg he ?
Maar altijd al gedaan.
Ook kind aan huis bij de cd zaken.
Nu wat minder want vind de muziek van tegenwoordig niet bijzonder leuk meer.
23 en een halfje en twee stuks hand.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:42 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Hoeveel mag je mee met de KLM, 20 kilo?
Mijn neefje maakte er kerstkaarten vanquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo was er ooit een topic op fok met cd's die gast wist niet wat hij er mee moest. Toen hebben ze (of het waar is weet ik niet hoor) alle auto's in de straten voorzien van toffe velgen
Wat moest ie er voor doen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:45 schreef Joezi het volgende:
ik heb laatst 200 dvd's aan een buurtjochie gegeven
Ja en nee, ik ken de mensen van de cd zaken hier al zolang, plus ik wil graag een hoesje er omheen hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:46 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Maar download je niet uit principe of wat?
Zat toch!quote:
Die kan je toch uitprinten mop!quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja en nee, ik ken de mensen van de cd zaken hier al zolang, plus ik wil graag een hoesje er omheen hebben.
Moet voor mij tastbaar zijn.
je word te zoet zuurtje.quote:
Ach, was vroeger echt een melomaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:49 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die kan je toch uitprinten mop!
Ach je bent net een week te laat.
Zoet zuur is best lekkerquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een patsers zijn jullie. Ik sla al mijn wordpad bestanden nog gewoon op op 3,5" diskettes.
Wordpad ?quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een patsers zijn jullie. Ik sla al mijn wordpad bestanden nog gewoon op op 3,5" diskettes.
die snoepjes die eerst fucking zuur zijn en daarna toch zoetquote:
Je bent ook floppyquote:Op woensdag 28 mei 2014 01:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sweet and sour, zo heeeel af en toe ben je best te pruimen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop